den här låten är nog bland det finaste ja hört, känner verkligen eran sorg, får tårar i ögonen varje gång ja lyssnar på denna låt, den som kan säga nått dumt om det här låten har verkligen inga känslor , Peace mannen önskar dig och din familj all lycka i världen !
R.I.P EMIL , och sorry på felstavet " Den som kan säga nått dumt om den här låten har verkligen inga känslor" så ska det vara, verkligen bra låt, take care ! :)
Väldigt fin låt. Texten är underbar, och ja man känner verkligen dina känslor för grabben. Vila i frid Emil.
Tack, tack! Fortsätt droppa comments whoa! Fortsätt!
låten var skit fin bra mannen.! R.I.P emil beklagare sorgen.
Edda är här för att lämna sina åsikter! Vill börja med att säga, att jag begklagar, och vet mycket väl hur det är att vara med om en sånhär sak... (en av mina bästa vänner och släkting dog i en dykarolycka) Nr1 Du har fått en bra känsla igenom alla verserna, både på eng & swe... Låten blir fett personlig iom att introt är så real... Inte tillgjort någonstans, enkelt, kort och rakt på sak... Tycker du har en riktigt behaglig röst faktiskt, och det är viktigt i sånna här låtar... Du flyter bra, och det blir inte jobbigt att lyssna på...Nr2 Reffen är under all kritik...är min åsikt tyvärr... :( inte alls samma känsla, konstig mixning, och inte alls skön att lyssna på.. :(Nr3 Reff tre, gillas mycket.. Och det är riktigt najs avslut på låten... "tänder dig en stjärna" är snyggt...Nr4 Det sista jag tänkte på var, att jag hade viljat ha lite mer story bakom det eftersom du levererar låten publikt nu... Antingen att du hade med det längst upp i tråden eller att du hade med det som storytelling i vers 1 t.ex... För det är det enda man sitter och undrar nu... Hur dog han, vad var det som hände? För jag är en av många som inte har läst, om en 12-årig kille som avlidit av idiotiska internet-lekar... Nu har du iaf fått en utförlig åsikt i denna tråden, hoppas du tar det till dig så jag inte gjort detta i onödan! :POne love / Edda
www.eddaonline.se
Grymt skön låt wikke (Y) du har verkligen utvecklats ! fortsätt så
Stort tack för den kritiken, stort tack för den fina credsen!
fan va hans morsa låter manlig?
Charles P1 Jag vet inte vad som är fel på dig isåfall. :)
fan wikke sån sjukt schysst kille du är , är absolut inte värd nått sånt här som hänt emil , livet är verkligen orättvist, så jävla skön låt ! (y) kör på med rappandet du kommer gå långt :) Peace !!
Fett bra låt... tråkigt att sånt hära händer... RIP emil
dålig engelska på första vers, dålig mix genom hela låten! du är hyfsad, men var ingen som föll mig i smaken! beklagar sorgen, vila i frid & R.I.P
haha, vi bor på landet!
Bra låt tycker jag!! Jag kommer sakna emil så mycket!! Så du vet så var jag en av emils kompisar, Emil Olsson VIla i frid Emil Rehn!
Kan inte se nånting som behöver förbättras fett bra låt :(
fin låt tycker jag.. djupt skriven. mixningen var tyväär riktigt kass enligt mitt tycke. men de kvittar ändå tycker jag. vad hände emil igentligen? internet spel? jag förstår ej.. RIP
http://www.myspace.com/quizze
seriöst,länge sen jag hörde en sån här låt med en så här grymt bra text och jag tkr din delivery sitter grymmt taight och ett helt underbart flow,vad kan man säga?ett mästerverk.... vill höra mer av dig,så lämmna ett mess i min gb nästa gång du droppar.
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
VILA I FRID EMIL REHN.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!
life is to short to be pissed off all the time.
fin tanke R.I.P
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Sho0 har aldrig hört dig innan men det låter soft mannen! djuplåt! jag beklagar det som hände din syster son!
men big up fortsätt så ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
wikke det är jag emils lillesyrra din låt till brorssan är så himmla fin jag gråter när jag lyssnar på den jag vill att han ska komma tillbaka hoppas du ser det här jag gör lika som du jag börjar att gråta när jag tänker på vad vi gjorde och vad han skulle göra han hade så mycket att leva för visst håller du med? och förressten alla idioter där ute sluta att såga dumma saker till Wikke han är min och emils morbror och jag har läst allt ni har skrivit det har mamma och pappa också så ni vetVA TYSTA OM NI SKA SÄGA DUMMA SAKER VI MÅR INTE BRA VI MÅR PISS
vila i frid Emil/brorsan<br>du tillhör familjen<br>Love you
Sent om sidor, mano. Ja, vad säger man. :/ Tragisk händelse. Den var så klart nice, Wikke. Den är djup och ärligt känslosam. Det är liksom omöjligt att det bara blir "sockervadd" (känslosamhet utan grund alltså... något man ska undvika) när man gör såna här låtar, eftersom det bottnar så djupt. Mina kondoleanser till dig och din släkt. Upp med denna.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
RIP. fin låt
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
90 kommentarer! Shit!, upp!
life is to short to be pissed off all the time.
haha att denna var tillbax på förstasidan :). den är fet!
http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se
haha, ja, jag kände för mer kommentarer! :) Tack igen!
Fin låt. Beklagar sorgen. rip
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt fin låt mannen... beklagar också sorgen.. inlevelsen sjukt bra... reffen kunde varit lite tydligare men i en sån här låt hare ingen betydelse..
Ingen tar mig.
fin låt djup som fan nice flyt men ingen vidare mixning Pz RIP Emil
Sånt här är så tråkigt, men riktigt jävla go låt, jag gilla den på alla sätt ! Riktigt fint gjort! tummen upp !
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Det tackar jag för Torevi, tack!
Och grattis wikke där haru din 100de kommentar =) den här låten är den bästa jag har hört med dig , hare bra pz
hehe, tack Antees, det känns kul att man fått så mycket respons, vill tacka alla så mycket. Tack Antees för det utlåtandet! :) Keep the luuv cooommin for Emil!