asma - damon
sum personal shit..asma - damon asma - damon asma - damon watch out for; lyrics; i know this man - he means alot he feeds my soul and wants to see me reach the top as i proceed on the beats hes keepin watch helpin me handle myself and my deeper thoughts yea - he's been there all along - he keeps me rockin on time slips away when we pour whiskey and our talk is on if he would die tomorrow - a part of me would die man i would cry damn - it aint no lie man shit - u aint leavin this world with my soul hollow ur my teacher in life, my fam and my role model so when i heard the news it swept me offa my feet fuck - just thinkin about it makes it harder to breathe u givin up on us is somethin i hardly believe u got a life man - and thats hard achieve yea, u got two kids and a beautiful wife so dont go about fuckin shit up doin this twice ya dig? -- any day people you love could move on even though they were the ones keepin u that strong - move on - moooooovee oooooooon it aint about you at all - if u seein them go they aint takin no fall - they reachin their goal and dont die with em when they move on - move on its a part of life - so move on -- uve been more than support for both me n my momz u allways got some advice thats keepin me strong u puzzled me together when i needed puzzlin when i was hustlin u said if they dont like u fuck em then and thats the rule live by - i aint kissin no ass fuck bitterness - u taught me not to live in the past -- thats why i got my mind set hittin the gas i aint endin up like a bum i aint fittin for that u the rigorous cat - with a heart of gold givin ya knowledge n wisdom to the heartless n cold ur not on ya own - ive got a score to set u gotta know im showin love and even more respect -- no one wants to be left alone - all in the dark worryin their ass off bout ur heart goin pop it was more than my little world that was fallin apart i gotta say, Big D - i love u with all of my heart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna va nice:) forsätt så PZ
nille här me hagel gevär
reffen var tyvärr ett bottennapp, dålig mix på den och så lät burkigt. Men annars riktigt jävla bra ! Real shit det här ! Peyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thnx.
Riktigt jävla tungt, kommer kanske med nåt utförligare när jag kommer hem från skolan!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
så jävla bra låt! fortsätt såhär
fbg
Fan asma.... Du har tappat stinget lite känns det som, tråkigt. Detta låter mycket tråkigare än det du släppte innan Invinvicle Thoughts tycker jag. Känns som nåt fattas, men kan inte sätta fingret på det. Känns tomt på nåt sätt. Aja, hoppas tapet blir fett iaf! Bless
schysst låt, diggar den som fan
www.promillemusik.se
Du är en jävla kung. fan vad bra du är. Håller dig väldigt högt, fan sjukt bra.
Stay strong
thnx. zent, jag vet inte om det är det utflippade du saknar? om det är det får du vänta tills jag kickar lite mer med anta. annars har jag väl bara växt & utvecklats tillsammans med musiken. be cool.
Fet fet, Reffen var lite sämre bara
Frowdan // ATTITYD CREW
Heavy shit.. Tycker den är sanslöst fet.. allting verkligen! inget att snacka om! Personal shit is the best shit! Peeeys
sjukt tungt asma, blev dock förvånad att du fick reffen att låta så konstig, du e ju mixarkungen haha, nåväl, fett, överraskad! :)
thnx. inget fel på reffen i mina högtalare. men awright. anyone else?
Du vet... Bästa låten du gjort.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Det är grymt bra :) Du utvecklas hela tiden ända jag kan påpeka är att refrängen är lite småfalsk :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
fuck vad vissa skriver om refrängen, den är dunder! helt klockren. bra verser också, me like. fint med välskriven eftertänksam text också, det är såna här låtar du ska göra homie.
Detta är min forumsignatur
thnx, möjligt att hooken är falsk - bull isf.
refrängen är inte falsk på något ställe, beskriv vart det skulle vara isf?
ÖÖÖvertung Asma :D skitfet mannen diggar ditt djup i lyricen man överfett skönt som faaan keep it up man peace
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
diggar denna.. fattar inte va folk menar att reffen låter burkig här låter den perfa iallafall! peace
Sleep is the cousin of death
Måste faktiskt be om ursäkt för mitt påpekande om reffrängen! Den är inte falsk i mina monitors! Men det lät falskt på tjejens skit högtalare :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Dunder o karameller ! Grymt bra!
