Asma & Helno - We Shameless [Obtain diss]
Yäz, Dabbe (Obtain) hookade upp med Spitbull för 2 (TVÅ) år sedan. Dom bytte lite skivor mot en MP3-spelare, helt ointressant story egentligen. Men tydligen tillräcklig anledning för Obtain att dissa Spitbull bakom hans rygg med skitsnack. Hans diss är inte ens släppt ännu, vi fick tag på den på annat håll. Varesig Asma elr Helno tyckte detta var helt okay så dom teamade upp ännu en gång, ger ett svar på dissen som inte ens är släppt ännu och hoppas på att folk lär sig sin plats och att låta gammalt skit vara. Thats how it is dawg. Enjoy, låten finns både http://www.myspace.com/Spitbull och http://www.myspace.com/asmamuzik
I got more kicks than Jackie Chan.
riktigt tungt från helnos sida
ass'm eller Helno langa text :)
Mord mord mord mord mord mord
Det där med att länka gick ju mindre bra, well bara att kopiera!
langa upp speedy ist fan :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Dissen Obtain la mot Spitbull är alltså brand new, thats the thang vi stör oss på. Dissa honom för ingenting efter två år haha.
Sluta prata om dig själv i tredje person, jävla tönt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
torgny.. du har inte tänkt på att det är både spitbull & grizzly som använder den?
Varför gör du inget sj Spitbull? tung diss förövrigt
Geni
:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den är så jävla feeeeeet ! :D helvete boys ;P
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
fetast du e med i asma boooooooooooow =D
Helno med, gaah! ;)
Ey fixa till mp3 vafan? Denna vill man ha på mobilen :D
robinmuller P16; bara logga in på myspace och ladda!? svårare än så är de inte.. riktigt fresh låt! :D
soft att ni diggar! vi får lösa nerladdningsproblemet när jag kommer hem.
kallar dig spitbull men spottar inte själv, svara själv om nån dissar/snackar skit om dig din jävla skojjare det är dej han snackat skit om inte helno eller fatso! och varför fan lägger sig asma & helno i överhuvudtaget? hypesökande pack! fan jag skyddar inte dabbe på nått sätt om nån tror det , så spitbull fortsätt lek manager hahaha.
Folk vet om att jag inte rappar, jag skulle aldrig få för mig att börja göra det heller pga en diss. Hypesökande är nog fel ord i detta sammanhang, det säger nog sig självt varför. Sen Vidundret, vad jag gör & inte gör. Har du inte en aning om, så fortsätt skratta gosse. Period.
Du lämnade ju Whoa för ett år sedan och skulle aldrig komma tillbaka. Men nu kom du tillbaka, under nytt namn och försöker prata om dig själv i tredje person. Men nu skriver du äntligen "jag". Vadfan gör du här Spitbull? Du vet ju att ingen gillar dig, förut dom du "jobbar med". Du gör ju inte ett skit. Du har ingenting med hiphop att göra. Visst, du gör en jättefin bild i Photoshop, slänger iväg fyra flygblad om ett mixtape vid konsum där du bor och bjuder in massa "kända" rappare till dina tapes. Du gör ju inte ett skit. Varken beats eller rappar. Patetiskt egentligen.. Eftersom du inte har någon talang, men ändå ville synas inom hiphop så bestämde du dig för att göra "det här". Haha! Dissa mig inte nu tjockis och Helno! :-)
vill höra dabbes diss ? :P
helno, stoppa collaben me asma. nigga please
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Spitbull, varför kom du tillbaka för? Drama queen. Skiter i vilket, men att dina boys ska droppa dissar åt dig... Weak. Lägg dig för fan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Citerat från Torgny P37 press:Jag gör för tillfället undersökningar angående Whoa-medlemmar som missbrukar sin och andras tid genom meningslösa inlägg i forumet. Jag har under lång tid spanat på diverse meningslösa medlemmar och inom kort kommer jag att skapa en såkallad "blacklist" över personer som jag anser bör bannas. haha kom igen? *slänger en 50 öring till dig* och för övrigt, det Asma och Helno gör kallas BACK UP
