"Stängda Portar Mixtape" TRAILER(video) ute våren 2008!
"Stängda Portar" Mixtape on the go...
Portarna för tung svensk hiphop är stängda, fel musik blir komersiell och fel artister blir över hypade och får fame. Vi är trötta på det här. Mixtapet ska öppna portarna för skön svensk hiphop, vi kommer proppsa de vi gillar, riktiga klassiker i svensk underground musik och även droppa lite skit vi också.
vem lyssnar egentligen på en 15-åring och en 17-åring? gör ni? Efter skivan ska man vet precis hur vi känner om modern svensk hiphop, lyssnare kommer bli experter på svensk hiphop efter att man har hört klart denna skiten.
Det är dags för ett uppryck, vi börjar, vem fortsätter? låten i videon e alltså en bonustrack på tapet!http://www.youtube.com/watch?v=mkd_5GwN1ds http://www.youtube.com/watch?v=mkd_5GwN1ds http://www.youtube.com/watch?v=mkd_5GwN1ds älska eller hata / peyz
www.nivolitas.tk. www.myspace.com/nivolitasmusic
Stackars lite pojken! Så synd om dej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar Critical:)
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
lillen kickar ju nice ;)
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
thanks mayn!
fler comments? bitches?
shuu, måste ju langa shoot outs för mitt egna crew haha ^^ det här den galnaste grytan vi håller på att koka ihop nu sverige, håll ögonen öppna för "stängda portar" P.
Fuck
yeeh va händer simpski? fler comments nu!
Lillgrabben droppade det soft! När kommer resten av låtarna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter soft !
resten droppas kanke som trilers osv, men hela skiten kommer i början av sommarn typ. Håll ögonen öppna för "Stängda portar" Nivolitas Pumpkin Labs.
Fuck
Blev faktiskt arg när jag läste det ni skrev, portarna för svensk hiphop kommer aldrig stängas. Visst kommer det upp keffa snubbar hela tiden här på whoa, men man förbättras med tiden. Sen "vem lyssnar egentligen på en 15-åring och en 17-åring? gör ni?" Hallå ? ni är ju i den åldern ni med. Allt fler börjar rappa runt 15 års ålder och lägre, men när ska man börja annars. ska man börja vid 20 års ålder har man inte mycket till karriär. Jag vet inte vilka som kommer vara med på detta tape men får hoppas ni har riktgt bra artister annars har ni bara gjort skit. Sen ni var bra, låten var bra. "Men vem lyssnar på en 15-åring och en 17-åring?"
www.myspace.com/BPMaejni
Rubriken får det att låta som om ni ska spotta punchlines/likheter/metaforer och ha sjuka rimscheman osv, men det jag hörde skulle kunna komma ifrån vem som helst. Förstår heller inte varför ni säger 'Men vem lyssnar på en 15-åring och en 17-åring?' haha:) Anyways keep it up:)
sjukt bra grabbar keep it up ;)
Hoppas då verkligen ni har bra artister med på detta. Ni kunde rappa men dedär lät som dom flesta texterna man hört. Så jag hoppas det finns mer ni har att ge. Och som det är sagt tidigare, så ska man alltid börja någonstans, finns ffs ungar på 7 år som är tunga. Så hacka inte på ålder!..Aja det är väl bara att vänta och se va ni har att erbjuda...
kul att vissa diggar, uppskattas! Maejni Portarna för "tung svensk hiphop " är stängda! drar inte hela hiphop sverige över kanten om du tror de.
sedan skriver vi "VI" rätt ofta, VÅRAN syn på hiphop vad VI tycker om de. sen om folk hatar så ere deras sak. vi slänger aldrig upp saker på whoa, tänkte att de här skulle va lite reklam för tapet som kmr snart! peace!
Jag kan ju bara säga en sak, man lyssnar på rappare som är duktiga. och dom är det. Spelar ingen roll om dom är 15 och 17, dom är grymma. Annars Nivolitas, ser fram emot tapet keep it up boys ;) Peace
Tornito
ser fram emot det här fan ^^
Vilka artister kommer på tapet då? lite kan ni ju ändå säga ;)
bla.
glad att höra bois! e inte klargjort än vilka som kommer gästa, men förvänta er inte 50 cent lr liknande..de blir rappers som tycker likandant som oss of course, PEyz!
lill-davve P14 Jasså. Säg då vilka som är
tung svensk hiphop ? Och dom kommer då vara den tyngsta svenska hiphopen forever? eller?
Liksom ni är i samma klass som de flesta här på whoa, så ska ni släppa ett tape där "tung svensk hiphop" är med. Varför är då ni med på tapet ? Det jag hörde var inte precis det bästa jag hört i svensk hiphop.
Sen vill jag veta vad ni menar med "
vem lyssnar egentligen på en 15-åring och en 17-åring ? gör ni?".
