I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AMC - Toner i tystnadens tid (Netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-31 12:36
Textmässigt finns det en del att jobba på, kanske. Men du har något som är jävligt skönt. May it be the so widely spoken about "it"?

Hur länge har du hållt på?

2008-03-31 12:44
fett angelica ;)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot
Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book

2008-03-31 13:22

1 Intro : Drygt beat som fan därför blir hela introt tråkigt dåliga rim o rader.

2 Mitt bevis : Du har ganska skön text här faktiskt lite konstig röst o betoning på rimmen chilla lite osså känslan blir lite överdriven eller vad man kan säga. Men låten är godkänd absolut men inget jag kommer spara

3 5 Stjärnigt : Du har fan skön text här brukar inte gilla dina texter visst finns mycket o jobba på än men detta va endå över din vanliga textnivå. Du har skön attityd faktiskt men det va bra.

4 Om du bara visste : Njaa tänkte först inte detta beatet igen, men sen kommer en skön sång in så känns det bättre. Du gör det skönt här med men jag tror det finns mer o hämta ska höra resten

5 Mina kläder : Din kompis är jävlit skön låter som nån snubbe från usa som jag inte inte kommer ihåg vem. Du är sämre än han men du har fan skön text här endå haha rolig och bra flow osså säkert som fan. Roligt tema med.

6 Tusen Bitar : Visst beatet här med är jävlit played out men det funkar som vanligt också väldigt bra med. I mina öron låter detta chill brukar inte höra dig chilla såhär mkt med rösten känns annorlunda men detta är det bästa på netplayen än så länge.

7 Tar hjärtat i land : Njaah detta kändes inte bra först o främst tråkigt beat men du har skön början faktiskt men jag vet ifan nått som inte stämmer.

8 Kan göra det ni kan : Vem e hon i början skåningen? hon va ganska skön fan synd att du inte skriver ut gästerna reffen va värdelös som pengar i tyskland på 20 talet eller nått sånt. Amc va skön här men vafan jag vill höra dig blowa upp snart som i låten med proclaimer prendel doktordöd och fader låten SÅÅÅ TRÅKIG REFF.

9 Tre tunga rappare : Prendel är typ whoas skönaste rappare just nu han e riktigt jävla bra här med gilla hans flow som fan han har skön röst. Reffen är fan bra härligt drag, Amc du har fan skön attityd o flow här fan jag gillar dig som fan här den blowade upp som fan hoss mig. Doktordöd är fan skön han känns ny inte lyssnat på han så länge men hans rader är dödande. TUUUUUUUUNG LÅT

10 Hejdå : Aldrig förståt meningen med outros :( dryyyygt va detta visst du kan sjunga endå

Geni

2008-03-31 15:35
Subdominant_ X19
två år efter sommaren typ :)

Fairwayn X0
tack :)

Padawon P17
tack för kritiken, det uppskattas, även om det inte var särskilt bra, men tack iaf :D

uppish!

2008-03-31 16:12
Då gissar jag på att du kommer bli monster-bra, en dag.

2008-03-31 18:12