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Skulle jag ta illa upp nu, eller? Jag vill inte ens kommentera tillbaka till dig, jag skulle bara bli personlig. :)
Du lämnade ju Whoa för ett år sedan och skulle aldrig komma tillbaka. Men nu kom du tillbaka, under nytt namn och försöker prata om dig själv i tredje person. Men nu skriver du äntligen "jag". Vadfan gör du här Spitbull? Du vet ju att ingen gillar dig, förut dom du "jobbar med". Du gör ju inte ett skit. Du har ingenting med hiphop att göra. Visst, du gör en jättefin bild i Photoshop, slänger iväg fyra flygblad om ett mixtape vid konsum där du bor och bjuder in massa "kända" rappare till dina tapes. Du gör ju inte ett skit. Varken beats eller rappar. Patetiskt egentligen.. Eftersom du inte har någon talang, men ändå ville synas inom hiphop så bestämde du dig för att göra "det här". Haha! Dissa mig inte nu tjockis och Helno! :-) Haha
Torgny skönt skrivet, håller med till vis del.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Torgny speaks the truth. Att Spitbull får cred, överhuvudtaget är ett jävla mysterium. För större dickrider och självhypare får man leta efter. Varit skönt att ett spitbull-fritt whoa ett tag i alla fall.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Tack och word!
Skivsamlare
2008-06-22 17:39
Detta var riktigt tungt.. Finns inget annat att säga ! haha, riktigt bra !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
sluta hata på spitbull. gillade inte snubben för heller men true hiphop love. och om jag inte har fel är han helnos manager lr nåtliknande? Citerat från Torgny P37 press: Jag gör för tillfället undersökningar angående Whoa-medlemmar som missbrukar sin och andras tid genom meningslösa inlägg i forumet. Jag har under lång tid spanat på diverse meningslösa medlemmar och inom kort kommer jag att skapa en såkallad "blacklist" över personer som jag anser bör bannas.... give it a break man.. till dej och alla andra som snackar om att whoa har blivit sämre och att hiphopen här e weak mm.... ni pratar som att ni ser whoa som ett paradis som har blivit förstört? wtf alla har vart nybörjare nångång right? varför måste whoa va som ni vill liksom de e en simpel hemsida?
quiroga P1, är du 16 år och dum i huvudet eller? Tror du på att jag suttit i rättegång för nekrofili också, eller? Eftersom jag skrev det i min presentation. För att allt man läser på Internet MÅSTE ju vara sant!
är du 37år? de va inte bara riktat emot dej. men din presentation säger dock inte emot. (att de inte skulle va sant att du ser whoa på de sättet ja beskrev de). ja menar varför ska folk bannas för att dom skriver menningslösa inlägg & menningslösa medlemmar? låt de va som de är. här grundades inte hiphop lr nåt sånt. sluta se whoa så gudomligt. säger de engång till, detta är inte riktigt bara till dej, de är till dom flesta på whoa faktist
Vem som tycker om mig och inte är i sig skitsamma på denna sidan, det är ett internetforum där det mestandels verkar bestå av att ogilla folk, kasta skit & allmän "jag är bäst"-mentalitet. Sen att en del påstår att jag inte gör något, well det beror på hur man tolkar saker & ting. Att få ut en okänd killes namn till ett par tusen människor både i -och utanför Sverige anser jag själv och många andra vara en kul grej, jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig så länge dom lyssnar på låtarna jag är med och promotar. Yes, jag promotar Helno. Jag skaffar hans kontakter, producenter, gäster etc. Dickridin'? Uhm, nah. Allt detta hata om att jag inte rappar men ändå får "hype", det är väl för fan inte mitt fel att folk ger MIG hype när jag hjälper ANDRA rappare. Torgny, absolut ingen aning om vem du är elr vad du vill. Men att du verkligen verkar ogilla mig, en person du aldrig mött, aldrig diskuterat med. Det får mig att tycka synd om dig, du måste vara en väldigt dömmande man. Sådär, nu har jag ventilerat lite. Varsågod, hata mig elr langa ett hej.
