i bet spiceboys is da shit!
www.myspace.com/melvinjunkyard
MEEEELVVVIN BRYYUSSSSCH
B
Drre, detta är inte crewbattle detta är tagteam!
B
Yääz Jag och Ejremar kommer nog ställa upp :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Vilka vann Tag Team förra året ? Alltså 2007 vinnare ?
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
shaz och tay väll? Som det står lite högre upp
be the change
JackVegas- P21 Det var 2006 dom vann. 2007 var det ingen Tagteam Battle faktist.
elajt P65 Ja??, jag vet men läs vad mfs skrev så fattar du vad jag menar...
^^
Alla snackar om tagteam förra året. Shazam och tay tay vann 2006. 2007 så vann Allstars (Coffe & mr.treat) dock publiserades inte tävlingen spec mkt. Så ja tro att många har missat det.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Lunkan_: Det var ingen officiell Tag Team 2007. Senaste tävlingen vann Ri-Fa. Tillkommit 2 dvd-filmer med Bevismaterial som priser nu. More 2 come.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Aight:) Mfs: två dvd filmer med bevismaterial?
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Tänkte lite fel. Jag menade den där tävlingen där man skulle göra en låt på 60 Sekunder för att kvala in. Vet inte vad tävlingen heter. Men vem vann den ?
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
Alltså kan int nån lägga upp låtarna från 60 sekunders battlen! iaf några
bevismaterial är farliga grejer!
öronknark
Svammel, nu i din mormors walkman
detta är så sjukt. för det finns bra rappare och lite sämmre, jamena Coffe prendel och dom dom borde inte få vara med i detta eftersom dom tar hem segern efter nån bar, jag säger bara vad jag tycker ;p, ja tycker de ska finnas "Noob" tag team typ för dom som är lite okända. :)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
Ska bli najs att följa :-D.
^-_-^
Frågan är vem som vill lyssna på ett så kallat "noob" tagteam..
Jag är jointen
ost,räckor o dansbandsmusik
Fairwayn X0 Hoppas du skämtar, haha Du överskattar folk way to much, finns mycket bra folk på whoa.
Fairwayn X0 Vafan, du får väl tro lite på dig själv! Kom in och vänd på steken och vinn! Ingen är ju egentligen "bättre" än nån annan från början, det handlar om att öva, att lägga ner energi och intresse!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Kände att det var dags att propsa MFS som arrangerar turneringen, så... props! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whoamästerskapen borde dras upp igen tycker jag! i särklass den tävligen med bäst rappare och störst att vinna ;>
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
haha dansken :D
Vem fan pratar du med?
friggan: va inte du med där? lär ju dra ner snittet betydligt
http://www.myspace.com/mcblindfold
varför banga på detta lixom haha!!
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
www.myspace.com/naturmusic
Någon som har bidragen från 06 kvar? Jag har bara Ri-Fas och Fyllesofis efter systemåterställningen....
http://www.herrbitter.blogg.se/
Känns som att det här är fel tråd att fråga efter tidigare tävlingars bidrag... dont you think? Finns en mycket givande tråd i Svensk Hiphop där Mfs tidigare la upp alla bidragen han hade samlat på sig från tidigare turneringar, uppa den vettja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förresten.. skicka på msn, innebär det att man ska adda och skicka över messenger? har mailat kvallåt till adressen som stod, det kanske räcker? kommer bli kul detta..;)
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat.. www.myspace.com/gkmonarken
Det är så jävla tråkigt att snacka om dåtid när det är nutid asså,.. Jag vill rekommendera (SpiceBoys) ett imponerande lag som ställer upp iår faktiskt som de andra säger så tror jag det blir ett lyckat tagteam år med hård konkurrans och bra nivå! lycka till alla, och sprid ordet som mfs säger!!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
SpiceBoys, tuffa killar som röker nått som bryter ner ens kropp mer än t.ex heroin (enligt mina källor, rätta mig om jag fel). (Ja, mitt citiat är lite weird, men tankte på att jag just rättade några snubbar, men jag har haft den sen jag blev medlem här). Ja, jag var tvungen. Tack hej för mig. (Ironi, jag har tråkigt. Okey?). Fyfan jag måste sluta.
Don't!
PSG: Den mailen finns inte. Bara msn. Så du får adda mig där. Annars går det bra att skicka i PM här på whoa som sagt. Sedan var det någon som frågade om man fick köra på instrumental. Självklart får man det.
vad ska man rappa om i kvalbidraget? ska man dissa randoms eller bara lägga session? och sen dom som går vidare, battlas dom IRL eller spelar man in dissar?
Rebellen tar över
RebeL: Visa att du kan rappa. Flexa din stil. Punches, flows, rim. Visa dina skillz helt enkelt.
RebeL_: De som går vidare fortsätter spela in dissar. Alla blir tilldelade en motståndare och Mfs säger typ "Om två veckor ska rond 1's alla bidrag vara klara!" och så har alla två veckor på sig att spela in en battlelåt mot sin motståndare.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
ah okej
Rebellen tar över
Och så tar vi det lilla lugna med pajkastningen.../ Moderator
DoktorDöd P19 du hade oxå sneat om nån påstod att du va pundare tror jag. naturlig reaktion...
Snälla, säg att Helno är med?
DoktorDöd P19 Om han smutskastar mig och kallar mig saker i min gästbok.....
melvin P27 Att du inte förstått saken med ironi än.
Don't!
Mitchy P9 jag förstår visst, jag är inte dum, MEN jag tycker det är ett respektlöst påhopp ändå så...
jag har ju inte mobbat dig, eller trackaserat dig på nåt sätt i din gb, mer än att kalla dig idiot och tönt så sluta grina själv i så fall! kan du inte bara svälja stoltheten och be om ursäkt för de ja kallar övertramp., ironi eller inte..
jag ger upp detta, går inte att resonera med folk alls, fuck it. skiter i forumsnack om tävlingen NU.
Elegant P18 Jävla baitare på SpiceBoys! haha, hade ett "band" som hette det förut! ;)
nån som vill hooka o göra nå fett.. fast nu e d snart dif-malmö så efter?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Producent
2008-04-05 14:04
Melvin & Mitchy , jag tänker inte lägga mig i eran diskussion på något sätt. Ni är säkert jättesnälla pojkar båda två. Men ta det där i gästboken för i helvete! //Dr. Joto (Dr. Phil hade magsår idag) Det blir en fet tävling! Big ups!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Melvin Om nu någon påstår något så är det väl bättre att snacka med en admin än att sitta här som en säck potatis? Det här är en tråd om TagTeam, inlägg i den här tråden om huruvida folk blir kallade pundare undanbedes. G-zuz...