hola christian! undra bara hur läget är nu ? get well soon! bless
Graffare
2008-06-16 16:21
Fina låtar, men vf ska du dö:O? jag menar, vad e felet?
-
tycker netplayen var fet fanns inte nån låt som var dålig! men bäst var nog "dagens nyheter" och videon var oxå jävligt fet, tänker inte sluta vänta på fucking stockholm 2 jag vet att den kommer och du ska vara med ! :D hur de än går för dig så ska du veta att du får folk och skratta du har humor och inte nog me de du är en jävligt bra rappare !
Tizm läs högre upp i tråden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt bra mixtape, gillar låtarna :)
hur blir de med fucking stockholm 2 nu? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Andra sidan, kom igen nu.
Ja, vad vill du? :) ( kunde inte låta bli ;) )Spökhistorien krossar så jävla hårt!!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Upp för fan! han förtjänar första sidan!
Han är på första sidan ;)
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
fan va veta grejjer asså. nice
http://www.goteborg.se
Men gah, han kommer inte att dö! Videon är fet!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
hade precis fått en ny idol o så får jag höra detta :( hoppas verkligen att du klarar dig o kan fortsätta rappa, hiphoppvärlden behöver dig prendel!!!!!! stå på dig
fan Du är Stor ! Låt inte döden ta dej ! då förlorar vi Sveriges framtid >.<
kR
nice musik video jag diggade den :D jag diggar dina låter också.. -------------------------------------------------------------------------------------------------- LudisH
upp med den här!
Karlstad du vet, Karlstad!
Va fan är Prendel döende? Vilken sjukdom?
grymt bra mixtape, hoppas det löser sig! :)
TS är ett troll :)
Faan :( jag som alltid trott det var ett tema om död...tills jag hörde låtarna nu. Hitta precis en favorit rappare under tagteam och nu ska han dö :S' Utan Prendel är inte svensk hiphop likadan.. Du klarar dig!
grymt bra mixtape, sorgligt bara att temat inte är påhitt:( Krya på dig å bli frisk!
Great som Tony Tiger!
Men han ska inte dö , vad äre ni inte fattar haha!
www.myspace.com/WenMec
mega fuck you ändå bäst ;)
http://www.doubleswest.se
VARFÖR KOMMER DU DÖ :S ?
www.myspace.com/jonis016
UPP!
Uppdatera oss om sjukdomen!!!
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Wenmec - va äre du insuerar?
cheeeeeeeeea ;D
grym video! vilket program redigerar du i ?
Älskar dig Olof!
fan vilken fin graffity de var i musikvideon, och Netplayed var också härligt bra ,, Prendel är bäst ^^
Prendel mannen du får inte dööö !!, du är den bästa rapparen på hela Whoa !:(
jag börjar må mycket bättre nu, men igår var jag utomhus fast jag inte får, drack alkohol fast jag inte får och rökte fast jag inte får, så jag lär vl ligga hemma ett par dar nu, kanske. vi får se
www.youtube.com/prendel
Men varför ska du dö ? har du nån sjukdom lr ?
www.myspace.com/jonis016
Fogel_Jones: Lyssnat på låtarna?
fetaste!
Gurkish - Nej kanske skulle va en bra ide... har bara tittat på videon
www.myspace.com/jonis016
Är du på bättrings vägen eller? hoppas på det bästa :)
^^
Videon va sjukt nice =D och Spökhistorien är lätt min favorit låt älskar beatet. peace
Jag snackade med en polare som känner prendel mkt väl. eller jag snarare berättade om detta... och han blev mkt förvånadöver vad jag sa. för att han hade vart med christian dagen innan. och christian hade inte sagt någonting om det och verkat helt kry. jag vill inte vara kallblodig eller något men detta börjar lukta bluff.
astma sa det :)
www.myspace.com/WenMec
astma&wenmec, har trott det hela tiden men inte yttrat mig. Sjukt nog går 90% av allt folk på sånt här ständigt. Så fort det handlar om döden och bortgång så känner alla personen och uppskattar den, ismen sa det bäst "alla älskar en död man" Dessutom tycker jag det är ganska lågt att släppa en netplay där man falskt utger sig att vara dödssjuk, ifall du inte är det kommer du definitivit att sjunka ännu lägre i mina ögon. Och ja alla ni som skriver 50 inlägg var där ni proppsar han, skriv något elakt till mig! Bara fjantigt!
1. Introt - Sjukt skönt.. Eller kanske bara sjukt! :D2. Dagens nyheter - Sjukt bra, men sorgsen ändå.. Riktigt bra gjort3. Kräkset - Hahaha, också bra, men lite weird kanske? :P4. Pärleporten - Tar döden med glimten i ögat? Bra gjort, skönt som fasiken5. Naken - Håller samma stil som allt annat.. 6. Spökhistorien - Ja, finns väl inget mer att säga.. Det är fett helt enkelt.. Men något som jag tkr, när du rappar snabbt är de jävligt hackigt typ.. Elle aa.. flowet är hackigt.. menmen.. de har väl vart så rätt länge för din del.. Och sen angående dehär med att du är döende.. De ä ju inge vidare, men.. det bör ju inte va nått man hittar på.. Menmen, kan väl inte säga mer än krya på dig antar jag..
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Jag är uppe på benen, jobbar och allt, och känner mig nästan helt frisk. Tror att jag blivit friskare också. Men jag kände mig frisk för en vecka sen också, men då hade jag fortfarande virus i kroppen till en väldigt hög grad. Varför skulle jag hitta på? och sedan stå för det ett bra tag efter?
www.youtube.com/prendel
men är väldigt övertygad om att mina nära vänner vet om det här, så det verkar vara lite skumt.
www.youtube.com/prendel
kan fota å länka läkarintygen om det är nån mer som tror jag bluffar
www.youtube.com/prendel