jag gillar den nya stilen! kul att det skiljar sig från allt annat, har dock svårt att höra vissa saker men jag gillar den ändå
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
grimey shit grabbar, diggar the mixmode
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Nah asså detta är verkligen inte min typ av beat. Dubblaa Lägger det skönt alltid skön röst och bra röstläge genom beatet texten e ganska nice flowet är nice som fan. Reffen är sjukt jobbig Storhets skön attityd och skön röst som fan flowar fint och har en bra text ye skönt o höra nytt från dig
Geni
Dubblaa la det bra i sina verser! Storhets mördade!
otroligt skön mix.. mer sånt här. big up!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
tkr dubblaa inleder första versen ganska wack, men de tar sig och avslutas fett. reffen är sådär, lite småjobbig typ men duger. kepsen är tight, helt klart. men nått som fattas tkr jag faktiskt, hmm cool mix, men njae beatet är inte min smak. tkr ni har gjort jävligt mkt fetare skit
hets, stress, fest!
när storhets ÄÄÄÄÄÄÄÄntligen droppar, så e de på ett sådant här beat.. sjukt oskönt..! Holla!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tycker låten mestadels är bra. Delar av den är kass.Dubblaa Rapp : Jadu... I första versen underpresterade du i början. Mot slutet började det låta bra igen. Den andra vers la du väldigt bra, men jag tycker att du påminde lite om Kid Colt? Annars är ditt flyt och din attityd bra. Du har en väldigt behaglig röst. Refrängen var rentav dålig tycker jag, äckligt ljud.Text : Du rimmar ju bra. Du har ett skönt sätt att skryta på också. Den andra versen är bättre textmässigt också. Du visar att du har ett väldigt förtroende för dig själv iallafall.Storhets Rapp : I svenska hårda låtar så är du en av mina favoriter attitydsmässigt. Du lägger det alltid lika säkert. Ditt flyt är också väldigt bra. Du har också en extremt bekväm röst.Text : Din text var väldigt trevlig att lyssna på faktiskt. Dina rim är bra och handligen är bra. Jag tycker att du textar allmänt skönt.MG Beat : I början lät beatet väldigt äckligt, något man aldrig skulle kunna lyssna på om inte rappen var med. Men efter att låten gått några gånger så kändes beatet bra också. Grime i ett lite mer "beep beep"-beat om du förstår.Mix : Vad kan man kommentera om det här egentligen? Bra mix, det låter allmänt bra. Inget skär sig, rösterna ligger på bra ljudnivå med beatet. Dubblaa: Om din skiva håller samma nivå så är den absolut värd att vänta på. Kommer den att kosta, och isåfall hur mycket?
Wazaaaa
naj inget jag digga tyvärr :( brukar digag ert skit, men inte detta tyvärr. Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Jag e inte heller nått supadupa fan av den här låten faktist om jag ska va ärlig. :P de e den första vi spelade in och då hade vi inte riktigt bestämt oss för hur de skulle låta och så, vi var fortfarande lite bambi på isen kan man säga. Chub P15 - De här är inte ens en fis i universum mot de som kommer ligga på "Evighetspusslet". Ne förmodligen så kommer vi släppa den helt gratis faktist, just för att kunna få ut den till så många som möjligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra att de vart ändrade planer. håller er till er, d eär ni tyngst på no doubt
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Dubblaa klart den inte ska vara gratis !Fet låt!
sååå nice
http://www.youtube.com/meeyeer/
Hehe.. men asså dom som tror att de kommer vara bombap beats som går i typ 90 bpm och är jätte hiphopaktiga kommer nog bli rätt besvikna.Därimot dom som har lite bredare musiksmak kommer nog tycka om det som fan. Vi har inte försökt inrikta oss på nått specifikt sound utan de har bara blivit de som tilltalat oss för studen och de tror jag kommer göra soundet jävligt unik faktist. :P Jag känner iaf att jag har växt i mitt musikskapande en hel del. Jag har inte längre nåra ramar för hur det ska låta,utan de får bli vad de blir. :D Aja!! haffa skivan när den kommer ut. ;) Frid..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Storhets ligger ett par nivåer över Dubbla, men båda är tighta och jag gillar soundet på denna låten som fan. Palla hata på hooken haha.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
kul att höra folks! det här är väl verkligen en älska lr hata-låt :) fortsätt lyssna och skriiiv..
Älska storhets! Detta var bra, men som sagt, reffen är riktigt jobbig^^.. Men ni alla lägger det bra, Kunde inte haft ett mindre jobbigt beat, men på nått sätt diggar jag beatet,vet inte vrf men låter lite skönt ^^..
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
den här låten bland andra kommer spelas live i parken-huddinge den 7:e juni, kom!
nej fyfan allt var soft som fan i denna brukar inte gilla alla kåtar när dubbla är med men i denna är du fan bra i.. storhets samma grymma flyt som alltid mixningen var bra. beatet vär lite ovanligt :P fast det vart skönt ju mer man lyssnade på det. aja allt var bra mer såna hära! päyz!
www.myspace.com/friphmusic
Fan denna hade man missat! Det här var dock inte min typ av beat, däremot så är rappen bra. Måste bara skriva något som jag skrivit förut, kepsen är så jävla säker, på "kaxiga" låtar finns det fan inte många som kommer i närheten, förtjänar mycket mer uppmärksamhet.
Kan någon snubbe lägga upp låten så jag kan få ner den, slipper pumpa den på myspace isåfall!
Kan någon snubbe lägga upp låten så jag kan få ner den, slipper pumpa den på myspace isåfall!
Ligger 6 stycken nya låtar uppe på min myspace nu också, glöm inte att checka dom också..