I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Crewbattle 2008 - Rond 2!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-31 03:02
Vi har lämnat in vårat bidrag i tid. Men jag kan inte kontrollera 7 gruppmedlemmar och vara någon slags ledare över dessa. Det är upp till var och en att ta sitt ansvar.

Håller med, inte ditt ansvar men eftersom det är lite fucked för de flesta i semifinal så kan ju domarna tänka över om de vill göra en fullständig tävling genom att skjuta om deadline 2 dagar. Inte bara domarnas beslut utan ert crew och highcoast också. För spdsl och vv är ju i wo-läge. Ingen tävling utan motstånd. Hade iallafall varit lite roligare om ni mött några i finalen och inte bara gått vidare sådär. Visst regler är regler men undantag finns ;)

Angående domarna i tävlingen så vet jag i vilket fall av erfarenhet att Oracle och Mabande är grymt drivna.

Mabande verkar inte så driven eftersom han inte har hunnit lägga in sin motivering. Men alla har väl sina skäl och ska inte klaga på det mer.

Jag ska inte analysera årets domarinsatser här i tråden men vissa har väl kanske varit långsamma med omdömen etc och inte peppat på deltagarna som jag hoppats på.

Nej, gör du det så tas inlägget borts. :S

Jag tycker det är en bra grej att lyfta fram whoas stab och att de som är aktiva på whoa och administrerar och moddar på sidan faktiskt ska vara delaktiga i det som händer på whoa. Det är min önskning i vilket fall.

Mm.
-Say hello to my little friend!
Tony Montana

2008-08-31 03:41
Mabande borde bannas från whoa och alla vet nog varför =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-31 04:41
Alltså, ren nyfikenhet här;

Hur svårt kan det vara att sätta sig ned, skriva sexton bars och spela in när man har runt 2 veckor på sig?
Jag menar, det är ju knappast så (hoppas jag verkligen)
att folk sitter och skriver sitt allra bästa eftersom det mesta är jättedåligt,
vilket skulla göra detta ganska pinsamt egentligen, så
vad är egentligen problemet?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-08-31 05:14
App - Ganska självklart från min synvinkel. Domarna har fel inställning till tävlingen, alltså gör det tråkigare att sätta sig ner och skriva.
-Say hello to my little friend!
Tony Montana

2008-08-31 09:41
Tråkig tävling :/ Dock kan finalen bli intressant.

2008-08-31 10:56
Saken är den, att ni pajjar inte bara för er själva genom att lämna WO, det stör ju balansen i hela tävlingen. Jag tycker det är skitfult egentligen. Ska man ställa upp så får man fan göra det med, vad är grejen liksom? Om man tänker efter så är det en massa människor som är med och deltar, arrangerar eller bara följer tävlingen, det handlar om respekt med.

Lag som lämnar WO, borde straffas med antingen bann på en viss bestämt tid, eller inte tillåtas vara med i nästa tävling. Idagens läge är det alldelens för lätt att bara "äh pallar inte" sen komma med någon lame ass föklaring till varför man inte kan spela in.

Dåligt.

Jag tänkte skriva "big up" till alla som fullföljt tävlingen, men ångra mig. FÖR DET ÄR EN SJÄLVKLARHET!!!!!!!!!!!!!

hejdå
work some magic

2008-08-31 11:40
Brodin1
Idagens läge är det alldelens för lätt att bara "äh pallar inte" sen komma med någon lame ass föklaring till varför man inte kan spela in.

Väldigt sant där Broddan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-31 12:31
bajtar inte mfs från låten "benen på ryggen"...

2008-08-31 13:12
Bara Mfs i spikespitters som la det bra, som sagt där uppe.

2008-08-31 13:30

2008-08-31 14:09
haha, spikespitters (Y)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-08-31 14:49
damn.. tråkigt med dessa wo's.
ge dom ett par dagar till ;)