I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma - muthafucka (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-26 15:10

asma - muthafucka (session)

session;
muthafucka (session)

watch out for stay silent mixtape!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-26 15:16
fett beat g´d up instrumentalen va? fint flow gillar hur du rimmar på mothafuckas haha nejmen seriöst nu gillar detta starkt förväntar att tapet blir starkt

Keep it up/NME
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2008-09-26 15:26
thnx man, yessur det är gd up instrumentalen.
gillar du detta kommer du älska stay silent. word up.

peach!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-26 15:46
Diggar beatet som fan. Lägger de dope som vanligt!

keep it comin'
Producent

2008-09-26 15:47
tungt muthafucka! nej men det var fett, beatet var galet bra, det enda jag inte riktigt kan gilla är din röst!

2008-09-26 15:50
riktigt nice,du snacka om Ill Bill men tyckte det påminde mer om madd maxxx

2008-09-26 15:52
beatet är riktigt skönt och du har rätt bra engelska men gillar mer när du kör på svenska

pz
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2008-09-26 15:53
riktigt nice låt, fett flow som vanligt!

2008-09-26 15:53
Grymt bra, :D peace.

2008-09-26 15:54
Det är tungt, längtar te mixtapet släpps:D

2008-09-26 15:56
riktigt skön låt

2008-09-26 15:58
tack peeps, kul att se.

det enda jag inte riktigt kan gilla är din röst!

vad är det för fel på den?

2008-09-26 16:00
Diggar skiten, engelskan e säkrare du leker med ord bra text bra flow. Muthafuka!
http://www.myspace.com/porrstudion
http://www.myspace.com/mrdekoy
http://www.youtube.com/porrstudion
Producent

2008-09-26 16:28
Jo, det är något jag stör mig på när det gäller din röst. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men det kan ha lite att göra med ditt flow också som i mina öron låter lite "hackigt".

2008-09-26 16:31
Kefft engelskt uttal, annars nice

2008-09-26 16:55
detta var tasty ;D

fett som vanligt joshiposhi! flowet är lika crääääjzy och beatet var riktigt fett ;D

längtar efter Stay Silent mixtapet!

öne muthafucka
kicki´n beatbox and make some music at the same time//
I goes from top to toe whit my greatest punchlines//

2008-09-26 17:10
fett.
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2008-09-26 17:32
dawell - flow & röst är långt ifrån samma sak. synd att du inte gillar

thnx peeps!

2008-09-26 17:58
alltså, det var helt ärligt nog det sämsta jag hört med dig.. Jag brukar digga dig som fan annars, vet bara inte vad det är jag ogillar!
Producent

2008-09-26 17:59
Hehe, no shit? Jag sa att det kan vara delvis flowet som gör att jag inte gillar rösten, skulle antagligen uppskatta den mer om du hade bättre flow. Äsch i'm out.

2008-09-26 18:02
så fett att folk ogillar men inte vad vad det är dom ogillar, helt vilsna.
tack för kommentarerna i guess.

2008-09-26 18:23
Gillade inte detta nånstans. Trist beatval, totalt ointressant text och rappen övertygar inte alls på samma sätt som den ibland gör när du kör på engelska man.

saaaaaaaaarvi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-09-26 18:42
älskar din engelska riktit skönt beat nice allt ihop:)
vricka fotöööööööön!!

2008-09-26 18:51
tack kre.

synd att du inte tycker om min musik längre björn, riktigt bittert.

2008-09-26 19:32
råååååååfet sparar aldrig låtar och lägger varken in i mpe men tror fan jag både och på denna ! feeet asma denna va galen!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-09-26 21:04
tack, några av er fattar viben! coolio

2008-09-26 21:09
Du är bara grym på engelska för att du är skåning... En teori jag har bara för att varken amerikanare som engelsmän och skåningar inte uttalar det där riktiga RRRRRRRRRRRet....

Låten diggar jag - Kewl session.
Dra åt helvete!

