PA - UnderGround Boys. mp3 (svenska) Shaa Shaa... suttit och pillat på den här ett tag nu...(MISSA FAN INTE DENNA NU !!!)Gangska nöjd faktiskt :)Rapp: PAText: PAMixx: PABeat: New Swol Prod. - Irreparable Damage (storytelling/FreeBeat)Länk till http://www.speedyshare.com/315281410.htmlKOMMENTERA OCKSÅ, när du ännu lyssnar !PA - UnderGround Boys (Texten) Vers 1:Tycker det är dags att sätta underground på kartan//Många fler än jag bygger upp en identitet på gatan//och Rappen har alltid funnits i mitt blod//Jag ligger i skyttegraven, såklart jag är underjord//Jag reppar mitt shit, med mina boys//Pennan !, brukar vara ''the weapon of choice''//så säg va ni vill, kommer ändå hålla på//En punkt jag vill uppnå, Höjj ljudnivån//En fight, då jag slår, för att stå kvar//ett liv utan hiphop, är för mig otänkbar//jag är glad för det jag har, våga bara röra//även Mr PA kan mörda och förgöra//men jag battlar hellre, isället för att uttdela en smäll//Underground boys vi är mest originell//Jag gör denna skit så ni ska veta vem jag är//Mothafuckin PA det här är min karaktär//Reff x 2:Underground boys, så kallas vi//Detta är vårt liv, med mic, beat och stativ//För vi älskar att göra musik//Upp med era händer om ni diggar min lyric//Vers 2:Det här är vårt liv som vi lever just nu//Kastar inte bort det på något drogmissbruk//har slutat helt att vara kriminell//Hamnar man i skiten, kommer man inte upp igen//Så jag håller mig i skinnet, och sköter mig bra//någon dag ska jag reppa hela GÄVLE STAD//Polisen kan dra sig i röven när vi gör graffiti//Blir jämt pådrag när vi glider genom city//leker inte viktig, bara spottar några ord//Att vi är bäst i svenska språket, är vårt motto//Men smaken är som baken som man brukar säga//Vi ska till toppen, enda frågan, hur går vi tillväga?//varierar mellan två olika världar, liv eller död//jag skriker nu ut, ge oss ditt stöd!//Jag vill nu bara tacka att ni tod er tid//det här är underground boys liv !//Reff x 2: Underground boys, så kallas vi//Detta är vårt liv, med mic, beat och stativ//För vi älskar att göra musik//Upp med era händer om ni diggar min lyric//(Inlägget ändrat av Mabande 2008-07-19 23:56:37)