Schib - Beklagar verkligen att inte motiveringarna kommit upp, men "vinnarna" är ju i alla fall redovisade. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
nån som vet vad in your face använde för beat i rond 1? allså första beatet dom använde
är deadline den 29/8 23:59 ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sista snubben i logical lyrics e ju fan sköönast:)
Ekki : Sanning :)
www.myspace.com/Sagoztyle
HAE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zycore <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Min dator har brunnigt så det är 80% chansa att vi inte hinner mixa allt till deadline
Okej, nu är det så här att varken jag eller Jeyan kommer att spela in. Jag hade 20 bars klara, men kan inte spela in eftersom att han är borta under helgen. Dålig planering. Och har förtillfället ingen möjlighet till mick. Så om det blir final... Då kör vi järnet, Im out!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Det blir w.o för S.P.D.S.L Grattis spikespitters
Är det ett skämt? SPDSL WO??
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Då Neliones dator fuckat ur totalt så har vi ingen som kan mixa. Men vi kan kanske hinna innan deadline med en jävla marginal ifall vi har tur... Men det lutar åt w.o. tyvärr...
Vi som arrangerar Crewbattle 2008 är mycket besvikna på den generellt låga nivån i bidragen så här långt. Om vi inte upplever att nivån höjs (textmässigt) ett par snäpp till nästa rond så tvingas vi överväga att avbryta tävlingen. låter ju nice
Fan då! jag som ville döda er ;) haha nää skoja men fan det va ju synd :P Kör omixat då! :D //KKV
Jag tycker Kriss är söt. Och hoppas highcoast vinner. För KKV är inte söt.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
jag är besviken på w.o har jobbat på texten som fan och sen när jag kom hem i dag med allas acapellor och allt så poof ryker vi ut som en eldsvåda.
KKV Det finns en liten chans nu att vi kan klara det innan deadlinen nu;)
Fan instabil ta å stabilisera dig lite nu så du står med båda fötterna på jorden ;)
Fan då! jag som ville döda er ;) Haha med dem texter du har haft? xD Isåfall har du veeerkligen höjt nivån. =) spdsl, langa fram det omixat isåfall. <3
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Jag dödar utan att skriva bra texter :) Sweeney todd MOhahahaA!
Bra då har vi kommit överens om att du inte skriver bra texter =) Du är väldigt rolig. Fortsätt med den humorn, men lägg det i lyriken istället så är det ditt fel att domarna avbryter tävlingen. Vad ska man kalla dig, den fyndige Kim. Du är transsexuell.
Hahaha, helt sjukt det här. Jeyan drar iväg, Klingan sticker ut och dricker, jag kan inte spela in, vi kör typ en snubbe på varje beat... och blablabla. Fan vad sjuk rond..
de är w.o pga att den datorn jag lyckades skaffa är win98 och mitt ljudkort stöder bara windows xp uppåt. ( Tro inte att vi lämmna för att vi är rädda för att få stryk som nån säkert kommer att kommentera utan jag skulle jävligt gärna se ur denna rond sluta. men kan säkert slänga ihop vårad bidrag fast det är deadline så får ni höra,, för jag ska få dator om några dagar :) tråkigt tråkigt :'(
Ey afasi ta o lugna ner dig nu
Geni
Allt fuckar sig nu till rond 2. Tror det är domarnas åsikter som gör så att deltagarna inte känner sig så motiverade att bry sig. Eftersom domarna också är sega med sina omdömen så tycker jag att ni kan vänta med bidragen lite så allt fixar sig. Ingen har ju dött av att vänta, visst inte? ;)
nelione : Varför lät ni inte bara någon annan mixa det ? Behöver ju inte vara jätte bra mix , men inte heller omixat. Synd det där med wo
www.myspace.com/Sagoztyle
Jävligt tråkigt att folk inte har någon planeringsförmåga eller kan sköta sitt inspelande. Jag visste att jag skulle till sthlm hela veckan och spelade därför in mitt en vecka innan på söndagen. Men det handlar väl kanske om mognad. Alltid tråkigt med W.Os.
wooord på toddddd
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Btw suger domarnas planeringsförmåga oxå....
word på toni, och det är väl mfs som "anställer" domarna? Du kanske skulle planerat in lite bättre domare t.ex mig själv. Skämt åsido. Men eftersom både S.p.d.s.l och spikespitters har lite problem så tycker jag att de högre makterna borde rösta om w.o eller inte. Utan omdöme om varför ni valde så för det är inte lönt. Bara Ja /Nej.