2008-09-26 21:21
Kul att höra något nytt av dig Asma. Ser fram emot Stay Silent.
Denna låten tilltalar mig på ett annat sätt än din musik brukar tilltala mig, dock inte till det negativa. Din attityd och allmäna säkerhet på beatet verkar ha förbättrats. Har nog inte hört dig rappa på något liknande beat, laidback men den flyter på fint.

Rapp: Din attityd och säkerhet är starkare än vanligt. Jag gillar ditt flyt, känsla, röst och så är det något med din amerikanska dialekt som jag har fastnat för. Antagligen ditt annorlunda uttal på vissa vokaler. Tycker det låter skönt när du "skäller" också.
Text: Denna typ av text har aldrig tilltalat mig, thug- och gangstersnack-vibbarna är något jag tycker ganska illa om. Texten är byggd på ett sätt så att det låter skönt, och du är helt klart duktig på att skriva och rimma. Början, med alla "muthafuckas"-rim, var rolig på ett flummigt sätt.
Beat: Gillar beatet. Mörkt och skönt, passande till denna typ av låtar. Kunde inte tänka mig att det skulle passa dig, men din röst låg skönt på de mörka "onda" tonerna.

Man hör alltså vissa förbättringar i attityden, även om det bara är en session. Det jag tyckte minst om är en smaksak, nämligen innehållet i texten, "budskapet". Jag tycker det är skönt att du på senaste tiden inte lagt något jag finner "dåligt", utan du håller dig på en stadig nivå hela tiden.
Wazaaaa

2008-09-26 23:39
DU ska helt klart hålla dig till dina engelska verser!
Du kickar de soft... Skönt beat som fan! mycket motherfuckers ! hahah

BLess
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!

2008-09-27 08:46
Chub P16 -
Jag gillar ditt flyt, känsla, röst och så är det något med din amerikanska dialekt som jag har fastnat för. Antagligen ditt annorlunda uttal på vissa vokaler.

håller med där, håller med på det mesta han sa men speciellt på det !

Det här är riktigt fett, nu vill jag ha ett mixtape! :D

Crääääääjzyyyyy muthafucka!!
http://www.myspace.com/mrkumlin

2008-09-27 09:01
Entertainment P16
eller så är det för att jag är halvamerikan och kunde blinka lilla stjärna på engelska före jag kunde den på svenska? soft att du diggar.

Chub P16
det är alltid roligt att få en sån här comment, tack för att du tog dig tiden man.

GhostArmor
yessur, det är mainly engelska nuförtiden, kickar på svenska här & där när jag känner för det tho.

DMS P16
tack man!

kul att se lite kärlek, det gör mödan värd.
se till att vara sugna på tapet ett par veckor till, det kommer senast i december.
word up!

2008-09-27 12:25
-asma

Det handlar inte alls om det man, jag tycker att du är en grym rappare vilket gör att jag har höga förväntningar när jag sätter på en ny låt med dig. Tyvärr infriades inte dom förväntningarna av denna låten, men jag ser fortfarande fram emot Stay Silent som fan, ska bli sjukt kul att höra och jag tror verkligen den kommer vara skitfet.

Så don't get it twisted homie, jag tycker fortfarande om din musik och jag tycker fortfarande du är en skittight rappare, det är bara att ett par av de senaste låtarna jag hört med dig inte fallit mig i smaken, inget konstigt egentligen. Finns ingen rappare i världen som aldrig gjort låtar man inte gillar.

