Samzon - Ni är dom
Shoo! Nu finns det en till ny låt av mig här! Jag försökte mixa bättre den här gången och hoppas att jag lyckades. Mina högtalare är helt fucked upp så kan inte höra hur det låter igenom dom men i mina hörlurar så låter det bra från min sida. Hoppas ni gillar den och bara kärlek nu!Samzon - Ni är dom Samzon - Ni är dom
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
först ;D aa den var riktigt nice!
Är det så?
Beatet känner jag igen från nån låt men de är bra iaf ;) Jag är ju inte nån som själv kan rappa eller nått men jag ska ge lite kritik ändå. Rappen va bra men sången i reffen lät lite osäker på nått sätt men de är bara att öva ;P Men ändå en bra låt! Fortsätt spela in ;) PZ
yo samzon, nice diggade keep it up mayn! =) PEACE!
Tack boys! Aa beatet är ju free så i guess många kör på den =D!
Riktigt nice, Dole och Samy har kickat på deta beatet med...
Milen
Thx! Ska slagga nu. Kärlek nu whoa!
ouff jävligt härligt låt mannen! beatet skittung! verserna va määktiga, texten va ljup och fin, skit skön flow sånt gillar jag! reffen va tvärfet!! har´hört mkt av dina låtar och du lyckas alltid med reffen :) keep it up VÄSTER!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
diggas! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett som vanligt <3
Borgan ..
aldrig hört dej lähha så sköne verser innan:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ouuuf! gaaaaaaaaaaaaaaaaalen låt bruush! den här blev klockren... fick lite gåshud på armarna du visar alla grovt.. upp nu den här ska alla höra! peeeeeeyz!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tack så mycket alla, sjukt mycket kärlek till er! Det här livade upp min tråkiga lektion som jag sitter på. =D
Tack! :D Kul att ni tycker om!
riktigt bra =)
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
denna var riktigt fet diggar texten mycket du sjunger bra som sjutton med :)
langa speedy länk
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Sant sant, nice shit, perfekt lagt, cleant som fan, bra mening! :) Den var riktigt chill Love!
DIIIF
Det här var nice Samz!! :) dehära gillar vi ! tummen upp :] Ha de bäst! Friiiidens / julia
juliathorén
Tack alla! Fan vad kul och höra =D. Är reffen låg?
W-uppz
upp för den !
Vi finns i varje hörn
beatet: är ju ganska played, det va nog det dåligaste med låten. Låten: skitbra, diggar dina mixningar & din röst samt flow. text: texten har ett bra innehåll, jag känner ofta igen mig i dina texter. hare fett bra, peace n luv Patrik
Thx! Kul att du diggar! =o)
upp!
Vi finns i varje hörn
Komigen nu, 150+ lyssningar och 27 kommentare. Nu ska jag iväg så när jag kommer hem ikväll så vill jag se ett par till! =o)Trevlig helg!
Aja, jag går och läger mig nu så antar att ni ska sova =) Godnatt!
Haha, där var jag nog nykter.. Aja ger sista nu sen låter vi den dö ut!
uppmush
sista uppen från mig jalla nu