thx :) texten ! det finns så mycket jag vill säga, men allt stannar på tungan // och mitt det blev fuckat. vi var unga och dumma // kanske gjorde lite saker som man inte skulle // rätt som det var så satt man där bunden // fängslad runt armen, jag började fundera // fuck this shit inte så hör jag vill leva // jag saknar en del som nu finns i det förgångna // om gud skulle finnas skulle du inte va borta // jag önskar att du kom tillbaka till vår jord // men du är på en plats bortom himel och sol // där du chillar bland molnen, bara har det soft // jag sänder en tanke, mannen du finns kvar bland oss // tauno, min farfar, min vän, tack för allting // som du har lärt mej, är inte längre tankspridd // började fundera över allting som har hänt med mej // och när jag tänker tillbaka är jag glad att jag har överlevt // x2 det finns mycket som jag ångrar, mycket som jag hatar // mycket som jag saknar och jag vill ha tillbaka // jag sträcker en hand ut till er som förstår // människor kan ändras men bedömningarna kvarstår // mina tankar blev anmärkningar som övergick till hat // och när jag tänker tillbax, så ångrar jag än idag // livet som jag valt, jag har lekt runt med livet // trollat med känslor och stämplats för skiten // jag tog lycka förgivet, but this shit is over // I will stand up and fight for my life, (and I'm gonna do it sober) // cuz I'm through whit this // och jag klättrar mot frihet, för att få det tillsist // så jag skriver med penna, väntar att vinden ska vända // men jag har inget att hämta, så jag ba sitter och väntar // och tänker inget kan hända, men jag vill inte bli lämnad // (det är en rinnande känsla), jag har en brinnande längtan // kan bara säga, jag ska ändra mej // och om du inte tror men kan du vända hem // för jag ska kämpa (kämpa) Klättra (klättra) // upp på detta berget för att övervinna smärtan // x3 det finns mycket som jag ångrar, mycket som jag hatar // mycket som jag saknar och jag vill ha tillbaka // jag sträcker en hand ut till er som förstår // människor kan ändras men bedömningarna kvarstår //