Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Denna var grymt skön! Tjoooho! ;)
helt okej! saknar lite tryck i toppens röst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Vi är the Larssons" bara jag som tycker det låter drygt som fan men samtidigt helt galet kul? haha denna är go! Kul med variation. Allt är bättre än "yo yo yo jag är så fett cool"
the larssons, lätt skönast på whoa!
oj så efterblivna folk är haha
yoyoyo
haha detta är skönt, nintendo nojja chiptunes style (använder allt som går såklart)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet inte vad jag tycker egentligen, ni är helt sjukt bra på det ni gör. Men så segt de är, dom senaste låtarna har varit så sega. Ni kan båda rappa sjukt bra och ha så fin flow så de flyter som vatten. Så nu hoppas jag bara på att eran nästa låt blir lite mer flyt och fart i. credz grabbar!
verkligen kul me så blandad kritik *älskaaah* haha precis va jag hade förväntat mig ! :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
"Vi sätter sprätt på er tråkiga fest... ha..." Haha, fan vad jag garvade åt när Toppen drog det där när han lät som han gjorde på röstläget. :D Rolig låt!
Humor !! Bra grabbar
---------Reklamplats---------
haha skön!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
haha tack tack ;P
haha, den fick mig att le lite även fast det är grått och trist väder ute. Fortsätt släpp! Snälla?(A)
Zelay X18 Varför talar du till mig som om jag vore din mamma? :S din mamma heter väl inte KimV ..lr?.. Sen så tackar nog hon Ja till sånt också ;) och tyvär jag gör jag inte det :( Pusspuss!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
bra flow, men lät som ni var skit trötta och uttråkande, speciellt i refrängen, det är eran fest som behöver sprätt ;P
Yo! Lost Coast Mutha Fuckas!!
haha tack haha,! sluta bråka pojkar :P
fan va trött man blir på folk som säger "Fan va tråkigt" Det är en egen stil och hos mig går det fan hem.. toppen och estet den här mp3n var jävligt fet fast erat kval till tagteam är fortfarande min favorit "Trumpinne, pang pang en två tre fyr" take care! peace
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Ha den va fan lite charmig...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
app draps, nytt kommer, synthen brinner.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Lyricist
2008-05-22 13:29
Älskar beatsen som ni börjat köra på ! och ni har en egen stil har aldrig hört någon köra på sånna beats ni kör på ^^
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
din lilla sockerbit;) älskar den här låten! den ska pumpas
Ri-Fa above all!!
hehe riktigt skön :p reffen var skit skön aswell! keep it up
Inte det bästa ni gjort driekt, Men nja jo den är helt ok, Läggs i spellistan ifal:)
niice ;P upp
Tack till er som diggar beatsen.
www.myspace.com/marcuslarsson
den knäcker rakt av ;)
Hej, Träffat Jacob?
thankar!
Hahah, underbar låt :p
www.tonfri.studio.nu
Pumpa liksom ;P
Hej cuttie! <3 ;D
Håller inte käften!
Toppen när fan kommer din hemsida upp då ? ;O
jag digga inte beatet så mkt, men jag gilla texten , speciellt den raden med ordet (Sockerbit)
Jag är faran som lurar i natten!
Haha, måste ju höja en hand för refrängen asså, aldrig hört något liknande, skit kul ;D.. Estet, kan du inte köra med nåt mer orginellt än "Sockerbit" ? typ.. björkpinne! :)
checka http://www.myspace.com/mjmsounds
FÖRST!!!!!!!
http://Myspace.com/Slukarn
nu slipper jag läsa massa inlägg när nån uppdaterat, bara några få. tack whoa
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
nu blir man lite intresserad . släng upp en ny länk eller passa till gästbok om någon har den p
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
www.myspace.com/marcuslarsson
Släng upp en till länk! måste bara ha den :)
Hej, Träffat Jacob?
Hej, Träffat Jacob?
kan ingen punga upp den igen? :P
Hej, Träffat Jacob?
behövs ej, hittade den :)
Hej, Träffat Jacob?
Nån som har lust att slänga upp en ny länk?=D
Borde göra!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !