Käääz Ft. Entertainment - session! (cricko mix)
ja här har vi då lagat ihop en liten låt....ingridienserna (?) e dock hemliga.... Intro: Entertainment Vers 1: Käääz Vers 2: Entertainment Mix: Cricko beat : Anthem of a King ge konstruktiv kritik nu whoa bra som dålig man lär sig av allt ;D Pz <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Käääz la det bäst. Bra flyt genom hela din vers. Hyffsad text, finns väll lite att slipa på ;) Rösten låter bra också, kanske skulle haft lite mer attityd bara. Entertainment Tycker det lät bra, men lät lite konstigt här och där med flowet. DiggadeGlider in på krogen, när stället är stängt. Medans du är så ovälkommen att du slänger ut dig själv. Mixen var också bra Cricko ;)
tack där necta för en bra o fin kritik ;D cricko kan sina saker han ;D FLER :D <33
upp? :)
Käääz - Du har skön röst. Dina röster är dock väldigt ojämna, vissa var riktigt snygga och vissa var mindre bra, men helt okej. Ditt flow var bra genom hela din vers. Lite tråkigt ibland, testa att mixtra lite med flytet så att de blir lite roligare att lyssna på. Entertainment - Du flyter inte lika bra som Käääz, men de var helt okej ändå. Inte dom bästa raderna, men slipa på det så blir du bättre! Du har potential. I överlag så var de en bra session, men de finns lite småsaker att slipa på för att de ska bli riktigt bra. Betyg: 6.5/10 (om ni slipar på allt jag skrev så blir de nog 7.5-8/10) peys!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Haha den va riktigt nice ;) soft
ok tack där Wizdom för ruggigt bra kritik :D klart att vi kan fixa till lite ;D de e inte den sista låten så att säga ^^ men det kommer med tiden :D tack igen för bra kritik :D nu vill ja ha mer... ja e komentar kåt! xD
tack där liridon :D mer:)
"Dina röster" som jag skrev i mitt inlägg ska såklart vara "Dina rader"... peys!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
hahahaha ok wizdom ;D
Lite laidback flow, vissa delar diggades, vissa var mindre bra.Matte En del roliga punchlines, du hade bäst flow i denna! Tycker du har ganska skön röst också. En helt ok punchline-session...Enter Första två raderna var kul, bra öppning :) Hört någon flowmiss i denna, tycker din disslåt inehöll ett mkt bättre flyt! peace out
tack där Ch1ll för bra kritik :D mer nu :D ja e fortfarande Komentar kåt! xD
Varför så långt intro? Tycker att flowet var sisådär, inget speciellt. Raderna kan va bättre, även deliveryt. Enter. Tycker att du är sämre i den här låten än de andra jag hört. Insåg just att det var en session, texterna helt ok men flowet ska sitta bättre! Keep it up!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
matheew: vi skulle ha reff men det fuckade upp sig i mixen så vi sket it o släppte låten så som den var ;D men tack för kritiken :D Pz
Flowet var lite hackigt ibland, på vissa ställen dras ord ut och man vill gärna höra ord med fler stavelser för att det ska bli bra. Raderna är inte överdrivet jävla bra men det är inget som man stör sig på,, Överlag relativt okej låt men jag vet att du kan bättre Enter.. första gången jag hör Käääz så vet inte var du har dina highs and lows men fortsätt slipa på i stort sett allt båda två och gnugga på flowet, det kan ju bara bli bättre ;)
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
tack där Limpressed ;D vi komemr utvecklas me tiden......som pokemons xD aja fler :D
Kikar in och säger hej :) Min text är snabbt skriven, inte så "genomtänkt" eftersom det bara var en session och mitt flow låter säkert rassligt eftersom jag är van med snabbare beats på ca 85-105 BPM. Tack för mig!
Dra åt helvete!
gillade inte låten tyvär, men mixen var bra :) och beatet var sköönt
https://soundcloud.com/mendelsonbits
ok alla kan ju inte älska ;D tack där rea :D Pz fler ? :D
Käääz la de fett skönt flow :) Enter du la de nice tajt flow tkr ja :D BRA mix:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack där weeestby ;D fler ? :D
upp nu! (:
tack till dom som säger att mixern låter bra, vill bara säga det är första gången ja mixar några som har bra ljudkort =P Annars till låten så tycker ja de låter härligt, men öva öva på flowet erat, skadar aldrig att slipa extra mkt på de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi vet att mixxen va bra cricko de va ju du som gjorde den pussy ;D du ska alltid mixa mitt shiet! ;D fler ? :D
KOMENTERA LÅTEN FFS ! XD
fett skön fan nice flow av er å sköna rader =) hehe:D + mixningen vet jag inte om det lät spec lät vell fan normalt iaf =) nice bre
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
haha okej tack där Allerhed ! :D mer ?:D
gaaalet boys :D:D peajz boys!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
ok tack där :D fler ? :D
UPP ! :D
Alltså, jag har lite svårt för en sextonåring som rappar om att "glida in på krogen" och dylikt. Det som behövs tränas mest på är att försöka få till ett unikt delivery, jämnare flow och att skriva bättre, bättre rader. Rätt mycket nödrim ibland också, som tex "Keff mannen/stämbanden"
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
ok =) tack för kritiken app :) mer gärna :)
Lyricist
2008-08-26 23:55
K till ett Z ;)<333 sjukt bra låt ;)
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
haahah tack där båda ni ;D "va säger karln" xD :D