Dany - Gör Som Ni Vill låten <-------- " Dany - Gör Som Ni Vill "Ännu en tajt låt från dany, denna gången så är den lång däremot för alla som hatar mina kortisar till låtar haha ! jaja . slänger upp texten också! :)Text:Vers1har du sätt mig och min fräscha lookden som inte gjort det borde ätas uppmen, det finns inga men hållkäftdu vet vem genom mitt gångsätt "Dany"kolla mina sneakersdet är den grabben som du hör i dina speakers "speakers"nästa avgång det e medborgarplatsenvi kan chilla en stund via tre koppar kaffese på den mannen som glider i stanmedans ni sitter där bak, och inte vill ha med det fria livet att göradet vill säga kröka få brudar på två röda "två två röda"men alla säger att dom lever för fintnär dom egenteligen vet att allihopa hör hit "vi-visst"e det sant att vissa bangar urherregud, hur kan det vara så svårt att fatta att det svänger nureff2xni gör som ni villmen jag har öppnat din grindoch du kan kliva utwowowowow i livet nuVers2då när ni ser mig komma ni vänder omdet har varit samma jävla visa varenda gång "om"ni, skulle börja öppna blickarnaså vet du vad du ska spendera på med din sista slant "slant"och ni kommer alltid hitta fram "fram"och du kommer vinna med din minsta hand "paff!!"klo-klockan 9 då börjar det... kl-kl-klockrento-o-o yeah , you can feel it all in the a-a-airvar inte den som bara tar och inte gerså vill du veta vem som han, som är katt, som har ligan där bakomhan som är tajt och vi lyssnar på radiontyssss-ta..... jag är ascoolsitter på min barstol, med ett glas jos joförresten vad händer i helgenhållkäften, för nu kommer reffen släp p detreff4xni gör som ni villmen jag har öppnat din grindoch du kan kliva utwowowowow i livet nu
aah faktiskt Verkligen dålig mixning.. annars hade det varit skön ! men den va rätt skön ändå.. diggar reffen!