Första framträdandet på scen. Skolavslutning.
Jag som rappar några få rader bara, nån annan som dansar och beatboxar. (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-06-12 12:35:19)
www.myspace.com/jonis016
du kan inte hålla handen i fickan, det är ett tips iaf
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Word på Rea! Hehehe jooviiisst, helt ok... lite stel var du bara ;)!
ok tack, jo jag var skitnervös. hela skolan titta med anhöriga så var nervös som fan. tack för bra tips..
www.myspace.com/jonis016
Det var bra för första gången. Men den där avslutingen måste varit den sämsta någonsin. : P
Kom igen whoa :P
www.myspace.com/jonis016
vad är det för kotte som filmar?
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Min flickvän haha ; D
www.myspace.com/jonis016
de va bra att ni fick me 3 element,haha,bra för första gången
okay www.myspace.com/johnlazy
bra för att vara första gången i din ålder
www.youtube.com/prendel
Fucka musiken sig? Börja om och skit? Som några sagt tidigare så va de väl okej för första gången liksom, men e du nervös så är de nog lättare om du rör på dig mer än står still, publiken kommer hänga på då, om jag skulle ha varit där skulle ja bara tänka på att du hade handen i fickan och inget annat, blir lätt att det blir så. Så mer rörelse på scen så blir det genast bättre. Texten går att slipa på!:)
de va helt okej för å va första, gött nervöst? :d
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Asså jag kan inte säga nått för att jag har också stått på scen en gång. Och jag rörde mej inte alls var nervös.P.S vad heter beatet?
Rappare är olyckliga sångare
Radikalneutral P1 Det kan du ge dej fan på ;D .
www.myspace.com/jonis016
Jag kommer inte ihåg vad beatet heter men det är med gangstarr iallafall. Det är samma som looptroop kör på "jag sköt palme" Tack för alla seriösa tips o kommentarer ;D
www.myspace.com/jonis016
Vart är alla brudar och allt blingbling?!
..!.._{-,..,-}_..!..
haha dem är bakom kameran ;D
www.myspace.com/jonis016
haha jag förstog att det skulle komma en idiot som inte har nåt schysst att säga :) Väx upp.
www.myspace.com/jonis016
haha skön ;D Jo jag ska försöka fixa spelningar. jag har haft scenskräck sen långt tillbaks, så när min musiklärare fråga om jag ville ställa upp tänkte jag att det kan vara ett bra tillfälle att övervinna rädslan. Och fan så bra det känns nu efter :D . Även fast det inte var nå långt så är det alltid en början.
www.myspace.com/jonis016
Mer kommentarer?
www.myspace.com/jonis016
uppa sig lite
www.myspace.com/jonis016
Hehe, klart du är nervös :D Bah så du vet, det Andra uppträdandet kommer flyta på :) Så fortsätt bara, va mer livlig..rör dig lite :D Gunga oså! och om publiken är lam, så spottaru bara på dom å går :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
haha ok, ska tänka på det ;D Jag försökte gunga lite. jag hade tur denna gången :D dom klappa i takt o så iaf:)
www.myspace.com/jonis016
Mer ?
www.myspace.com/jonis016
jo rätt bra för att vara första dock hörde jag inte mkt av din rapp så de kan ja inte kommentera men rätt skön du stog inte helt stilla iaf men upp med handen ur fickan och gugna lite så gåre bättre nästa gång!
Sleep is the cousin of death
OK tack så mycket :) ska försöka hålla handen ur fickan ;D Mer whoa ?
www.myspace.com/jonis016
fogel_jonis Langar du mig beatet så langar jag dig en comment, ;).
be the change
Gangstarr - Full Clip Trodde alla visste vilket beat det var.
beatet-playat, men inte helt åt helvete endå må ja säga. Kunde dock varit lite bättre alltihopa liksom men planering o.s.v. Men bra för första gången tkr ja! Mitt är bättre men ;) haha bra jobbar grabben, fridens!
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
Klart jag vet vad beatet heter men inte vart man får tag påt
be the change
JackVegas Limewire? uTorrent? Köpa 12"an? DC? Finns massor av sätt att hitta instrumentaler.
Jag tyckte inte du såg så jävla nervös ut trots allt... hade väntat mig en vandrande pinne p.g.a att jag läste kommentarerna först (weird, jag vet)
tüngast
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
Men gud... jag själv skäms lite när jag ser det där... låten var ju as dålig och pinsamt att du går och har handen i fickan hahaha.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Haha, helt okej :P Jag drog beatbox på min skolavslutning igår :) Avslutade dock kvällen klockan 10 pga snutar har gått och blivit pilsnertjyvar. -.-' Mer beatbox på scenen!!! :D
Dra åt helvete!
Jag sköt palme av looptroop är väl ändå inte på full clip-beatet? Det beatet används på live-versionen som är med på deras bootleg "Subway Sounds", tror jag.
konstgjord fuck you så jävla trött på såna som du lägg inte en kommentar om du inte har nå vettigt o säga som dem andra. word "jagduger"
www.myspace.com/jonis016
mer ?
www.myspace.com/jonis016
kommentera då whoa !!!!!!!! :)
www.myspace.com/jonis016
ASnhdKKWEWJJJWJR
www.myspace.com/jonis016
haha måste bara skriva de, är det inte pinsamt att kalla sig för jagduger då?
Rätt löjligt xD
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla schyssta bröö´n..
haha
www.myspace.com/jonis016
Helt dåligt var det ju inte. Det kunde sett värre ut, och låta värre
bla.
Skivsamlare
2008-06-18 08:10
det kunde gått värre.. jag tyckte det var stiligt för att vara första gången, speciellt inför hela din skola där du känner alla, jag vet hur det känns första gången, speciellt inför skolan. men fortsätt, det kommer bli bättre ska du se !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Och tack ! jo det var det som var jobbigt att hela skolan och deras anhöriga kollade :). men det kändes jävligt skönt efter..
www.myspace.com/jonis016
Det är värre att spela för folk man känner, för om man gör fel kan dom skratta åt en efter spelningen, om man inte känner dom man spelar för så är det ju lite lättare... Tycker jag.
bla.
Jo det är sant, men dem flesta tyckte bara det var kul o så. men det var nån jävel som sa nåt i stil med. " Har bert karlsson ringt än o gett dej skivkontrakt." ..
www.myspace.com/jonis016
Mer ?
www.myspace.com/jonis016