Riktigt tung! Keep it up, pz.
josh, denna va hur fet som hellst, verkligen stört bra, jävligt tung och text mässigt tung, djup jävla låt som man enkelt kan älska ! fan man deliveryn kan fan inte en jävel gnälla på! keep up man ! peace
lost in skåne
Tycker detta var en helt ny sida av dig asma, det diggas! Reffen diggade jag fan, så fattar inte vad vissa snackar om :P Jävligt bra lyrik o riktigt skönt flow. 9/10 helt klart Peace!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Skön engelska absolut, men reffrängen? nooo, vafan e detta? Kändes helt falsk.
thnx peeps, antar att reffen är så magisk att om den spelas i skithögtalare är den falsk, och i bra högtalare/monitorer är den inte falsk. någon mer?
jag har skithögtalare och reffen är still hur fet som helst så fuck ya´ll whos hatin´ Asma droppar tyngre än nånsin that´s it
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Vafan är det ni säger? Låten är tung rätt igenom! Det finns inget att klaga på. Lätt den låten som snurrar mest just nu! Tack för detta Asma, underbart. Och som jag sa innan, keep it up! Pz.
va inte 100 på reffen.. skulle lagt in nån som verkligen kunde döda sången.. lite skum mix på sången också.. verserna va aight.. inte märkvärdigt.. saaarvi
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
thnx. synd att du inte gillade max.
den var tung som fan.. ditt flow har utvecklats
Jävligt bra faktiskt. Allt satt perfekt och refrängen var allt utom falsk. Riktigt bra Asma!
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
3 dje låten av dig som pumpas nu. motherfucka wherethefuckisthehype och nu denna. Du är fetast och det blir bara bättre och bättre hela tiden. Helt sick man ! Längtar som fan till skivan släpps !
www.myspace.com/Sagoztyle
Riktigt jävla bra. Jag tycker din röst verkar lite mer byggt åt "arga" låtar, men fan vad bra den passade i en sån här låt.Rapp : Som du själv vet har du utvecklats som fan. Du använder ett lite långsammare flow stundtals, och det låter också bra. Vanligtvis brukar jag inte gilla det, men du får det att sitta så bra. Man känner din känsla, om du förstår. Man märker att det är på riktigt och inte bara en påhittad handling. Din sång tycker jag är bra, vilket överraskade mig väldigt positivt.Text : Väldigt bra skriven. Bra formulerad, känsla i raderna, precis som det ska vara i denna typ av låtar. Du skriver ner personliga känslor, vilket kanske är "självklart" men ändå väldigt bra. Du har skrivit den så att det låter bra också. Jag gillade mest det tredje stycket i första versen, på grund av dess innehåll.Beat : Väldigt skönt, men samtidigt lite skumt. Melodin låter så jävla bra, men basen låter ganska störande i verserna. Inget som påverkar låten dock. Gillar att trummorna i beatet blir snabbare i refrängen. En av de bästa jag hört med dig, om inte den bästa. Definitivt den bästa känslomässiga låten du gjort enligt mig.
Wazaaaa
whoa, blir alltid glad av att se dig i tråden chub. thnx! tack till er andra också.
fan dude, denna låten får mig att tänka på livet asså, ger verkligen mig en tankeställare ;) thx dude!
lost in skåne
skön låt,men engelskan var inte den bästa på denna,du har kört bättre på engelska
Din pappa är din mamma
Tycker att den var skön som fan
Yeah indeed, detta är nåt man verkligen kan relatera till. och sånna texter diggas, plus att ditt flow får verkligen en att lyssna på de du säger! UPP UPP UPP med denna igen!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
JÄvlar asma du är grym man! forstätt med engelskan! Keep rockin pz
Den va skön asma, men höj accapelan lite, och reffen låter lite instängd på något sätt, vet inte om de beror på mixen eller om din mick inte har bästa kvalite. men annars så är den godkänd. no hard feelings between us. 2 världar
Helt klart den bästa från dig Asma! // Froody
Riktigt fett, keep it up!
Här kommer lite utförligt, nu när jag har lyssnat på den ett tag. Riktigt fet text till att börja med, du får in alla rim och samtidigt får ut det du vill ha sagt. Flowet sitter alltid där det ska, aldrig något problem med det. Gillade lätt första versen bäst, det sänktes lite i nivå på andra versen, men absolut inte dåligt! Reffen tyckte jag var jobbig först när jag lyssnade, men efter ett tag började jag digga den. :) Sen är det bara en smaksak, men jag diggar lätt mer när du kör lite snabbare tempo. Pz!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
thnx people. speciellt nickees som tog sig tid att komma tillbaka för att låta mig veta.
tung låt rakt igenom, reffen var faktiskt fet, förstår inte vad folk snackar om!? men tkr acapellan e lite låg på verserna! och iaf, de feet text som fan, beatet e deadly och känslan och flow sitter soft! låter lite som ett vtz beat? lr det e proddat? iaf.. fet låt !! upp
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
thnx, det är en tysk instrumental.
ingen mer?