grymt kul att höra ! tay e dooope
Behöver beats !!
JAAA , du har kommit tillbaka Big Rob :P du är fett fet ¨ g i l l a r d u m e j ? j a g g i l l a r b a r a d i n f e t a r a p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackarrr
Behöver beats !!
fett!
Jag är för jävla bra!
FÅr ju bara ner nå jävla html skit.... aja... holla om de kommer ny länk eller nåt....
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Nja asså jag vet inte ;s Tyckte att reffen är små skön , Men verserna faller jag inte ett skit för nästan, flowet är skönt i första versen texten var väll bra där med, Men dom andra verserna känns bara som att du skrev för att få tid slösad eller som att inte du skrev dom :S Whatever droppa engelska tay det är du bättre på!
Shit, Visste inte att du hade gjort en comeback. I alla fall, That Dude, Du lägger det som vanligt, överfett ^^ Din jävla röst och den ända skåningen man hör vad han säger :) Riktigt bra :D Big Rob, Du lägger sköna reffer, inte direkt din stil på beat men, extra skönt när tjejen sjunger i bakgrunden. Fett av er, Välkommen tillbaka Big Rob, Du var saknad :)
Signatur?
Den blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den, helt sjukt skön!
Stay strong
jag får väl bryta alla kommentarer som höjer er till skyn, denna sög.
Lhaza,haha skönt
Behöver beats !!
Big Rob - diggar dig som fan , riktigt fet faktiskt. Tay Tay - riktigt bra faktiskt , diggas PEACE
COCOSONE
kommer det komma nå mer free låtar från tapet ?
Jag känner vissa av dom och dom kämpar inte längre, fet låt.
soundcloud.com/brormusk/sets
Man kan inget annat än älska denna, Och framför allt , ÄLSKA bigrob, skön som vanligt. taytay är ofc oxå riktigt skön!
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Tay är över fet.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Taytay lätt grym!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här pumpas som fan! älskar refrängen, låter skitbra när Alma sjunger med i refrängen. Bra lagt av Tay och Rob.
bla.
bra respons , alltid kul !
Behöver beats !!
Varför i helvete blir de till ett html dokument när man ska tanka ner låtjävlen?
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
funkar för mig
Behöver beats !!
gilar verkligen flytet i verserna. reffen va kass och låten skulle bli mkt tyngre om du tog i mer.. lite för lam rap alltså.
So?
riktigt fett att höra roobs tööönga röst igen alltså ! (Y) tummen för roob! låten va feeet, refrängen riktigt bra och verserna helt okej :) upp för denna låt !
Det låter ok. Bra texter tycker jag. Poetiskt! Refrengen är lite för intensiv, skulle kanske kunnat vara mjukare. Bra flyt i rappen! Nice.
Kolla gärna in lite av vårt senaste stuff:
Mad Science & Urban Skillz - The Stick-Up Peace!
snyggt att göra reklam i andras trådar..
Behöver beats !!
Riktigt skön! diggas som fan (Y) åker rätt in på laptopen inför bil resan till holland
Bara Bra lr??? =S
Haha kommer ihåg för 3-4 år sedan när jag sommarjobbade och hade Big Rob - Mamma på repeat tre veckor i sträck typ. Skön reff!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
nice faan!!!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
lika tung som alltid
BIG ROB<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3fyfan vad jah älskar eran rap!
MR_CS
nån som kan lägga up en ny länk ?
Alla som inte har hört låten borde faktiskt köpa Prestige mixtape av Tay för en obetydlig peng och stötta den svenska underjorden lite. =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Lägg upp ny länk,mer folk vill lyssna...
W E S T - C O A ST - F A M I L Y