Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Den var väl helt okej men känns som om man är jävligt mätt på sånna här låtar. Men du gör det bra~
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller med Qustaph. Men du gör det bra, texten är riktigt bra och beatet passar precis in. Du har även mixat det bra. 7/10 poäng :) Peace!
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
låter som de flesta andra låtar du gör =) men den va bra
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Jag tycker att den är bra, texten är ju grym. Jag ger låten 8/10. Pz Maayn
Längesen jag hört något med dej och jag ser utveckling ! jag diggar detta bra text bra inlevelse och bra flow ! keep it up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack alla. Blev rätt så nöjd med mixningen den här gången. Kul att ni tog er tid och lyssnade!
Skön låt , diggar dej SamzoN pz
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Tack mayn, mer!
blaaaaow!!! feeet denna va jävligt fin mannen! fortsätt droppa det är alltid lika kul att få höra nytt från dig !! Peeys //BB, Simon
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Jag håller inte med om att man blir mätt på den här sortens låtar :-) De har sin charm absolut! Fast risken är att man går ner i världens depression efter några år ;)) Fast det lär man väl göra ändå i den här världen. Skön låt var det iallafall!
Hey!
skit skön låt fy fan! äslskar dina låtar mannen :) rakt in i mp3:en. keep up ffs!
Tack boys, kul och höra. Håller med dig Mindgame .. Men världen är som den är hehe. Fortsätt tanka och sprid!
Lite fler kommentarer vill jag ha. Är reffen för hög mot versena?
Upp!
nej fan de låter bra ! pz
Upp !
Vi finns i varje hörn
Aight.. Bästa!
Riktigt skön låt, gillade inte reffrängen bara lät typ som Danish Le igen reffrängen -_O men vad vet jag ;>
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
Haha, vaa? Är den lik Le igen?
Shit, du kankse har rätt.. Det var absoult inte meningen att den skulle göra det!
Vers1: Förut så kändes allting lätt och ganska uppenbart men nu idag så känns ju varje steg som något nederlag jag undrar om jag kommer klara av det hära livet kanske är det sista låten som jag någonsin mera skriver även fast jag inte tror det känns de rätt så hårt ibland jag saknar lyckan,... lyckan som får mig i land orkar inte ljuga längre saknaden den skaver hårt och saknaden gör ångesten typ tre gånger dubbelt så svårt så mycket som jag skulle ändra om jag fick bestämma om jag bara kunde skriva ner allt på pappret med penna men det fungerar inte så, man skriker till döds och man slår man sträcker sig längre en man når, i hop om att någon förstår men allting faller ner presis som löven faller på hösten och även fast jag söker lyckan så söker jag trösten hoppas på allting blir bättre, slippa att gråta i sängen saker som samson förtränger, då jag behöver er vänner Reff: ta mig dit igen... och jag ska ändra på allt förlåt för sanningen... som visa sig vara falsk jag mena aldrig något ila hur jag var mot er förut jag ser nu meningen.. förlåt för allting.. Vers2: Det sista gången som jag gör nåt spontant här i livet pallar ej fights med skiten, bättre att fly från den biten har alltid varit stolt för saker någonsin har sakt allt jag har utfört med rapp, sanningens ord jag har lagt och även fast jag kankse lider av svår deppertion så kommer jag nog alltid vara stolt för dom saker jag gjort förlorade fast jag vann stor, gjorde mig till en person som lever på gårdagens blod, så lyssna på sanningens ord! la ner för mycket tid att tänka på deppertionen att jag glömde bort de saker, som menade nåting på jorden jag mena aldrig vara som jag nu var här i går hoppas och ber ni förstår, jag mende aldrig det så och lyckan som jag söker hoppas jag vara runt hörnet slippa leta lycka sluta kriga för dagar som varit menade aldrig att ja ska vara till något besvär ......men jag är född till att va människan som jag nu är Reff: (2x) ta mig dit igen... och jag ska ändra på allt förlåt för sanningen... som visa sig vara falsk jag mena aldrig något ila hur jag var mot er förut jag ser nu meningen.. förlåt för allting..
upppish
Vi finns i varje hörn
Sista up.
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Du vet att jag diggar dig och väntar på mer låtar av dig peys/Chriztoffer
galet nice bror! ljudet låter tungt också du blir bättre å bättre på sparkarna.. feta grejer peeyz
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tack boys! Kul och höra! Nästa mp3 kommer det vara mer drag i.
Upp!
Absoult sista nu.
ja tänkte faktiskt lite danish som första intryck :) men den e fan skön!du har grym röst man!
big up pz!
bra skit!
Aj fan asså. Fler och fler säger att det låter som det. Det var absolut inte meningen att reffen skulle likna den. Kan nog bli så att jag göra om reffen. Tack hur som helst. Kul att ni gillar, verkligen!
ne gör inte om den .. den e fet!
Aa, vi får se! Tack hur som helst alla! Uppskattas!