Asma droppa de bästa från hans sida jag ¨nånsin hört, helno e helt jävla insane han också.. dem som hatar på spitbull, hata, va fan e de me er? spitbull kanske inte rappar men snubben gör det gratis o höra sina favoriter på mixband som e gratis.. sluta hata!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tack för kommentarerna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asma och Helno, heavy shit! MEEEN, jag gillar inte spitbull för 5 öre!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
asma kan du inte göra något annat än att dissa folk haha?
bra shit.
Detta är min forumsignatur
högga, jodå! det kommer ett tape som heter stay silent, det är det andra i rad från mig sen kan du kolla grejerna på myspace. tack :) tack för comments!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att Spitbull lyckas styra upp saker bra! Även om hans namn smutskastades och ett flertal småungar började visa hat efter att kaggen dissat honom, brydde mig inte någonting av det. Fortsätt göra din grej! Bra levererat av både Asma och Helno förresten. One.
upp på denna! heavy shiiiieeet.
haha, vi bor på landet!
Fan va mkt hat det var i denna tråden da.. Palla shii ;o Låten är klockren! försvinn aldrig från rappen.
Producent
2008-06-23 06:24
BRRRAAAAAP!!! Murder rakt igenom... upp på denna!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
.... hahahahahaha. Jag lyssnade nu. Jag fattar inte Bullshit, varför du ska vara med och "prata tungt" i låten? "Klart vi kör över dig " - Klart ni gör, för DU kan ju definitivt inte det själv, eller hur? Pinsamt... Låten? Hört betydligt bättre från både asma och helno. Förövrigt, Sjukt wack att ge sig in och beefa när man inte har ett skit med grejen att göra. Fight your own battles bullshit.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Torgny P37: nog gör den det men inte för folk som varken vet shie om asma hell no spit eller den där obtain!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hur gamla är ni? 11? vad heter ni? Rasmus och Nils? vad heter er kompis som blev retad? Per? utspelar sig detta egentligen på en skolgård på 1920-talet? är skivor och MP3-spelare egentligen kodord för kulor och slangbella ? har jag tagit LSD?
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Jag har lyssnat på denna dissen ett par ggr, asmas vers är fan bland den fetaste han lagt på jsukt länge o jävlar va fet den e
fet låt,men sluta tjasfa i tråden,om ni hatar så mkt på spitbull så borde ni väl sköta er själva ist för att snacka om han hela tiden.
tack! någon mer?
Haha, fan va ni hypar att ni "fick tag" på låten på omvägar... Spitbull, du tror inte att nille frågade mig, om de va ok att han fick skicka låten till dig?, förklara dealen tönt. Sanningen är den att jag hade gärna skickat låten till dig själv, om du inte blockat mig från msn, och blitt så rädd när jag ringer till dig att du slänger på luren!. Du är ett jävla skämt, och folk borde fatta att de är nått wack med din stil, eftersom du får fler dissar än någon annan jag hört talas om. Hur gick de fresten med dom stulna jackorna du skulle sälja för att kunna betala mig? Och de måste verkligen vara jobbigt att jobba på en arbetsplats som inte betalar sina anställda på 3(TRE) månader... Ska tillägga att i 1 och 1/2år, kom tönten med undanflykter för att slippa betala mig, tillslut slutar han svara. Ta med dina dickriders på ett track, låt häftig och fortsätt göra de du gör som verkligen bidrar till svensk hiphops framtid, och fortsätt vara "real" genom att be dina dickriders om att lägga gunshots på låten för å krydda till din coolness lite till. Toppa det med att ljuga att du är någons manager, eller va du inte berädd på fokusen tensta skulle få, och hoppades på att jag inte skulle veta att bucc var hans manager? Till helno då, när blev bagarmossen senast kallat "brick city"? eller du kanske är från new jersey? Ni är avdankade töntar allihop enligt mig och fler... keep on rockin chump
hahahaha word på dabbe din förlorare och mytoman spitbull
Geni
Dabbe vann. Såklart...