Och som sagt är hungrig på Stay Silent man, tror den kommer döda.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-09-27 17:35
Asma langa in texten också så blir det en 10 av 10..
Just nu utan text är det 9.9/10 ;)

Peajz

2008-09-27 19:33
allright, tack för att du klargjorde björn - riktigt skönt att höra/läsa. stay silent blir tung, ingen tvekan. be cool!

tack deenii_

how many times have i told you muthafuckas im runnin this game
i aint lettin go - im holdin on like a muthafucka
and muthafuckas wont ever be nuthin more than muthafuckas
so muthafuckas can go fuck their mothers - fuckas

how can i not be cocky - theres no one out to stop me
im pistolwhippin ya face - im out to get ya mami
and ima get her prolly - i never say im sorry
so suck a dick if u you lookin for apologies

woof - when we kickin yall die in disgrace
woof - im heath ledger with a smile on my face
true - muthafuckas recognize the real deal
ask spitbull im the swedish reply on ill bill yea

im like murder murder murder - kill kill
im the worst murderer you ever heard n euw euw
im psycho - you could feed me a million big pills
its in my nature to be violent - yea - i still kill

im servin em - yea bitch im murderous
run when you see us dont act like u aint never heard of us
huh - bring ya whole entourage im flippin birds at em
their never as fly as me so ill feed the birds withem hurtin em

yea - this is beautiful baby - its a funeral baby
and people love my sound cause i stay true with it baby
its coolio baby - my social club is vocal thugs
and we renamed the crew since we all holdin up broke as fuck

2008-09-27 19:54
Haha, så jävla rå schnubbe ärligt!

how can i not be cocky - theres no one out to stop me
im pistolwhippin ya face - im out to get ya mami
and ima get her prolly - i never say im sorry
so suck a dick if u you lookin for apologies

Helt klockrent, gillar dina attitydsproblem mayn!
Inte lika klockrent hur folk kan påstå något om engelskan då Asma helt klart är en av de bästa här på engelska:)

Go get 'em!
I got more kicks than Jackie Chan.

2008-09-27 20:06
Kockren!..
Kalliistudios©
2:avåningen

2008-09-27 20:24
HitEm Movement:

WORD!

Asma och... ja, du Helno ligger ju båda 2 i top10 engelska på whoa.

Diggade allt med den fan, ser fram emot Stay Silent :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-09-27 21:40
Fett Asma, ser fram emot samarbetet.. förtjänar mer uppmärksamhet

Ser fram emot samarbetet

peace

2008-09-28 08:33
asså rent skillsmässigt är här ju inget att klaga på och det vet du nog själv... men det jag kan känna som saknas är en hel låt från dig lixom.. jag menar 3 verser + refräng duvet.. känns taffligt att bara lyssna på 16 bars eller vad det nu var.. fast jag vet att jag gör samma sak ibland..

den låten du spelade in videon på är ett praktexempel på hur det ska se ut.. den tycker jag e skitfet, både texterna o reffen.. o det vet du..mer sånna grejer här också.. hade vatt kul

peach
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-09-28 12:22
upp whit the lyrics.. peace

2008-09-28 12:28
tack peeps.

Preach-beats P18
me2.

wetbo P20
detta var en session jag gjorde i brist på annat, det är inte alltid kul att skriva en sexton och lägga ner 40 mins på den i skrivningsstadiet för att den ska passa in på stay silent.
i get your point man, men jag måste få släppa sessions?

charmen med sessions är att dom inte är fulländade, dom bara är?

anyways, tack för att ni tittade in.

fler?

2008-09-28 12:32
Fyfan vad skön . diggar beatet högt . du är skön mannen . Väntar på Stay silent De kommer ´bli fett.
Things can go wrong but life goes on...

2008-09-28 12:49
Entertainment P16 smålänningar har lite problem med R dom med, don't forget it!!!! :D
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2008-09-28 13:05
du har då alltid svar på allting asma pånken

lollilollipopp
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-09-28 16:31
tack peeps, fett att ni är taggade på tapet.

max, haha jag vet inte om det är negativt eller positivt?

någon mer som vill tanka?

2008-09-28 20:03
Tycker det är rätt tungt ändå.. har alltid gillat denna beaten och varken flow eller lyrik sviktar alls enligt mig! Stay silent!

2008-09-29 13:23
någon mer?

2008-09-29 14:20
Underbart som alltid!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-09-29 19:02
Eyy asma kan du langa upp asma - chill texten också?

Payz

2008-09-30 15:32
tack!

2008-09-30 18:05
GOD DAMN!!!!!!!