Padawon P17 Stäng munnen Sofijah du e så sjukt kass assoow riktigt dålig. Det är ju hon som gjort låten så hon ska väl inte hålla käften? Skit i och kommentera om du hatar henne så jävla mkt. AMC Softjiah äger dig totalt så är det bara.
Ritolaa , kvinna eller man, du måste slått i skallen :)
Tyckte den var bra. Den som sa vet inte vem som är vem, hahaha !
Aii
Man kan aldrig komma ifrån att du alltid kör med samma tema o budskap i dina låtar Sofijah, trotts de så gillar jag denna. Ni båda har gjort ett bra arbete! Peace
Olivia har alltid varit bra, sofijah har dock stått still sen första låten hon släppte med sin datamick liksom. Refrängen var min grejj, inte verserna. Bra gjort Olivia.
PawPaw : Tack så mycket! Vad glad jag blir!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt kasst xD och Dunstan är AMC kass? isfall tycker ja du ska skaffa hörapparat :)
För jag driver mer än dom i filmen göta kanal
Amc är mycket bättre än Sofijah palla sånt här deprimerande jävla skit. och din röst asså vilket röstläge du låter som nått jag inte kan sätta ord på men sjukt irriterande iaf.
Geni
Gillar inte sofiijaah utav nån låt hon har gjort, men denna fick mig att lyssna. Diggar denna jävligt mkt
-{remne music 2008}-
ärligt talat förväntade jag mej bara skit vet inte varför tror bara inte brudar kan rappa "kanske för att jag är dum i huvet?" haha det här va jävligt bra :)
Det låter något bättre än du brukar.. Men refrängen glänser! Props till Olivia, Sofijah... om du fortsätter i den här takten är du ju bra om några år, du har fastnat i en grop, du borde testa nya grejer.
bla.
Seriöst Sofia du skriver inget annat än heartbreakin shit. Testa något annat någon gång ;P Iofs du är ju rätt duktig nu. Bättre sen första gången man lyssnade på dig. Men samma stuk jämnt blir enformigt. för dom som lyssnar på dig. Men upp!
Remember remember. öhh?
säger som ovanstående skriv om lite annat ,seriöst ditt liv kan knappast bestå av bara dåliga saker tror det är sjukt mycket gnäll men jaja om du ska gnälla så byt lite stil på ditt gnäll ändå
feel tha beaaat maaan
Promotor
2008-11-11 12:05
Inte lyssnat än men innan jag tankar vill jag veta om sofijah fortfarande kickar datamick eller om hon har fixat sig riktiga prylar?
Hon har riktiga prylar, annars har hon jävligt bra datamick :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shiit Fett bra låt=)Du har blivit mkt bättre sen förut=)
haha skulle fan inte ens ta betalt för att lyssna på nån av dina låtar mer
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
lägg upp lyrics=texten:d bra låt!
den är skön som fan sofia ha förbättras som fan och olivia är soft som fan ochså ¨ ni är grymt soft keep in up !! pz
ait
Jag tycker att Sofia har utvecklats mycket! Propps!
Ja, jag är en vitlök.
Sofia låter asså likadant gång på gån på gång... AMC är lätt bättre sjukt mycket härligare SOfias låtar bode fan inte kallas för hiphop man kan lyssna i 30 sekunder sen blir de sjukt tråkigt för hon låter likadant hela tiden om och om igen... shit. Reff va bra men resten inget ... bra jobbat olivia! AMC lätt bättre än sofia.. så sofia ta ditt pick pack och dra O.o
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
Osäkert röstläge också samma röstläge genom hela låten.. tycker låten är hur tråkig som helst vet ej om det va du som sjöng i reff på grund utav att den va en fruktansvärt dåligt gjord i auto tunes... finns inte mycket mer jag kan säga än att nu närmar dej 1 k downloads på den här låten och det är absolut inte nått du gjort dej förtjänt utav. take care pz
www.myspace.com/thesircuz
Läst igenom alla kommentarer och det tycker jag att DU oxå borde gö och ta emot kritiken som folk ger. Du utvecklas inte, så vill du bli bättre, ta åt dig av kritiken du får här. Du kan utvecklas, men då måste du våga satsa oxå för det här funkar inte längre. Du kommer dö ut och folk kommer tröttna på dig om du inte byter stil. Håller med om att AMC är påtok mycket bättre än Sofijah!
www.myspace.com/lizenmusic
Jag har inte lyssnat på låten, med någon sa att sofijah hade utvecklats. Än sen? Hennes låtar har rakt igenom handlat om hur jobbiga saker och ting är, VA FAN hur gammal är hon 17 år? Trodde man växt ifrån sådant då OBS! där menar jag inte att man inte kan ha det jobbigt för att man är 17 eller äldre Nej jag tycker mer att klaga på livet på nätet hör till de mindre brudarna, men så är visst inte fallet..var hälsad...
Hjääääääälp är hon tillbaka igen.¨ jag blir fan livrädd. man får bara tankar om att ta livet av sig. jag vill ju leva ett litet tag till. så gör musik med andra sorters låtar. inte bara jag mår skit, jag orkar inte mer. fan blir trött på den skiten. om du tar åt dig av kritik så kan du bli bättre. men gör fan inte mer deprimerande låtar. alla har fattat att du mår skit. för varje jävla låt med dig hanlar om att du inte mår bra.... det ända possitiva med dig är att du har en skön röst. men du utvecklas inte om du inte tar åt dig... det finns massa bra kritik i tråden. ta åt dig av den som är bra. ta åt dig av tips som du får.
All support uppskattas /// Elaz
jag digga bara olivia haha!!!! A-M-C är då bäst på whoa iallafall när det är girls som rappar keep it up :P
ait
har inte hört låten, men läste längst upp om nån diskution.. amc är den enda girrrly som går att lyssna på här på whoa! nodoubt!
Moderator
2009-02-18 12:51
Haha Sofijah har man ju längtat efter, nee men hon kan väl helt okej. Är inte hon rätt snygg förresten? Eller kanske bara nått jag fått för mig. Skriva kan hon inte iallafall och dags att byta stil snart kanske? Jaja ; >
time isn't wasted when you're getting wasted .
För jävla het är hon, jag borde ta hand om dig istället för alla dina grabbar som du klagar om i låtarna!
Vi finns i varje hörn
äh, sofijah är helt värdelös, utan tvekan är AMC över hennes huvud!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!