Asma & Helno's låt är ju mkt bättre rap mässigt. Men men , Sen att folk hatar Spittbull... Detta är inte tråden att diskutera det här...Det är deras beef ni behöver inte sitta här och hata. Jag är själv rätt ny med att lyssna på rap osv, Och det intrycket jag har fått från Spitbull är att han hjälper folk sprida sin musik, lite som en manager. Mer vet jag inte.
DaBBe X20 ¨ vaaaaaaad skulle han betala dig för? mp3-spelaren?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
haha nu hitta jag dabbes diss i tråden, jag tkr asma o helno la de galet sjukt, men dabbes diss va faktiskt en aning fetare..
dabbe,
snacka går ju - hela din bibel tyder ju bara på att du är ledsen på riktigt. vem brydde sig? jag? helno? terry? hell no!
du är en no namer - en avdankad nörd med svensk brytning. det är det som är dealen, hade du varit man nog från början hade du löst konflikten och inte släppt en diss - mot någon som inte kan försvara sig på samma sätt. klart vi agerar språkrör.
dickrider? aaaaw, sweet.
detta här måste vara det största som hänt ditt liv? förutom att du blev moderator på whoa, now thats sumthin, aint it?
Och de måste verkligen vara jobbigt att jobba på en arbetsplats som inte betalar sina anställda på 3(TRE) månader... jag vet inte vilken del av göteborg du kommer från, eller om du ens bor
I staden, men tydligen har ordet hustle inte sprungit förbi dig.
btw, gunshotsen var var från en dubbelpipig shotgun laddad med bönpåsar, hoppas du inte blev allt för rädd.
holla back!
rätta mej om jag har fel men är de inte sånna som torgny där uppe i tråden som får spitbull att bli hypad?
Lundh pund hund sund grund blund
orkar inte att ni ska beefa i tråden. Låten var mord sjukt tung !!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
lundh, jo - det är haters vi lever på! we feed on that shit. sika, tack, roligt att du gillade den.
Jo Dabbe, 3-4 dissar via Whoa får mig helt klart att gå under jorden och tänka igenom mitt liv:). Hela den här grejen är en skitgrej, du får en drös skivor av mig & jag en Mp3-spelare. Sen vill du ha cash för den och vägrar inse att du fått skivor mot denna men fortsätter ändå. Nu gick du och dissade mig 2 år senare, jag rappar inte, asma o helno rappar. Dom ville ge ett svar som en kul grej, sen att folk tar detta på dödligt allvar är mer en kul bonus, its just music!. Snacket om Adam kan du lägga av med, det var/är PR åt RMH och aldrig någon managment. Sluta larva. Har du/ni mer du/ni vill säga mig/oss, skriv ett mail. Låt denna tråd återgå till låtarna.
I got more kicks than Jackie Chan.
Dabbes diss var way bättre.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tyckte dabbes diss var vass
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Bull asså.... fett onödigt...
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Väldans vad häftigt intetsägande man kan vara.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Bullshit med "hitem" klicken. Gangsta shiet! Che!
Ska väl kommentera låten också, Helno är grym som vanligt.. Asma har jag lite svårt för. Obtain's låt var ok. Men som sagt.. All propps till Spitbull, inte alla som kan spamma kända rappares myspace om "sitt" mixtape och be nån annan göra ett omslag åt honom för ett blowjob.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Hahahaha, så sant så sant.
låten va skön rappen tight från båda Men I never spitbull man i spit for the g's Nog den enda killen som inte gör musik men fått fler dissar på sig än nån som gör det.. Aint that enugh??Det säger allt om killen fan ta kaggens innspelade telefon samtal med honom om mig o kaggen shiiiit tttttt tare till ggggatan I dont like him and i never will Spit muthafucking who???
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
tycker detta e fett. dabbes sög ju gemfört med denna. Asma överfet i denna same shit med helno. peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Trots att jag gillade Dabbes diss bättre måste jag erkänna att den där Helno kan sina grejer. Asma däremot låter bara som en sämre kopia av vilken random hardcorerappare som helst från staterna. Men Helno kan sina saker...
tack. psycholess - du har alltid varit medgörlig tidigare, fattar inte varför du ska flippa i denna tråden. gånger tidigare när du inte gillat har du kunnat säga det och sen har det inte varit mer med det- vad hände?
