|
|
|
|
|
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
efterlängtad låt :) sjukt skön var den! dock tycker jag inte om Olivia alls.
fbg
|
|
|
jag diggar bara olivia, hahaha!
|
|
|
Najs gjort olivia, gillade iof bara ditt haha
|
|
|
Grym låt :) bra jobbat, fortsätt så, mer mer låtar vill man ha!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
|
|
|
ja diggar bara sofijah ja . men bra låt :D
www.myspace.com/mknklart ja varsegod bror!
|
|
|
efterlängtat, ni är bra båda två. Olivia; refrängen fastnade verkligen, sjukt fint :) och Sofijah; du har alltid varit bra, keep up the good work (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag förstår inte hur man kan tycka olivia är bra, har suttit å lyssnat på lite låtar där olivia är med, men hon kör samma stil hela tiden å utvecklas inte.. men förstår ju dock att a-m-c gillar henne, iomed att dom är lika kassa, menmen. tycker sofijah var 100 ggr bättre när hon gjorde låtar med angelicah, deras röster passar perfekt!
fbg
|
|
|
jag lyssnade igenom låten noga, Sofijah har verkligen förbättras, ingen kan säga motsatsen. Lyssna på lite gamla låtar med henne, hon har blivit mycket bättre. Och dunstan, hur kan du tycka Olivia är dålig? Den här texten är jätte fin så hon blir automatiskt skit bra till den. Olivia har också förbättrats bra (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Dunstan hahahahha är jag keff? nej nu får du mig att skratta.. jag är på en högre nivå en sofijah och det står jag verkligen för.
|
|
|
A-M-C F17:
Word, Sofijah är överskattad. Du kan rappa iaf. (misstolka inte, haha)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
Visst det e bättre än förr , mixen gör mkt ! men inget man direkt diggar
Drick upp din läsk o dra
|
|
|
Vet inte vem som är vem, men tycker första versen var fetast!
B
|
Graffare
2008-11-01 17:55
|
Sofijah är sjukt överskattad, tycker inte hon är bättre än någon annan just nu, eller jo...hon är bättre än Stanislav & MkN.
Tycker dock att Olivia har utvecklats mer än sofijah.
Sofijah kör på samma gamla stil, fortfarande tråkig, vågar inte flippa flowet nånstans..
-
|
|
|
Dunstan : angelicah är din kompis eller?:p
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
|
|
|
såå här mycket gillar A-M-C Keefa sofijah Bah Kärlek ;)
Playaz EnterTainment , @ Bakestani
|
|
|
mixcraft P20 hahahahaha palla den där gamla, men det är skitsamma för hon gör nog det inte bättre.
men men ska inte kladda ner tråden mer!
puss
|
|
|
haha :) Men den är ändå soft , du satte hon på plats ;) precis ^^
Puss
Playaz EnterTainment , @ Bakestani
|
|
|
Tizm P17 va fan drar du mitt namn i smutsen för, snacka inte när du inte vet,..
www.myspace.com/mknklart ja varsegod bror!
|
Skivsamlare
2008-11-01 19:04
|
Yeah, äkta svensk hiphop detta !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
|
|
|
aja båda e bra, sluta hacka ner på folk, det är jävlit taskigt! och ni som klagar en del av er musik/låtar ni gjort diggar ja, men att se er klandra ner på nån sänker bara eran nivå,
va mogen och kommentera en låt moget! va normal, säg av som borde förbättras (på ett bra/snällt sätt) istället för att göra en hel diss låt på en stackars person! de e så barnsligt, och elakt.. .
ni har talang de vet ja, lägg ner de på bra saker(Y)
men en sak stör mig fan ^^ alla klagar på sofia, låt henne va bara, visst hon kanske kör med samma stil hela tien va vet jah, men endå inget rätt att säga massa duma saker.
hon gör/gjort många bra låtar som tjejjer gillar att digga, en del killar oxå förmodligen,
men men.. . ja e bara trött att se massa klagomål i trådar där sofijah är med i. aja hade boys ;)
|
Graffare
2008-11-01 21:03
|
mackan_ P17
Du hör hemma i smuts :)
-
|
|
|
jakkish P17
bara för jag tycker angelicah gör bra låtar med sofijah behöver jag inte vara hennes kompis, eller hur?
fbg
|
|
|
många på whoa klagar på sofijah och hatar henne bara för att hon gör likadana låtar hela tiden. men vafan det finns ju många på whoa som göra likadana låtar jämt men som dem flesta här tycker är skitbra. tror folk bara är avundsjuka bara för att hon har blivit så populär.
|
|
|
jag tyckte ni gjorde ett bra jobb iaf :) diggade refrängen och första versen mest :)
pzzzzzzzzzz
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|
|
|
Pikku
haha, sluta garvar ihjäl mig!!
