I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B-Raz - Vad hände med hypen.mp3 (snipp)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-16 20:05
riktigt tunga låtar, många snackar skit å e avundsjuka. riktigt fint flyt, skön attityd.. skriver för er är asskön
Bildar ord av bilder

2008-10-16 20:53
Dom som säger SLUTA SPELA STOR menar inte på att det är skryt utan att han tror han är ken ring och lägger sig i svensk hiphop forumet :) ( Doc är tråden flyttad nu )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-10-16 21:08
La han tråden i svensk hiphop så förstår jag vad alla snackar om.
Men duktig är han iaf.

Peace.
-

2008-10-17 05:45
asså , shit vilka klagare , dem flesta kan inte göra bättre ? klart han låter som ff , dem e bröder ,
ajjt låter bra b-raz !

P'z
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!
Graffare

2008-10-17 09:03
Jaaa visst fan ere klart att han låter som fonky och och så.

Men en 13årig kille ska inte lägga sina låtar i "Svensk Hiphop"...Det finns anledningar till att folk klagar och säger "du tror du e stor blablablabala"
-

2008-10-17 21:26
tycker inte det här är bra och det är inget ja skulle kunna digga. Men det är fortfarande bättre än 60% av allt som släpps här. Och alla ni som bara hatar, schyy,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-18 01:18
Du är bra, men lite för mycket luft....
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2008-10-18 01:47
Har lyssnat på dina låtar sen du va typ 10, me fonky.
och måste säga att du har utvecklats enormt.. ;p börjar påminna om din bror också,

pz

2008-10-18 12:03
alltså det är helt sjukt hur negativa alla är här! grabben e tung fan! varför tar ni upp hans bror hela tiden?! lyssna på hans shit o komentera låtarna istället. det är b-raz det handlar om nu inte fonky! keep it up man! du e fett duktig för din ålder!
hade
/Tarequito
www.frizon.se/Tarequito

Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D

2008-10-18 13:52
tackar, mer?

2008-10-18 18:06
Du låter som lorens :S låter som du tagit hans texter eller nått shiiett.

2008-10-18 20:31
mja diggades inte, du är väldigt bra för att fortfarande vara så ung, men du har lite för mycket luft. fortsätt med den gamla stilen, ja gillade din gamla ''Ja Lever För Musiken'' eller något sånt, den var riktigt bra. ja tror det är mer din stil på låtar med.

keep it up!
tycker de är tråkigt att drar in fonky i tråden när de är DIG de handlar om och inte din bror. helt patetiskt att dom sitter och klagar på att du låter som fonky när ni ändå är bröder. men men, du är helt klart bättre än din bror! har aldrig riktigt gillat hans stil, eller musik, men din tycker jag är bra! om du fortsätter och inte tar dig för mycket vatten över huvudtaget kan du bli stor!

pz

2008-10-18 23:26
aight, tack för kritiken man, kul att du diggar min andra skit iaf.. pz.

2008-10-18 23:28
c-us P21

ska du säga som baitat det mesta..
menmen, bra gjort b-raz, riktigt skön faktiskt !
fbg

2008-10-19 00:46
tror ingen vet vad dom snackar om b-raz är känd över hela sverige till och med här uppe i norrland

wtf det där måste vart den keffaste kommentaren denna månad.. snorunge whoa är väl inte bara en del i sverige, folk från hela landet har whoa, iaf fett många så pojk kamma inte upp dig för din homie..

BB lyssnas överallt kid!

TILL LÅTEN. mannen inget dåligt shit nånstans du vet hur det ska låta no shit! men som sagt lite mkt bror din men varför ska man klaga, du ser upp till din brorsa, inget fel, han lärde dig shitten osv folk tänker kefft här på whoa så är det bara.. keep ya shit workin och gå din egna väg inte din brorsas, då kommer du längre och lyssnarna skulle nog uppskatta det mer än att få en tillbakablick på din brorsa för 2-3 år sen, låtarna finns kvar ;)

peeys F.
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-10-19 00:47
" du låter som din bror för 2 år sedan "
Skulle jag få en sådan kommentar skulle jag vara nöjd.

2008-10-19 00:50
Qustaph P19
word
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-10-19 09:30
va fan kan du inte ladda upp låtarna någon stans?!

2008-10-19 10:23
Du e tung kid! Släpp attityden lite, attityd e fet men inte för mycket kaxxighet mot de äldre bror! du skriver bra bror, utnyttja det! One
¨
//Vito Eme /Latin Gorillaz
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records

2008-10-19 13:08
Ja har diggat alla dina låtar och jag diggar även den här. Bara fortsätt och du kommer att utvecklas ännu mer. Pz

2008-10-19 13:26
tack fan, mer?

2008-10-20 13:53
Diggad dom flästa av dina låtar fast denna var inget att jubbla för för mkt skryt för min del körr dina gammla låtar :D

Producent

2008-10-20 13:56
hur kan det vara för mycket skryt i en skrytlåt:D gaah haha
Rappare

2008-10-20 14:32
sluta hata!Det spelar ingen roll om någon lärt upp honom eller inte men killen är 13 år och låter bättre än dom flesta här i sverige...
Avundsjuka är det rätta ordet för dom som hatar, Killen har attityd , bra flow och rimmar helt okej!

vad är det ni förväntar er från en 13 åring? att han ska vara skit kass right?
Fortsätt med det du gör och låt kritiken bara göra dig starkare!

