Republik16-För alltid (Alvarez & Jaynez) LGTM
yees dags för en ny låt för d var tjockt länge sen hehe.. även fast vi inte droppar lika ofta så kommer micen alltid vara vid vår sida, nu å föralltid! tanka, njut, kommentera, sprid, hata, älska eller vafan ni nu vill göra! Ref . Alvarez & JaynezVers1 . JaynezVers2. JaynezBrygga: Alvarez & Jaynezhttp://www.speedyshare.com/471228248.html http://www.speedyshare.com/471228248.html Låt gåsen tysta mun och enjoy. peeyz!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Riktigt nice låt från republiken! Det bästa du har lagt tor, svär. Och danilo lägger det helt galet också asså. En låg vi nog kommer pumpa när vi softar ute! Bra att ni är tillbacks, väster saknar er!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
en tung dag blandas med spliffar och en massa struntprat en tung dag flumsvar och filosofer skapar kunskap en tung ett ungt barn som krigat tagit sig runt krav och inget mer med det jag bara njuter av en tung dag ingen som kan leda här, knatar går min egna väg du krigar jag är redan där så lyssna se och lär försöker ta mig i kragen igenom kompliserade ting mitt tankeskepp seglade in första gången jag spelade in först en mening med rim som fortsatte att byggas upp hiphopen ska lyftas upp mot en ny väg med nya gupp sånna tankar blåser förbi med vinden i kvällsolen zuttla doften stiger och i betången växer maskroser jag svär på att jag är trogen med min tillit till gud boysen börjar freestyla medans solen bidrar med ljus tömmer lungan på rök, under lugnet försök jag börja känna känslan å blev tvungen att blunda jag njöt
En tung dag kallar jag softa ner med mitt lag Flum prat är de som (nu, nu) ställs på tal Vänder blad med tanken av att HipHopen sätter fart Bränner snart mina bars (....) o de kändes bra Denna dag koppla av med rims och freestil Ett G-beat med fin stil som skriv stil Så se nu hit när vi bara glider förbi g Alltid ett smil på läpparna på min fritid Soliga dagar dom kommer och går Svarade Alexz på frågan igår O jag tänker igenom dom valen vi tar Och jag inser att de bättre går När man vet vart sina vänner står Så grabbar jag säger (känn vår låt) Tänd din gås höj musiken låt den gå Sätt nu på reapet, för du vet att de e så går (På mina streets) Kista Vällingby jag förblir här o (Tar min tid) med musik alltid färsk lyrik som sprids Kung på beats i takt, tack till tung publik
LGTM
vers2-Alvarez (INTE Jaynez)
Den är feeet. Skön känsla, bra text och passande beat. Mixningen lät också bra. Kriga på!
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
yeah tor dina första 4a e tunga, dom bästa i din vers. resten låter soft men inte lika skön flow som på första 4a, hade skön röst. danilo gilla ditt flow genom hela versen fett, underhållande o fångar min uppmärksamhet. reffen har en tung ide men kunde gjorts bättre. dilly du får träna lite på "sångrösten" ;) come bääääck bre o ta del av big mommas kunskap :P bryggan var låg, hörde inte så mycket. låten var soft i helhet. nice att ni gör lite shiat tillsammans var ett tag sen man hörde nåt.. One löööööööööv
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Tor, ärligt fan överskande bra, du har utvecklats som fan sen i sommras ;) Alvarez flowar på galet nice. bästa jag hört från er
DIF!
hehe tack bobban uppmush
Riktigt tung som du sa faktiskt, länge sen jag hörde nått, men denna var naajs
Vi är överallt!
SamzoN yeaah brush ;) tanks Amentia tyngáste du är! Hiilly tack brush! tung me konstruktiv kritikmush ;P hähä peeayz! bob cheah tack mannen Everlast aiight tanks mayin! benollo hähä yeaah Uppmush!
LGTM
Tungt beat, tung lyrik, tungt lagt. BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gubz
DIIIF
thaanks raggmush ;)
Chea
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
ah yeah bro! its good shit, diggar skiten asså.
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
deeen var nice! diggade :)
fet låt boys sho
GrimstaGrabb!
shoozaaan booiiz!! boiz in da hüüd! haha låten va gee som fan första av allt ! båda la feta verser tor du har fått upp flowet till en tung nivå nu asså ! forsätt så de här va nåt av de bästa ja hört från dig waaalla ! fet text oxo dilly du flippa hårt asså ! skönt flow från början till slutet! fett skön delivery oxo, det håller ihop allting tamam ! reffen va också najjz men jag vet att du skulle kunna lagt den bättre om du användt rösten bättre men moden e tung på den o allt ! bryggan skulle höjts, för man hör flowet bara fan, o den va skön så man vill ba höra mer av den, typ mindre flangers lr nåt men träcken va gee! bra beatval oxo! helt smutsig fuckin hiphop rakt igenom!! ajjdi grabbar stay high/ brrroorsaaaan iiiiiiiibaaan
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
uppish
ouuuf grabbarna från väst lägger det alltid galet ! keep it up vill höra mkt mer från er! tummen upp på denna !!! peeys/betongblocken!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
fan fet låt grabbar fortsätt så här;)
Djävulens Sal......
betongblock
hehe väääääshteroooort...
lillboy2 P14 hehe tung du är lill!
chea!
Shuuz, tack för den tynga kritiken folks! keep it up! peaayiz
LGTM
uppmush