I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Essen,psykadelia & henka - fuck whoa

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-14 22:26

Essen,psykadelia & henka - fuck whoa

Efter en hård kväll med öl och diskutioner om att en avsugning inte är en avsugning om inte tjejjen stoppar upp 2 fingrar i stjärten så var 5 pojkar rätt bakis och fick för sig att spela in!

Ordning:
Crimmen
Ronnback
Herj
Freddec
henka

Låten:
Fuck whoa

2008-03-14 22:31
Måste det verkligen vara en tjej som suger för att det ska kallas avsugning? Det är det du egentligen borde fundera på din jävla kvinnohatare!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!

2008-03-14 23:18

heyoo! alltså jag förstår inte att alla får stor bokstav från början av namnet men inte jag? jävlit elakt fräädrä(gg)..

2008-03-15 00:03
YOYOYO! detta diggas  har väntat på nått sånt här
är fett trött så ajg orkar inte ge kritik så nogrannt

men ingen som la det dåligt iallafall =)

propps era norrlänningar !!!

//chasse

2008-03-15 00:24
asså va fan är det med er?
essen lägger upp era grejjer här, varför dissar ni whoa, visst whoa är ingen fet sida eller nåt men asså att essen dissar detta är fan skamligt.
ni lägger exakt samma rapp sam rmk, fonky och andra hypade här, så lägg ner och dissa denna sida, ni är mer whoa än någon annan!
Onemind

2008-03-15 00:55
haha vafan jag sa att vi inte skulle lägga upp denna! aja :) skyller på att vi var bakis o trötta på allt
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2008-03-15 01:25
asså, ni har rätt.
Vafan är gränsen för att få lägga ut musik på whoa ???? :O
det är ju förfan ingen gräns alls kolla tex Stanislav det är för fan ett skämt asså !
det är ju bara massa kärleks låtar  snälla lyssna igenom skiten och bestäm då om den kan få va me ! 
fattar varför ni dissar whoa .. men det där med an2n det e inte najs men affe suger
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-15 12:54
trekommafjorton X49: en avsugning är inte en avsugning utan 2 fingrar i stjärten.. ironi my man! //freddec
Fisk soes

2008-03-15 16:40
upp!

Toastare

2008-03-15 16:47
gode bra =)
 asd

2008-03-15 17:31
ta bort era användare kanske? men å andra sidan det är ju här ni till stor del har eran "fanbase"eller åtminstone började få "fans",,så ni stannar nog kvar trotts att whoa e skit. låten var trisst ärligt riktigt trisst,rappen den va okey,lägg mer tid på bra skit än att lägga upp en låt som denna, för många av er e fett duktiga,

och jess,det är för mycket smör skit o dylikt på whoa,

fridens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-15 18:21
Haha, att folk inte ser ironin, detta är inte världens seriösaste grej.
För det andra är det nog inte direkt communityt som dissas, tror refrängen
syftar mer på vad Audio forumet blivit.

Btw, detta skulle vi väl inte släppas igentligen hehe?

Kul med reaktioner, mer sånt!
soundcloud.com/brormusk/sets

2008-03-15 18:24
(Btw skulle min vers bounce'a men orkade inte skriva klart, så körde den jätte utdraget)
soundcloud.com/brormusk/sets

2008-03-15 19:42
Schri, vad var det jag sa om "essen"-grejjen här om dagen? See, i was riight.Crimmen och Ronnback håller det nere som vanligt, bra gjort.
Vet inte fastnar inte riktigt för de andra, och ni skullet låtit run freestylat klart i outrot ,p

Fuck whoa, när halva eran uppställningen tillbringar mer tid på sidan än gulanbanners. Hehe, back atcha.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-03-15 23:21
Upp typ
Fisk soes