Vi har diskuterat med varandra, tidigare. När jag däremot kom med argument som du uppenbarligen inte kunde hantera avslutade du med att inte besvara mina påståenden över huvudtaget. Så när du påstår att vi aldrig talats vid är du långt åt helvete och cyklar. Att du sedan påstår att alla bara vill hata etc. på den här communityn kan jag hålla med om. Men det är inte så att folk hoppar på vem som helst, människor verkar i alla fall haft anledning att irritera och hata på dig. Jag tycker även att det är naivt av dig att tro att folk hatar på dig för hatandets skull. Om tio personer, helt oberoende av varandra, kommer med helt olika argument och åsikter angående dig, så kanske du borde rannsaka dig själv? Istället för att fortsätta med "äh, alla vill bara hata"-attityden. Sluta försöka få hype för något du inte gör. Loser.
sluta klaga på spitbull, han hjälper förfan rappare att komma upp ur bunkern. BIG UP SPIT HEL AND ASMA!
Jagduger P15 Vart ser du min blacklist? Är det någon som är skriven där? Varför skulle du vilja få mig bannad, för att jag kritiserar personer över Internet? Jag förstår inte riktigt vad du baserar dina argument på. Vad har jag gjort som är emot reglerna på forumet? Jag säger vad jag tycker och må ha en udda och ironisk presentation på forumet - ska jag bli bannad då? "Ledsen, men sitta och säga att Spitbull är världens loser, när du själv bara pekar ut andra?" "när du själv bara pekar ut andra?", jag förstår inte riktigt. Vadå bara? Jag kritiserar honom. Vad vet du om vad jag sysslar med inom hiphop? Det är inte så att jag använder namnet Torgny när jag arbetar med diverse projekt.
haha word på Torgny och Spitbull vart var din "backup" när kaggen och mcbusta dödade dig ?. Pajas är vad du är du gör inte ett skit du leker bara manager till Helno. Shit patetiska jävel märks att du inte har nåra vänner utanför nätet som jag har hört nåra gånger att du inte har.
Geni
Spitbull sprider mixtapes... ja. Wow. Ge mig en platta så kan jag sprida den till Australien, Usa, japan och allt där imellan. I dagens IT samhälle är det inte så jävla svårt. Till och med bullshit klarar ju av det. Om inte whoa-rappers idag hade varit så satans lata så hade man själv kunnat åstadkomma samma sak som bullshit "har gjort". Pff, såg någon av hans rellar på piratebay, now thats marketing fo ya. Haha. Nä, bullshit, spitbull, hit_em, adhd, vad han nu väljer att kalla sig - blows the big one.
vill höra dabes med så langa den .
Kalliistudios© 2:avåningen
psych : säg de till dr dre :)
vilken kalabalik!
hahah sant men vill höra dabbes låt med vet att han sög förr men han kanske låter bra på eng nu för tiden.så langa den så man kan genföra låtarna ioi kvalite o rappmässigt osv .så upp med den
Kalliistudios© 2:avåningen
Här är Dabbes alias Obtain's diss, ingen höjdare enligt mig.. engelskan är fuckt up beatet är ganska cool och rappen är la okey: Länk: http://www.speedyshare.com/340996408.html
sluta beefa i tråden alla! det har ni gästboken till... bortsett från de. så haar jag hört bättre från båda men helt klart en värdig diss och förtjärnar lite mer kritik från folk
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Schiz0 P18 Hela låten bygger på beef..
haha mord. mord. mord.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
överfett! ni är lika feta på denna. UPP!
haha, vi bor på landet!