Toddddd: Vi har lämnat in vårat bidrag i tid. Men jag kan inte kontrollera 7 gruppmedlemmar och vara någon slags ledare över dessa. Det är upp till var och en att ta sitt ansvar. Angående domarna i tävlingen så vet jag i vilket fall av erfarenhet att Oracle och Mabande är grymt drivna. dansk_bb, t-m-k och prendel känner jag inte mer än lätt över whoa. Prendel visade eget intresse av att vara domare i årets tävling. Jag ska inte analysera årets domarinsatser här i tråden men vissa har väl kanske varit långsamma med omdömen etc och inte peppat på deltagarna som jag hoppats på. Jag tycker det är en bra grej att lyfta fram whoas stab och att de som är aktiva på whoa och administrerar och moddar på sidan faktiskt ska vara delaktiga i det som händer på whoa. Det är min önskning i vilket fall.
okej, domarna kanske inte kommer upp så snabbt med motiveringar och resultat osv. ? men vem fan har bråttom ? de går inte snabbare med all gnäll ! im ouuut.
upp med bidragen :D
Nelione P18 tycker ja med :)
http://www.speedyshare.com/659886452.html spikespitters trasiga bidrag, varsego!
Grattis highcoast , vi i Vice Versa kan tyvärr inte skicka in något bidrag p.ga mixtape släpp och uppträdande, vi får ingen tid över så vi kan inte jobba på något bidrag! Det blir HighCoast - Spikespitters i finalen , lycka till allihopa har vart kul att delta "lite" iaf..Peace // VV
Vice Versa!
jävla flopp hela tuneringen med folk som leker värsta rap artisterna o skiter i om dom åker ut eller inte för dom ska ju endå spela in låtar med eminem o alla andra stjärnor....
ekki p16 Om du syftar på oss så är du rätt så patetisk . inte mitt fel att du blev ledsen pga att du inte fick höra mig 1 gång till !
Vice Versa!
Word ekki, Förstår nu vad domarna menade med den generellt låga nivån.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
lilla alexander jag vet inte äns vem du e :) o nej ja menar inte bara er men delvis, om ni hade verkligen velat hade ni nog kunnat klämmt in en crewbatte låt i erat allt för tajta schema ;) tkr bara att det e tråkigt för dom som e med o vill battla, ska få höra att deras motståndare kör WO min mening e att om man e med i tuneringen så ska ma också ge 100 % puss o kram tråden sov gott
Hanut ditt tåg, dom två bidragen som lämnades in finns lite längre upp i tråden!
B
Någon som har bidraget från SPDSL?
Lutar åt att dommarna kommer lägga ner skiten, haha. Trevligt, trevligt!
Highcoast till finalen ! Treat är ju bäst i cb imo :)
Duvan Att lägga ner en turnering "bara sådär" är det sista dom vill, det är helt upp till arrangörer och domare - men kanske främst deltagarna - om det går åt pipsvängen. Men låt oss inte tänka i dom banorna och hoppas på att turneringen faktiskt får sig en frän turn. :) (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-08-30 23:37:17)
Hanut P17 www.myspace.com/raayb finns där
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Mfs va fan den enda i Spikespitters som var tight. Jag tror faktiskt det kommer bli Highcoast som vinner allt, så grattis i förskott!
jag tycker att highcoast är söta, men de känns tillbakadraget (skummt på något sätt ) i lunnes och cB Aka: Cocosbolls verser.. kanske för de träffat mig i verkligheten... Kriss är bra men jag vet att han kan bättre, men trodde antagligen sig för högt, ellr om han visste att vi skulle lämna wo ; Treat är den som jobbar på hårdast och är den enda som imponerar IGEN.. puss Out