I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B G L - Jag kommer aldrig ( D-Low och Zycore )

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-23 20:50

B G L - Jag kommer aldrig ( D-Low och Zycore )

Då var det dags igen.
Ett jävla tag sen jag och D-Low släppt något, men senast uppskattades det väldigt mycket. Så får hoppas på något liknande nu? :)

Vers 1. D-Low
Refräng och Vers 2. Zycore

Mix: D-Low & Giggen.
Ett stort tack till Sebastian 'Giggen' Giaretta för att han mixade min del. Bigup! (Ha överséende med att det är hans första gång i programmet). 

Länk 1
               Länk 2

Mer med Zycore
Myspace
Rookie

Mer med D-Low
Myspace

På gång just nu:
Zycore har en heldel på gång med en gammal grupp vid namn iCoyd (tillsammans med Forza D) och kommer även att medverka på en netplay för Alexz K.
Keep updated.

D-Low och Nicho är på gång med en skiva som ska komma under Mars månad.

One !

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2008-01-23 20:58
Fett grabbar!! pallar inte dra någon konstruktiv kritik just nu men kanske kommer upp imorrn:P men som sagt fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-23 21:11

Första tanken, ora detta beatet igen :\

Men sen när jag hörde D-low så ändrades det, inget å klaga på, du e tight som vanligt

Jag tror inte jag har hört någon innom rappen med så underbar röst som din Zycore,

orkar inte skriva så mycket, men det är ju inget å klaga på, förutan att beatet e lite uttjatat :\

Giggen sak ha ett tack oxå då, mixningen va nice :)

8/10

Pÿss <3

Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2008-01-23 21:38
tackar ma bwois :) ryser för det du skrev Thomas :)

har btw ingen aning om vad det är för beat, fick något av hedlund bara, och vi körde!

2008-01-24 08:29
Denna var nice.. orkar inte kommentera mer nu på morgon kvisten men good work iaf;)!!

Peaz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-24 11:22
har änna försökt ladda ner denna på alla familjen datorer för att få en bild av ljudet i olika högtalare och de känns faktist lite som jag lyckats me Zetas del så tack för dem som gillar mixen !......

D-low - du gör de bra känkns dock lite tråkigt vet inte vart de är riktigt bara, texten är fin flowet är bra kanske ligger nått i ditt tonläge, kände som förr att de lät lite lika dant hela tiden ?.... och de gjorde de i denna versen. asså tonläge låter lite BAAAAAAAAAAAAAA---> BA förstår du ?
annars som jag sa bra flow och text;)

Reffen får lite Petter ft fille - lever i en soptippsvärld känsla över den, skön på nått sätt trots att de inte händer så mycket sångmässigt, ( de vill säga mängder me stämmor och wajlingar som jag brukar få nicklas;) ).

Zycore - Bäst på låten, vet inte va de är men diggar dig som fan och de är bara än av många på rad nu jag faktist längtar efter direkt efter att få höra din del när jag ser dig i productions namnet. diliveryn sitter som ska och ditt röstläge är ju exakt detta. kanon bra gjort. texten gillas som vanligt och man hör att de är du i texten. den är orginell.
sen fick jag ju chansen att mixa din del med vilket var riktigt skojj.

Beatet: icetail no doubt han har gjort allt från bottenskit till ett toppenskit så att säga. riktigt fint beat funderar ihjäl mig på vad sampeln kommer från ?....

MIxning: E nöjd me mitt faktist, hedlundefter att vara off ett år gjorde du faktist en tapper insats och klara de me några marginaler till övers.

jag och nicklas har hemligheter HIHI(A)

peace and love !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2008-01-24 12:38
Haha, tack Giggen!
Riktigt kul att du gillar!

2008-01-24 14:22
bra jobbat bwooois :D

D-Low, du har lagt bättre men det är fortfarande bra brush. Texten är bra och flowet sitter :) Så det var ändå inte så mkt att klaga på :P

Zycore, tycker du lägger en mysig reff :P  och versen är riktigt nice bro :) Hört bättre här med men detta är nästan i nivå med det bästa du lagt =)

Mixningen var bra !

Pääys !
H-O-R-A

2008-01-24 18:14
tackar pojke :)

2008-01-24 18:26
Zyc0re är så jävla fet i denhär, låg och lyssnade på den igår innan jag skulle sova... Fick rysningar av Zyc0re's vers. Kan inte sluta lyssna på låten nu :)

D-low lägger det najs också :)

Är kär i Zyc0re's röst

Keep it up!

2008-01-24 18:35
det var längesen jag hörde nåt av d-low och zycore men jag gillade låten mycket den komma jag nog lyssna på mycket:P och sprida ut över hela vår stad:P
Djävulens Sal......

2008-01-24 19:00
denna är riktigt bra.. fin text och bra beat=)
gillar refrängen också..

Niiice<3

2008-01-24 22:20
kul att höra :)
sprid på bara & hör av er om ni vill höra live i närheten av er!

2008-01-24 23:33

d-low, jag vet inte vad det är men jag känner det inte och de fastnar inte riktigt.. tycker visserligen du flowar ganska bra och har en fin text men de saknas nått? inlevelse? känslan? jag vet faktiskt inte vad.. något gör så att jag inte fastnar för det.. detta känns liksom lite tomt på nå sätt.. annars tycker jag som sagt texten är fin och flowet är bra.

reffen.. gillar den mycket! som jag sa förut niclas.. den låter riktigt mysig!

zycore, gillar din vers, bra text, fint flow och som vanligt känner jag alltid det du levererar. har inte mycket mer än så att säga faktiskt. digga de!

/D

2008-01-24 23:45
tack durre :)

2008-01-25 11:12
upp!

2008-01-25 14:15
zycore sjukt fett alltså.. skulle va soft o colabba hör gärna av dig om du är intreserad aight ?
fortsätt.
one
/D

2008-01-25 16:41
thanks lurk .

adda msn och hola på mig

2008-01-27 09:45
upp nu?

2008-01-27 13:24
riktigt riktigt sköön!

d-low: lägger detta fett och du brukar lägga det soft också;)  bra flow text å allt!

reffen: var riktigt sköön

Zycore: som v anligt riktigt riktigt bra har inog inte hört ngn dålig låt med dig..
            du har alltid fet inlevelse och världens grymmaste röst;)

peac!

2008-01-27 15:39
Detta var riktigt jävla fett grabbar!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...

2008-01-27 16:14
zycore lägger den grymt som vanligt. D-low har jag ej hört förut men du la det bra med! peace
Allt är sant på internet.

2008-01-27 18:02
tackar :)

2010-11-07 15:35