Graffare
2008-11-16 17:47
Det är fett mannen:D
Nice flow rakt igenom, soft delivery...Sen diggar jag din röst också:P
"jag har ett kaxigt flyt, du vet med attityd" Wooord up dawg;P
Keep Droppin'
så bara lyssna när jag släpper rap nu
ni kan mitt namn (chaos) men grabben vem fan e du?
du vet vem, uh, jag är galen bitch
chaos pimp motherfucker är ju tillbaka bitch
så biggedybacka bakåt, för jag rimmar galet
med flyt som simlandslaget över inlandshavet
och du vet att jag kommer att vinna, du är värdelös
men vill du ändå battla kommer du då säkert dö
nu förtiden beter sig rappare som skrik o panik
medans chaos glider på beats som om skiten var is
om du vill kan du fortsätta att slänga din käft
men det slutar bara med att du får stänga den sen
jag har ett kaxigt flyt, du vet med attityd
och när jag sa att jag fick handjob trodde du jag menade manikyr
dumskalle, jag har bättre flyt än en ytspänning
och det har jag bevisat iochmed denna skrytsession
Peace
-
Länge sen man hörde nått från dig men det läät Fääääät!!! Det är bara att fortsätta maynee!!!!
Så jävla fet :) fortsätt c-c-c-Chaos! :D
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Battlerappare
2008-11-16 18:10
haha fett najs dawg, du får börja kicka mer : )
0523
tack folket. Kul att ni gillar. Introt/outrot är lite geek, men det får ni leva med. Kan inte göra något åt det nu. Fred
"we go clap back, we go clap back" - gillar instrumentalen ^^ du flyter bra, såg något som liknade en flowmiss runt simlandslaget raden men annars riktigt bra. kanske skulle steppa upp dina punchlines lite, vet ju att du kan! skön röst också..
Jag gillar ditt flow & din attityd! Nu vill jag först o främst se att du skaffar dig en producent så att du kör på riktiga beats! Sen att du gör en låt.. Inte sessions! Du har stor talang enligt mig se för fan till att göra nått med den man! bara att köra! peace
2 PJÄSER
tackar pöjks.Zlick det ska jag göra man. Men det gäller att hitta en producent som vill göra gratis :) fred
tungviktare rakt igenom kul att höra dig på beats igen klockren text utförandet lät bra precis som DÅ !! Aight hare määään //One Giggen out
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
fett flyt, najz röst släpp låt ;C
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-11-17 15:43
beatet va det enda jag gillade här mannen....flowvänligt.....o nice flow...texten va nått annat
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Najs som fan Chaos! Texten är under din nivå, men resten är faktiskt awesome. Dock kände jag också något halvflowmissat vid simlandslaget... Men du har soft röst och bra flow i övrigt, bra skit :)
Det är bra. Men texten är helt ointressant (vilket kan förklaras med att det är en randomsession) och det kändes inte så givande. Men som sagt, rappmässigt är det bra. Vore mer intressant med en mer seriös låt iaf, eller åtminstone något nytt beat med ett par verser och hook.
Hur länge har du rappat/skrivit texter?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
sedan 04.. men har haft flera avbrott/pauser
Diggade ditt flow som fan! Texten ser bra ut! En bra session, beatet e bra fett det med! Bra session! keep it up!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Fett nice!:) E från samma stad som du xD 0523 Lysekil <3 :P Skit bra
:P
tack så mycket pöjks..Maxemilan vet jag vem du e?
Ne tror inte de... men e från samma stad som du xD :P
Riktigt soft man :)
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Tyyyyyyyyyyyyyyyyyng :D du dödar beatet rätt så hårt , hojta om du släpper nytt skit ! peeeeys
383 mannen vi slaktar bijaces !
Vad hände med Loco Chaos? Varför C-Chaos? :P
Max för att jag vet inte.. haha, nej men det låter bättre såhär. Det har varit påväg länge nu, och jag tycker att eftersom jag har förändrats som "artist" så borde även namnet få en liten ändring fred
prata om annat kan vi göra i gästboken :) tråden är ändå till för låten ;)
Tajt som fan digga flowet skarpt
nice nice! behövs inte sägas mer! :) hörde typ en enda flowmiss då du säger "rimmar galet" så får du lite flowmiss men keep it up chaos!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
nice chaos! beatet är riktigt skönt men visst är det samma beat som high coast hade i cb 06? aja.. skyst flow lyricsen är bra skön attityd jo men en rigigt bra låt faktis! kommer det mera låter eller? har hört denna och nån test som jag såg på din visningsprofil. pz
www.myspace.com/friphmusic
Diggar dit flow och din attityd som många påpekat innan, kul att hitta något som faktiskt är värt att lyssna på! Lite synd att det bara blev en session dock, men eftersom du utlovat mer material så blir det till att hålla ögonen öppna!
Fett soft hörru! Grymt beat, och nice rap! Sköna flerstaviga rim dessutom! BRA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att ni gillar.. värmer såhär i vintertider det kommer komma mer.. men som sagt.. problemet är BEATS! hitta nån som är villig att prodda sådana här beats typ och jag lovar att ni kommer drunkna i material från mig.. fred
och håll ögonen öppna för RhymeBrigade;)
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Haha vv börjar redan göra reklam:D:D soft låt chaos=)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
tackar! jo det måste han :) kommer komma feeeta släpp inom snar framtid!