I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-11-09 22:43
-asma ingen mer?

Finns inget direkt mer o säga. Just nu min favoritlåt som spelas nonestop. Bigup.

2008-11-10 13:10
thnx man. kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-10 14:44
Grymmt soft låt och du lägger varje rad snyggt med kännsla på varje ord.. Du har utvecklats att rappa på engelska och det blir bara bättre och bättre. Flowet är rena flytet med instingt. Beatet var ockå jävligt nice.. Personligen tycker jag att den här låten är en av dom bästa man hört från dig på sistone..

2008-11-10 17:52
thnx man. börjar bli tomt på comments. sup?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-10 18:20
hooken är off the hook!

2008-11-10 18:26
Rktigt bra låt detta.

Rap/sång: Tycker rappen sitter som pricken ovanför iet, fett. Utveckling hör man att det sker hos dej, kul. Diggar att du inte flyter på samma sätt igenom hela låten utan växlar lite, inte för att du brukar göra det men. Tycker även feelingen i låten hos dej e riktigt bra, märks att det e en genomtänkt låt. Men det ända jag tycker e sisådär e reffen, den låter inte falsk utan det e ngt med mixningen tror jag som gör det lite svår hört.
Text: Tycker den är mycket bra skriven o djup. Bra innehåll o känsla i den. Gillar första versen mest av de två men andra e verkligen inte dålig.
Beat: Passar verkligen in på denna typen av låt och med denna text. Diggar basen som slår, får en härlig feeling av den.

En av de bästa låtarna som jag hört ifrån dej.

Peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2008-11-10 19:53
thnx alot swensson.
thnx danne.

2008-11-11 08:20
sista uppen?

2008-11-11 10:51
Det går inte att kritisera något som är så här personligt. Men jag tycker till skillnad från många andra att detta är långt ifrån din bästa skit. Refrängen är vågad, och funkar. Verserna - bortsett från en clean och upp front text, är slentrian, känns som du bara vaggar dig genom. Nu förstår jag ju att texten betyder mest i detta så flow/balls spelar ingen roll egentligen, men för mig som inte känner "Big D" så kan jag inte relatera, you dig?

Saknar dig på svenska mannen, lyssnade på nåra gamla spår för ett tag sen, vore julafton om du droppade en på svenska med tok mycket gröt bara för kicks.

keep it real
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-11-11 14:53
Soft asså ;)
Things can go wrong but life goes on...

2008-11-11 15:52
Texten var mycket bra och väl passande till detta beatet .
Diggar ditt uttal mer o mer .
Fast jag tyckte Mixningen i refrängen lät lite "Rosslig"
Kanske bara är jag men .
Ajja , Övrigt var Låten Mycket bra "Hög klassad" och en av dom bästa du gjort.

Keep it on !

Peys ! / Metz

2008-11-11 16:54
Fetaste du gjort mannnen! feta verser! o reffen e det absoult inte nått fel på? fett!

2008-11-11 17:22
tung låt som fan, såg att många klanka ner på reffen, jag tyckte den va härlig - jävligt bra röst på att lägga en sådan reff, mixningen kunde dock va bättre där.
VERSERNA ÄR ÖVERFETA! ja svär, tyngsta låten du gjort 100% 100% känsla, damn detta diggas!

/one

2008-11-11 17:33
tack så mycket peeps, kul att se folk som skriver ett par rader & låter mig veta.
längesen man såg dig psycholess och jag vet vad du menar, but i wouldnt go as far as to call it "slentrian"

be cool & tack igen för kärleken!

2008-11-12 14:35
Har aldrig riktigt ''diggat'' dig, men dom senaste låtarna du har droppat på engelska är riktigt feta, och denna är nog det bästa jag hört med dig! första versen var bäst, men tycker som en del andra att acapellan borde höjas lite på verserna.
Beatet var övertungt! var nice med det här ''ekot'' eller hur man nu ska säga.

fortsätt på den här nivån!

2008-11-12 14:38
Tung

2008-11-12 18:53
eraajk, extra soft när folk som "inte diggat innan" diggar nu. om du gillar det senaste du hört kommer du älska stay silent. tack för kommentaren.

thnx

2008-11-12 21:07
u puzzled me together when i needed puzzlin
when i was hustlin u said if they dont like u fuck em then.

Astunga rader!
Fast måste hålla med temy lite om att acca'n är litelite låg, annars är helheten asfet.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-11-13 16:51
thnx man. cool att du gillar den.

2008-11-13 19:19
Asma, jag tror folk menar att tonläget du använder i move on är falskt. bullshit. du kunde valt ett annat läge om du ville. Det gjorde du inte, då ska det vara som det är så alla bara...SCH!

"u got a life man - and thats hard achieve
yea, u got two kids and a beautiful wife"

Rös till när du la den.

Det ända jag kan säga är att det är en fet låt med så mycket känsla, som jag inte hört förut (kanske bye old times)

Kämpa bara. kämpa
Remember remember. öhh?

2008-11-14 13:45
thnx man

2008-11-14 13:50
riktigt fett, dock gillade jag inte reffen så mycket men den funkade. Texten är tung, beatet passade verkligen in. Big up!
Momma said when life gives you lemons make lemonade
Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill

2008-11-14 16:04
Diggas mkt faktiskt

2008-11-14 18:21
thnx boys
Producent

2008-11-14 18:56
Bästa jag har hört på whoa, helt ärligt.
Lil_H..

2008-11-14 19:30
Riktigt tufft faktiskt! Mixningen var bra men lite låg accapella, kanske mina högtalare som spökar. Hade reffen varit lite mer finslipad så hade den varit sjukt bra.

Om vi säger så här... Riktigt bra låt, men kunde varit en hit!
Texten bra skriven oxå :)

2008-11-15 12:53
Låten var tung som fan, man hör kännsla i verserna och reffen, grymt bra!

2008-11-15 16:04
tack så mycket peeps. glad att ni gillar den.
någon mer?

2008-11-18 20:07
Riktigt skönt faktiskt :)!