NY! Whoa Tag Team 2008
OBS! Bidragen kommer upp kvällen tisdagen den 8/4 ca. 22.00 så det är ingen idé att ställa frågor eller tjata på att bidragen skall komma upp. Och heller inte att grina om du inte kommer med till Rond 1. Lycka till & Glad vår!
Det börjar bli dags för gamla och nya förmågor att peppa och förbereda inför årets tagteam-tävling här på whoa. Det är en tävling där man samarbetar om två i en straigt up battletävling. Olika teman kan dyka upp under tävlingens gång. Den som lever får se.
Kvaldeadline : måndagen den 7e april 20.00 och det skickas till undertecknad på msn:
[email protected] eller här på whoa.nu i ett privat meddelande. Ha med Tag Team 2008 och ditt tagteam-lag i låttiteln.
Kvalbidrag och kommande bidrag får vara hur långa som helst och använda sig av hur många beats som helst. Både två rapparna i teamet måste vara med på varje bidrag. Hur mycket kan diskuteras, men både ska fylla sin funktion. Kvalbidragen kommer att rankas så att bästa möter sämsta etc. 8-16 lag kommer gå vidare beroende på nivå. Och efter kvalet gäller det att battla ditt motståndarlag. I kvalet gäller det att visa att du (ni) besitter skills av flera typer.
Domarna kommer att titta på dissar, fyndighet, flyt, leverans, ljudbild, samspel och det totala framförandet.
Tillåtna språk: Engelska och svenska.
Pris: Varitt exemplar av Bevismaterial DVD + TBA
Tävlingens domare:
Mfs - Huvudarrangör, battlefantast och hiphopens trotjänare. Även kallad Mc Poplugg Oracle - Whoas lilla hiphoporakel. Välformulerad och ärlig. Även norrlänning. Beklagar sorgen... Blizzak - Han var med och battlade på whoa när många av dagens "whoarappare" fortfarande låg i blöjor. Egentligen för gammal för att fortfarande hänga på whoa. Kaggen - Whoakändis, battlerappare och känd för sin whiskeyröst. Han har förmodligen fler fjortonåriga fans än du. Aggro - Hiphopens Alexander Bard fast utan fult skägg och La Camilla. Provokatör, ordvrängare, serietecknare och hipsterfantast.
sådärja måste påpeka att tema kan bli kul för dom som är med:)
fett!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Pris: TBA, vad är tba?
http://www.myspace.com/sps451
Skivsamlare
2008-03-16 03:17
to be announced.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Så jävla kul! Kul med olika teman också. Propps till ni som håller i detta.. peace
haha fan va kuuul :) måste hitta en partner bara :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som vill hooka up till tävlingen? :) Helst stockholmare så stocktown kan ta den här!
Follow the dao, right about....NOW!
Yeah, dags att leta nån;) :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad kul! Blir att kvala.
Får man bara vara 2? Inte fler?
Ruuba: Endast två. Crewbattle kommer vid ett senare tillfälle. Men ställ upp i båda vettja!
jag dansar inte foxtrott :(
fan va kul!
Woho!! :D ska bli nice o följa, propps till dem som gör detta möjligt ;)
^^
Äntligen!
coffe och prendel borde ha lag o vinna!
Jaa, eller COffe och Kriss =)
Domarna klara. Priserna är på gång. Men äran är god nog gott folk!
MFS: klart den är!
Ri-fa borde vara med! Dem är feta!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
loco-chaos hon 13 åringen du satt inne för kanske är intresserad?
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
jag är på !
haha, vi bor på landet!
im in!!
gaah du är jonas gardell? skojjar du?? vah?? haha du måste skämta? <br> ja de gör jag-.-
Kaggen: Han har förmodligen fler fjortnåriga fans än du.HAAHAHA, damn där har vi värkligen nått o skryta om asså,mm. bara o leta nån o joina då :)
underbart, hoppas bra räppers ställer upp nu
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Men vafan ska Kaggen va dommare för, han ska ju vara med och battle vafan!
Grymt!
Great som Tony Tiger!
jag betalar 1000 spänn till en känd rappare som ställer upp med mig!
Tryckare nån ?;D
vill vara med men har inte kvar studio i sthlm längre :(
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Fett nice! nån som vill kicka?
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Lyricist
2008-03-17 00:54
Även om jag älskar Prendels humor, så skulle han inte ha en chans att vinna en sån här tävling:) Ska bli sinnessjukt roligt att följa om det blir, de jag hoppas på, favoriter som dyker upp.
Skulle vilja see all-stars, smutsiga södern, Ri-fa, och självklart fyllesofi. :D Fan va skönt har längtat efter ett nytt tagteam så underbart
peace!
Kul att det börjar bli lite tävlingar nu, ska följas med spänning :) Hoppas Nicko, BT, Idiotförklarad, Degone och de andra gamla rävarna ställer upp :)
nån från malmö?
james bong
Kul att mfs ordnade detta// Eroz :D
Sprid ordet till alla ni känner. Byt namn till Tag Team 2008 på msn. Peppa alla feta rappers ni känner till så gör vi Tag Team 2008 till det bästa någonsin!
najs som fan, fast skulle villja se kaggen i något team bara ;<
B
nice! Nån som vill kicka?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Vilka crew skulle ni vilja ha med då? imo så skulle det vore pheth om det kom folk man inte kände igen! hehe
100procent
Jag o teN ställer upp för att bidra med lite annat än internetrap.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fan vad nice me detta :D hoppas grymma rappare ställer upp :)
-§ '_' § ( . )( . )
grejt mejt
Fuck your click cuz we aint them!