100procent
|
Skivsamlare
2008-11-01 23:28
|
showcase
feeling me ? haha
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
|
|
|
Thank u!
|
|
|
Ey!! Sluta klanka ner på alla i tråden vad fan? Alla kan inte vara bäst direkt, vissa har rappat längre än andra här på whoa så är det bara. Dock så började jag skriva egna texter när jag var 10år och rappat i snart 7år och de är ingen som klandrar på mig.
Så varför ska ni andra få klandra andra? Kör en beff mot mig ni som klankar ner på alla andra sen kan ni börja snacka efter beffen...
Nice work brudar, fortsätt med de här. Sofia ett tips lyssna hur andra rappar och lär dig av dom, du har inte hittat ditt flow än hör man men du är på god väg :)
peace alla på whoa // MRC
|
|
|
seriöst :S hört sofija förr eller va hon heter, tkr hon låter likadant som alla andra whoa brudar typ, med undantag för amc som kan rappa. och jah liksom elajt visste inte vem som va vem....
|
|
|
diggar ej rappen tycker du kör samma sak varje gång du spelar in . tycker låten lät dåligt me auto- tune effekterna ,
|
|
|
Någon snacka om att olivia inte utvecklas. sofijah då? Seriöst, har bruden skrivit några andra låtar än killar som lämnar henne. Dags att komma på något annat tema kanske? men lite förvånad e ja att du är lite arg på honom i denna. 2-3 rader var väl lite annat än resten av dina låtar. Men detta är väl bra? Fan va bra. nu har ju småflickor något nytt att säga "fan vad jag känner igen mig, min pojkvän är också så" och bla bla bla bla.
|
|
|
Tycker detta låter precis som många andra låtar, någon deppig text och lite sång i bakgrunden på sina ställen.. Det som gör att låten inte är bra är att någon sabbat skiten så man inte hör texten.
WORD PÅ PIKKU!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
|
|
|
diggar bara oliva ;) men sofijah är väll sådär då ;)
www.znapmusic.com/nilleyo/
Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
|
|
|
Nämen! Är inte Sofijah tillbaka med en ny låt med samma tema, samma pianobaserade beats och samma extremt enformiga flow som vanligt? Seriöst, du har rappat hur jävla länge som helst, men låter exakt lika oengagerad som du gjorde när du började, du kan fortfarande inte skriva texter och du flowar verkligen inte bra.
Förstår inte för mitt liv hur du kan vara så jävla hypad.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
|
|
|
Herregud, kasta detta fy blä! Sofia låter likadan som förr, olivia va inte så mycket bättre heller! Yeah, äkta svensk hiphop detta ! WORD! skjut säkert
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
|
|
|
grym låt!
puss
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!
www.fillson.blogg.se
|
|
|
Tizm gjorde min dag mycket bättre, bästa kommentaren på länge! HAHA!
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|
|
|
OLIVIA <3 jag typ smälter och blir en pöl här. hallååå
ni är jätteduktiga båda två :) olivia du lyfter låten, du lyfter ALLA låtar fan!
ska vi gifta oss? ;)
I L Y
|
|
|
Reffen va skööön som in i helvete.. Men verserna va inget som föll mig i smaken.
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|
|
|
Stäng munnen Sofijah du e så sjukt kass assoow riktigt dålig.
Vilken otrloligt jävla tråkig stämma du har du får bara en deprimerad. Dina texter katastrofala lär dig rimma bah lär dig fagget hehe. Ditt flow är grymt tråkigt med finns inga ord men jag tycker verkligen du ska va tyst nu o sno åt dig rampljus ifrån dem som verkligen kan detta är itne hiphop detta är fjortismusik. Dra helt enkelt alltid hatat dig som fan
Geni
|
|
|
Aed: Tack så mycket!
|
|
|
|
|
|
låter ju exakt likadant som för 2-3 år sen.. hör ingen utveckling.. bara att ljudkvaliten är bättre! men keep it up.. behövs med flickor inom rappen.
take care!
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
|
|
|
vafan kallas detta för hiphop
|
|
|
Diggar bara reffen, som sagt. Uttjatat tema, ingen utveckling. I mina öron en riktigt tråkig låt.
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!
|
|
|
akta självmordstankarna hos Sofia nu
100procent
|
|
|
MEN VAFAN!?! DET ÄR JU INTE OLIVIAHhH SOM SJUNGER REFRÄNGEN?!?!?! DET ÄR JU T-PAIN!?!?!?!?!?!? :O ::O:O:O
(JAG RAPPAR SÅ HÄR HÅRT, FÖR JAG HÖLL NER CAPS LOCK KNAPPEN NÄR JAG SKREV MIN TEXT)
|
|
|
z00000R^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|
|
|
Den blev soft
|
|
|
Tufft med tjejer som rappar! kanske inte världens bästa men absolut inte dåligt! Keep up!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
|