ahahah riktigt skön låt! Har turen att det aldrig hänt mig faktiskt >:) men låter som om jag har missat något! känns som det är något man vill göra i livet..
haha, fan vilken skön låt!:D grymt roligt text och jag gillar beatet, lika bra som allt annat från dig(Y)
Vafan kan jag inte ladda ner speedy låtar för..
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Rolig låt måste jag säga, även om jag tycker att det verkligen va långt ifrån de bästa du har lagt här kompis. Reffen känns inte som en refräng riktigt, snarare en brygga inför nått som aldrig dyker upp kanske beror på att jag önskar mer tryck i "kom igen" och "upp med handen" ungefär som om ett helt fotbollslag hade skrikit det. Men, beatet va soft, du flyter över det snyggt och så vitt jag förstår så ska låten underhålla snarare än att förmedla nått seriöst. även om skåp till tjejer är allvarligt! haha lät negativt detta, men så är inte fallet, jag gillar. Fridens
Detta är min forumsignatur
Tack ska ni ha grabbar! vet inte varför speedyshare krånglar för somliga, men eftersom över 600 personer har lyckats ladda ner den så måste ju länkarna fungera!? Men jag kan lägga upp en ny länk till lite senare! kärlek
www.eddaonline.se
haha den var fet man
http://www.myspace.com/sps451
haha tummen upp =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar! ;) Sprid den och dunka den på varje fest där det finns tänkbara skåp! :D
www.eddaonline.se
här kommer den efterlängtade länken för er som inte får det att funka... Cp-Länk
www.eddaonline.se
säger som P-Lex P24 men ja gilla inte reffen så mycket men rappet i hel het var sjukkkkt bra skratta lite smått så där, sprit e skit gräs är kärt :D:P peace big upp ta en annan sångare på nästa så blir ja nöjt hahaaha no *afence* hehe ///selassie 1, jah rastafari bless
hehe kul att du tyckte om verserna iaf thomas :D Fortsätt droppa era åsikter!
www.eddaonline.se
Thnx Mico! ;)
www.eddaonline.se
Jävligt fräscht! Asbra faktiskt :)
verserna helt grymma! Älskar de! Reffen gillar jag dock inte, skulle vart mer som nån sa däruppe, ett helt fotbollslag skriker "upp med handen"! Men men diggar verserna som fan ! One /S
Tack så mycket.. Det värmer att ni gillar det! Ska till Oskarshamn ikväll och spela låten för alla skåp, haha ;) Önska mig lycka till! :D Och fortsätt lämna era åsikter, vill ha mycket att läsa när jag kommer tillbaka! Love!
www.eddaonline.se
upp ffs
www.eddaonline.se
hahhah skön :D bra text å nice flow ;D
Hehe tack ska ni ha.. Mad_science.. sure i will :D Peace
www.eddaonline.se
Lite fler åsikter tack.. en av tio är väl inte för mycket begärt iaf? :o
www.eddaonline.se
EDDA MY MAN! :) alltid lika skön. alltid lika tung. keep it real! :) måste bara fråga. baserad på något som hänt dig ? :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
jag gillade inte beatet, tyckte mest att det var jobbigt. Gillar dock dina rim, och din känsla överhuvudtaget, men jag tror detta är mer en killåt, får spara den på datorn o kolla vad vännerna säger. Däremot kommer jag hålla utkik efter fler låtar med dig i fortsättningen :)
överfet diggar som fan !
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
hehe tack pojkar och flickor, kul att det uppskattas! :D Cherry Synd att du inte gillar beatet, det är min privata producent niiles.. Jag tycker det är riktigt skönt faktiskt :D dock blev jag glad över att du gillade min insats! Love!
www.eddaonline.se
krylleh-B P16 haha om detta har hänt mig!? Ehhmm... Näääe hur kan du tro det!? :P
www.eddaonline.se
Denna har låt är så jävla det, jag och LuffarN har dunkat denna fan sen i torsdas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack ska ni ha grabbar, kul att den spelas! :D
www.eddaonline.se
(PUST!") Fy fan vad glad jag blir, trodde jag var ensam haha :D kvar står bara att jag hade mens ppå hela kallingarna dagen efter också (GROWS) skön låt som fan, peace man
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
jommpish P18 hahahaha ohhhh äckligt... :D
www.eddaonline.se
Fett som fan .. diggar den till 100.. den här blir in på mobilen på en gång och sen ska den pumpas på alla fester jag går på ;) måste säga oxå att låten är fett störd men så jävla klockren :P :D pz
Tack liistiG... Att låten är störd tar jag som en komplimang ;)
www.eddaonline.se
hehe fint mannen! alltid kul när du skojar till det lite :D ta d lugnt med spriten!
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
man vet aldrig edda :) om man skriver om det kanske det är verklighets baserat :) var ju tvungen att fråga. SYND om det har hänt. läckert ifall det inte hände :) peajz ! grymt låt! keep it real!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
haha aah det va det du skulle ta det som ;) Pz
hehe sweet grabbar.. blir så glad när man kommer in och ser att tråden lever fortfarande.. :D Fortsätt lämna era åsikter och gör mig glad :D Love
www.eddaonline.se
Tino Alltid kul när vi skojar till det i din säng! ;)
www.eddaonline.se
Haha! :D Den hade det mesta för att bli en partyhit asså. Catchig reff, klockren vers och humor, big up!
waaah mannen, denna ska skickas till poolare som kommer kännas sej illa till mods.. hah :D
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Skönt beat mannen , dunkar fint i mina speakers bra rim,flowet sitter finfint och rösten är fan fet :D Reffen är då fan kung , i gotta love that meyn ;D Skönast är dock " Huset där borta shit vilket ruckel,men då svarar hon arg jag bor ju där uppe" hahah =))
somedays, s.o.p will change :)
Tackar grabbar! Och stort tack till S_o_p för utförliga åsikter! Även kul med ett citat från låten.. Love!
www.eddaonline.se
några åsikter till iaf, och gärna lite utförligt! :D
www.eddaonline.se
Uppppppp!
www.eddaonline.se
ge dej ;)
100! Den här är feeet!
bla.
Juntorp Aldrig, så länge den är under 100 :P Thnx Hedde.. Lika fet som juntorp!? :o
www.eddaonline.se