diggade inte. tyvärr
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
tack tack till alla som gillar och inte. svensk hiphop vet jag inte riktigt, man får kalla det vad man vill! :)
www.myspace.com/marcuslarsson
Tycker den rätt skön faktiskt. Men tycker du ska köra lite av hur du gjorde förr också, såsom "Vara Mig Själv", den är fet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2008-11-14 16:04
ska försöka klämma ut nått mer back in the days, heh!
riktigt nice :P som vanligt :D
All support uppskattas /// Elaz
det låt riktigt nice :P
All support uppskattas /// Elaz
okej, kanske fel av mig att säga svensk hiphop då, men det ja menade med hela kommentaren var att hans tidigare musik är fan så mycket bättre. säger inte att han inte har potential nu, men han kan så mycket bättre! inget tjafs, tycker det är tråkigt när alla börjar med den här sortens musik vad man nu ska kalla den!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Skivsamlare
2008-11-14 18:05
breeee ; förstår dig nu. både den ''gamla'' stilen och denna är lika skön enligt mig. kan dock hålla med om att verserna och raderna brukar vara bättre än i denna, men refrängen gör allt!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
ahr hört bra mycket bättre än detta, låga verser, reffen gillade jag, beatet stör jag mig på
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
alltså fattar inte hur man kan säga att det här förstör "svensk hiphop" när sådana som du, vågar ta sig ut ur den så kallade hiphop ramen och faktiskt göra något lite mer tillskillnad från dom som står och trampar på samma ställe. Det här var helt okej, bra jobbat.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
breeee Varför ska han gå tillbaka till den sortens musik som exakt alla andra här på sidan håller på med? Det kanske bara är du som inte har smak för Toppens nya sorts musik. Och vad menar du med "Förstör hiphopen" Tycker du inte den är förstörd redan av all jävla Skitmusik som släpps på den här sidan? Folk släpper saker och tror dom är bäst men i själva verket kan dom knappt hålla takten, och en massa ghetto-gangster-rapp som görs av folk som sitter och skriver text i väntan på att maten ska bli klar nere i köket? Alla gör samma saker, alla vill vara bäst, alla vill vara tuffast, alla vill få uppmärksamhet och kommentarer.. Fy Ursäkta om jag gick lös...... var bara tvungen att få det ur mig :P haha Förövrigt riktigt härlig låt Toppen! Du ger Hiphop en bättre bild. jag kommer fortsätta oavsett om alla hatar - Håll på den Toppen!
denna va skööön
-pack you'r bags man, you are a tourist!
skönaste reffen du lagt , verserna helt okej . en grym låt .
jag håller med breeee lite, "Vara mig själv" och liknande är ju riktigt feta, dom pumpas fortfarande ofta.. men trots att jag har mer över för texter än sånt här måste jag säga att detta är fet skit räknat som partylåt. en del annat det senaste har dock vart dåligt.
just det.. reffen är sjukt bra lagd. och "sluta gapa, för ska du gå på min show är det bäst du skaffar haklapp" - va småkul :)
jävligt skön, refrängen är klockren och verserna var skitsköna!
cool!
hets, stress, fest!
breee ja kan tänka mig att du är den här fake gangstern som vill ha east & west, gangsta thug new york till sverige. seriöst sluta dröm vafan sån musik suger den här hip-hopen är på väg fram och toppen göör den bäst i sverige
www.znapmusic.com/klockren
Producent
2008-11-17 14:38
fet skit asså! hojjta om du vill ha beats
Ja e Snut, så Passarej! Lägre skatt å mera tjack!
Jag är ju då en av dem som faktiskt gillar sådana här beats, så detta var bara bra! Mer! =D
Redaktionen
2008-11-18 20:50
Riktigt fett fan! Nu jävla ska de festas! Dunka Dunka Dunka! Huvudet nickar :D
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
tyckte också att det här var bra, skönt med lite sång och ett elektroniskt beat.. det skiljer ju sig från alla andra tuffa gangster låtar om man säger så.. sen håller jag inte med rmk , vet inte varför du gör det, men jag klipper iallfall upp acapellan för att det låter lite fränare.. ahej
HEJ adam tensta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar din stil ;) skön låt mayn.. keep up (y)
-peaCe-
Jag diggar det som vanligt:D
låter bra :] Reffen är tung som fan
tack allihopa, mer kommer väldigt snart!
Den var riktigt fet, xD
Im not here and this is not really happening
typiskt toppen och så jävla toppen och så jävla bra! fortsätt med detta, det här är vad folk gillar. folk som inte bara lyssnar på rap hela dagarna utan annat folk som har annan musiksmak fastnar för den här låten, så fortsätt. Så sjukt cleant, credz!
När får vi höra Toppen och RMK göra nånting tillsammans då? vore riktigt grymt