grymt skön låt tyckte doc accapellan var lite låg får man fråga va som hände ??? R.I.P Emil
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
Aah, hört att det ett par gånger, men det får man leva med :/ Tack allihopa.
Lite trög kanske men skitfin text.. Beklagar sorgen R.I.P
Jag tar ju över nu, inte bara micken utan hela jävla landet. Från skåne till lappland. Peeez//Rompizh
Bra låt. R.I.P!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
bra låt, sörjer med dig.. Nära vän tog nyss sitt liv, hare bra mannen!. life goes on.
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Djup text, Skön inlevelse.. R.I.P Vad hände egentligen ? :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack allihopa. Det värmer. En tanke går till dig Twinky-- (F)
Tack mannen, uppar!
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
tkr denna låten har allt både svenska engelska, du utalar orden bra på engelska, skönt flow genom hela låten, gillar din röst o beat, texten var ritkgit bra :) keep it upp Rest in Peacce Emil!
tja jag har tänkt o förstöa eran söka "hype från ngn annans död tråd" som vikke gjorde me deras -.- HAHA YOU SUCK!
tack skutte, skitschysst! :) barabazzz - much love too you <3
haha som barabazz säger..hypsökande idiot måste ja säga! för ja fattar inte hur folk kan sitta o säga, finner inget som kan förbättras med denna låten? jag skulle vilja säga allt tamefan! som ja saa innan ja hade vänt mig i graven om jag fått en sådan här låt...och det tror ja emil oxså gör...och familjen hahaha...
benollo, du är otroligt mogen. 12 år?
Beklagar det som ha hänt! Riktigt bra låt, det som jag tyckte nästan var bäst i texten var nog: Det är ett av alla minnen, som fastnat i min hjärna/ Sträcker mig mot himlen, och jag tänder dig en stjärna/ Diggade inte mixningen så himla bra, men bra låt!
100procent
benollo p25 , Du är ju fan störd , beter dig som en 10åring som leker gangster, Låten är jävlig bra , Beklagar de som hänt :/ RIP EMIL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks guy, thanks! I appriciate it! :D
victor,vet att det är kommer sent,men kom på att söka på dig här på whoa,inte lärt känna dig förns nu och därför inte kommit på tanken,glad att jag lärde känns dig bro.i love your song bro. peace bror marcus"makkan"eriksson.
ny länk skulle underlätta :) tråkigt att höra! pCe!
hm, helt plötsligt funkade det. skumt... sjukt fin låt, verkligen :) dit budskap går rakt in i hjärtat får till och med tårar i ögonen :)fortsätt så mannen! pCe!
tack allihopa. Idag är det 7 månader sen min lilla homie försvann. Peace y'all.
R.I.P Tragiskt att förlora en vän :( Skulle du kunna ladda upp låten igen?
aah, ladda upp igen.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
ny länk?
vad saruu saruuu? ja just det! käft!
Ny länk !
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Förs och främst vill jag bara säga! R.I.P Emil!! Låten var riktigt bra, men att det blir lite otydligt vad du säger ibland. Spelar låten om och om igen, och jag blir stum av rädsla och hat! (Mot dessa internet lekar) Texten var gripande, ljup och helt underbar.. Denna låt är otroligt vacker, fäller en tår! Han uppskattar denna låt! Piiz and love! R.I.P EMIL REHN!!!<3
amh!
va ere för internet lekar?? kan nån förklara hur han dog?