DU vill att man ska lyssna på låten ni slängde upp här, och du är 14. Så, vem lyssnar på en 14-åring?
egentligen
www.myspace.com/BPMaejni
så du tror att hela tapet e bajs för att du hatar på en låt? nästan exakt sådana personer som vi gör ett tape om brushan.. vill inte starta en chatt i den här tråden, skicka gärna medelanden:)
Jag hatade inte er låt, men ska resten av låtarna vara i samma klass som er är det inte sveriges tyngsta hiphop. Och det här är ingen chatt, det är ett forum och i såna diskuterar man saker, precis som vi gör nu.
www.myspace.com/BPMaejni
Låten är skön och resten av tapet kommer att vara skön det också! Ni får vänta och lyssna och efter det kan ni hata eller ÄLSKA!!! Peace!
Tornito
Ska vänta och se om det är sveriges tyngsta hiphop på detta tape, vilket jag inte tror är. Ska bli kul att veta vad eran syn på tung svensk hiphop är. Allt för mig! over n out.
www.myspace.com/BPMaejni
hahha äntligen en hatare, få se vad du har hängt upp dig på hm... får se, du vill att vi ska vara i klass med svergies bästa rappare.. FEL! att vi sa att vi skulle vara det.
"fel musik blir komersiell och fel artister blir över hypade och får fame." vi vill släppa detta som ett budskap om vad vi TYCKER, om svensk hiphop. vi har aldrig sagt att: alla rappare suger nu jävlar ska vi läxa upp dem och släppa riktig hiphop!
Vad är hiphop, enligt mig är det åsikter, oftast. Och vi släpper våra åsikter i en skiva.
Det kunde alla andra i denna tråd förstå utom du. vi kommer göra en låt om såna som dig, som aktivt hatar (förekommer oftast på whoa) för att... eller vet inte vrfr egentligen..
till Maejni
Fuck
sen ere ingen liten sak vi har på axlarna, men vi ska uppmärksama folk om våra åsikter och hoppas vi får lyssnare som känner igen sig. förstår inte vad det finns att hata på?
upp nu whoa!
Fuck
bra där kompanjon!
Jag har inte sagt att jag hatar detta, men det är att ta i att det är tung svensk hiphop. Det är inte ofta jag skriver i trådar och hatar, men när jag läste det ni skrev verkar det som NI väljer ut vilka som är tunga i svensk hiphop. Jag menade sen inte att ni ska läxa upp alla andra vart du nu fått de ifrån. Sen vet du inte ett skit om mig så att skriva "såna som dig" är helt onödigt. Anser ni att ni är tung svensk hiphop så varsegoda, det finns redan allt för många uppblåsta typer så varför inte några till. Jag får hoppas det är nånting bra när tapet släpps, jag hatar inte, är bara skeptisk och tycker ni tar i lite väl mycket när ni snackar om tung svensk hiphop. Och vad vill ni få ut med "vem lyssnar egentligen på en 15-åring och en 17-åring ?" När ni själva är i den åldern.
www.myspace.com/BPMaejni
lillen är festast :D
http://www.myspace.com/mrkumlin
Word på min klasskompis J Mumps :)
www.myspace.com/BPMaejni
skulle vara softa att gästa plattan keeep it up ...
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
de är en trailer, bara lite reklam, gjorde en liten film bara o la in senaste låten vi gjort te skivan som en bonus track. därför vi inte pratar om tapet. de är bara en trailer till en film som kmmer komma med själva stängda portar ait? peace!
nu har ja kastat bort 5min till av mitt liv genom att läsa en tråd :P gl in the future
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
detta låter fan bra!
http://www.myspace.com/quizze
david skrev "vrfr lyssna på en 15 åring och 17 åring" som ironi. typ som "vem fan lyssnar på en 10 åring" asså att åldern har betydelse hur viktig ens åsikter är. förstod ni inte det? :S
Fuck
och fortfarande, vi ska droppa DET VI tycker är fett, vi ska inte gå runt och samla varje indivds åsikter i sverige och sen göraa en galup mätning om vilka crews som spottar fetast, SOM SAGT detta är våra EGNA åsikter. sluta hata nu ffs.. nu har ni fått allt förklarat för er P.
Fuck
allright, aja låten var bra, men inget jag kommer pumpa direkt. lycka till med tapetAll for me, over n out!
www.myspace.com/BPMaejni
Ni var bra rapmässigt, lägg ner mer tid på texten så blir nu bra när ni blir stora.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
tackar ännu en gång grabbar, värmer o höra att folk diggish!
ser fram emot tapet :)
Tornito
aait, vi ska försöka nöja svenska folket iaf P
Fuck
ni nöjer alltid mig med ert shit ;)
Tornito
haha yeah mayn!
asso de här e tungt shiet bois! längtar tills den släpps! keep it up! peace/profekta
-Profekta-2008-
thanks broh!