Gillar inte Asma på svenska, men han var förvånansvärt mycket bättre på engelska, kul att höra! Helno var helt ok, är en torsk på speedrap, så jag hade nog gärna velat höra Helno med lite sånt flyt. Oavsett orsak till låten så var den helt ok. Får se till att hålla lite koll på Asma på engelska, hade helt missat honom på det språket.
DoktorDöd: har du missat asma på engelska? hehe shiiit, då har du en fet EP framför dej "invicible thoughts", tanka genast, den e cool!
P-Lex Grejen är väl den att jag faktiskt hört Asma förrut (främst låtarna emellan honom och Kaggen), och det var nog första gången jag hörde talas om honom, och då jag vart rätt avtänd på det där dissandet (som mest kändes urvattnat efter ett tag) så brydde jag mig inte mer. Men, som sagt, engelskan lät ju riktigt bra, så Invincible Thoughts ska jag faktiskt ta mig tid att lyssna igenom!
tack doktorn, faktum är att jag skickade ett låttips av mig på engelska i din gästbok när du gick under namnet ''klockan 12'' och då snäste du av mig - shame on you huh? ;D IT tapet är out of date och det nya som är på gång är 150 ggr fräschare, so keep that in mind pls. upp!
men asma, även om de nya lär va 100 gånger bättre så håller ändå invisible-släppet hög kvalité, jag har den fortfarande i ipoden när ja kör bänkpress :)
Alltid varit medgörlig? Jag har gillat det mesta du har släppt, även pre-engelska tiden. Tycker du kickar hårt och med attityd. Men när du enligt mig, går och horar dig i bullshits namn så är det bara så så så wack. Alla som har kallat dig för "endast en battle" rappare - som jag jiddrat mot, och försvarat dig inför, fick ju precis rätt, eller hur? Om Obtain nu dissar bullshit, varför ska du blanda dig i den skiten för? Du har talent, no doubt. Och du kan göra precis samma sak som bullshit gör, du kan sprida din musik och få framgångar utanför Whoa osv osv - så jävla svårt är det inte. Men jag spyr verkligen, på bullshit och att han tycker att han är "skiten" så att säga. Jag menar, kolla på snubbens myspace bild haha. Jag garvade på riktigt när jag såg honom. Lyssnar man bara på en av McBustas kungliga "11 av 10" dissar mot wackshit, där han, spitshit ringer kaggen och lipar, så kan man inte respektera snubben, och jag som inte ens gjorde det före, du kan ju fatta. Kontenta, bara för att jag gillar det du gör, så betyder inte det att jag tar allt. Och ja, jag tycker det är lite, tele-tubbies nivå på att du och helno ska göra en diss åt spitbull. Sen var inte dissen så jävla bra heller, eller hur? Obtains var riktad, ärlig och man kan respektera det för det är HANS ord, HANS tankar. När du och helno tagteamar på en biff mellan två helt andra snubbar så... nä mannen. Shit dont fly. Och ärligt nu, han snackar om sig själv i tredje person? Haha. Psycholess tycker att weakshit är knas. Ord till din mamma på det.
psycho aight, jag håller med till en viss del - du behöver inte gilla spitbull osv osv. men att sitta i tråden och bete sig som 3 är lite nördigt tycker jag - oavsett hur mycket du retar dig på honom eller hela den här grejen. dissen är inget seriöst från varken mig eller helno, beatet valdes snabbt, texten skrevs snabbt osv - vi lekte oss igenom det. därav kvaliten. du får mer än gärna ha din åsikt kompis, vad jag menar är att tidigare har du varit den enda i tråden som uttryckt sig vuxet varesig du var emot mig eller inte - och det var det jag respekterade dig för - därför blir jag förvånad. iaf, tack för att du tog dig tiden.lex det gläder mig att du fortfarande lyssnar. cool!
Asma Minns jag inte, men jag snäser ofta åt folk som gör reklam i min gästbok när jag är bakis, skulle gissa på att jag var det den gången. Haha. F.ö var Invincible Thoughts rätt fet faktiskt, bra där!
checkar nar jag ar hemma.. men ar nyfiken pa denna..
E jag den enda som gillar spitbull ;) ?