Mvh fakal
JONIS REST IN POWER

2008-10-20 14:44
Men lägg ner va fan "sånna snubbar förstör gemet" han är 13 år och ett litet barn va fan, och påverkar inte "gemet" ett skit.
 DIF!

2008-10-20 15:18
Tycker attytiden lät grymt med din "unga" röst.. kaxigt!
Dock håller jag inte med om att du inte har hype.. checka bara din myspace mannen,
nästan 66000 plays.. det är inte illa enligt mig? Visst du är bra mycket duktigare än många snubbar här på whoa men har fortfarande en lång bit kvar att klättra. Att du påstår att du inte har hype kan få folk att tro att du överskattar dig själv :)
Och vad är snacket om att han låter som sin bror? gå tillbaka 2 år, inte fan lät fonky så som b-raz gör idag? damn. eller tänker ni på rösten? haha

Keep it comin lil mayn!

2008-10-20 18:52
tack, det värmer... mer??

2008-11-14 07:08
kan någon lägga ny länk ? vill gärna höra den
Min signatur är inte så viktig..

2008-11-14 12:49
Amen för helvete skärp er, av alla hatare här så är genom snittet mellan 15- 23, killen är typ 13 bast och ni hatar, ja menar shit var ni ens i närheten av han när ni var tretton bast?? och vad har de med saken att göra om han låter som sin bror?? huh?? han är duktig o kämpar på, ni nadra skulle behövt hans kämpar glöd istället för att som visa säger att han är keff... finns inte mycket att säga mer än att ralle keep up the good work för du kommer komma långt om du satsar på känslo samma saker... ha de bra mvh tarox!!

2008-11-14 16:16
börjar låta mer som Fresh nu mannen ;)

2008-11-20 09:32
mycket hat här .. du vet att jag diggar dig rasmus ! även fast det här inte varit ditt bästa så låter det bra ändå

One !

2008-11-20 18:18
Vet inte om ja kommenterat när ja nu är på andra sidan, men du är tung killen! Och du är ju nästintill från trakterna här så man har ju hört mycket fonkey och rmk, Jag tycker inte du låter alls så som alla ska påpeka på din bror, ja tycker du har en annan "thing" än vad han har, hoppas du inte tar de negativt om du nu ser upp till han, men att folk säger att du låter som din bror ska man inte ta negativit eftersom han har det som dom flesta här på whoa saknar! Så, Håll dig i form och kör på för fullt! Peace!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-11-21 18:45
okej inte lyssnat än men vafan.. ReskOnee "Sluta lek va fan, Som föregående talare skrev, du är inte så stor som du tror du e!"

driver du? varför så hatisk? låt honom va fan chilla.. neej han e inte stor men de e ingen på whoa, så stfu o chilla ner bara.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-12-25 23:01
Det här är ju nice shit... Bara för han låter som fonky behöver ni inte jämföra dom.. Två oolika individer" Comments på låten ist!! Raz, du e nice mayn.. Fett grymt för att vara så ung" Fortsätt på det spåret, du har stor kapacitet!!

2009-01-10 13:02
Eyy, snälla kan nån lägga upp ny länk ? vill gärna höra:P Aight B-raz !
 Min signatur är inte så viktig......

2009-01-10 13:20
Kan ngn lägga upp en ny länk ? MÅSTE ha den !!!!!!!!!!
 Min signatur är inte så viktig......
Producent

2009-08-26 17:08
hallå era fuckerz som hatar på b-raz , e ni avunsjuka bara för ni inte har talang!?!

killen har talang ..

pz
|New Beats|
http://soundcloud.com/jesperkrassman

2009-08-26 21:33
Najs låt

2009-08-27 12:03
nu när tråden ändå är uppe, länka snippet då så kan man få höra.
054 - KARLSTAD <3

2009-08-27 15:58
Diggar B-raz helt klart.. riktigt nice fortsätt =)

Producent

2009-08-27 16:40
ey seriöst, e ni avunsjuka?!?! han har fan talang,. sluta hata era fuckezz..

han e feeet asså

pz
|New Beats|
http://soundcloud.com/jesperkrassman

2009-08-27 17:06
Jag vet inte om jag skulle säga att 14 är att vara vuxen...

jag gillar era refränger, dem är riktigt bra, simpla men klockrena, jag tycker dock att på "det bara e så" så skulle refen endast sjungast.
Många här inne prackar ner på autotune på röster men om det fyller sin funktion så är det klockrent, alla mixar ju och fifflar med sina ljud i beatsen så vad e felet med att göra det på sång.

Jag bara väntar på att ni skall göra ett fett club beat, vore kul att höra.

jag tycker ni har grymma potential och redan kommit till en nivå som få kommer till trotts att ni inte är gammla...

//Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Producent

2009-08-27 19:41
bigk

vad bygger du på att folk är avundsjuka för att dom hatar?..

2009-08-27 21:56
Lorentz eller Newkid dem e way over your head

av alla som är bra valde du just dem två? Lorentz kör ju bara på med en massa skit. "whäxElspaouken" etcetera.

2009-08-27 22:00
Konstigt P21
detta har du skrivit i tråden..
Avundsjukan flödar som fan :)

så troligtvis bygger han det på samma sak som dig?

2009-09-02 14:27
skulle satsa på 9 till 5 om jag va i dina skor.. skiter i om de e skryt eller inte, sätt dig i en kassa på ica istället. ingen hatare men sanningen e tuff ibland. nuff said