har änna försökt ladda ner denna på alla familjen datorer för att få en bild av ljudet i olika högtalare och de känns faktist lite som jag lyckats me Zetas del så tack för dem som gillar mixen !...... D-low - du gör de bra känkns dock lite tråkigt vet inte vart de är riktigt bara, texten är fin flowet är bra kanske ligger nått i ditt tonläge, kände som förr att de lät lite lika dant hela tiden ?.... och de gjorde de i denna versen. asså tonläge låter lite BAAAAAAAAAAAAAA---> BA förstår du ? annars som jag sa bra flow och text;) Reffen får lite Petter ft fille - lever i en soptippsvärld känsla över den, skön på nått sätt trots att de inte händer så mycket sångmässigt, ( de vill säga mängder me stämmor och wajlingar som jag brukar få nicklas;) ). Zycore - Bäst på låten, vet inte va de är men diggar dig som fan och de är bara än av många på rad nu jag faktist längtar efter direkt efter att få höra din del när jag ser dig i productions namnet. diliveryn sitter som ska och ditt röstläge är ju exakt detta. kanon bra gjort. texten gillas som vanligt och man hör att de är du i texten. den är orginell. sen fick jag ju chansen att mixa din del med vilket var riktigt skojj. Beatet: icetail no doubt han har gjort allt från bottenskit till ett toppenskit så att säga. riktigt fint beat funderar ihjäl mig på vad sampeln kommer från ?.... MIxning: E nöjd me mitt faktist, hedlundefter att vara off ett år gjorde du faktist en tapper insats och klara de me några marginaler till övers. jag och nicklas har hemligheter HIHI(A) peace and love !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha