Hah, jag är redan fått tjyvhöra på emils rääp! Till kritiken yao! börjar med Spades! Jag tycke att spades var fet! Rimmen var enligt min mening väldigt bra, tycker speciellt mycket om; "bullerbybarnen - knullad i baken" vilket var ett överfett rim! Flowet är också soft, någon miss nånstans kanske menar det gör inte så mycket. Det enda jag störde mig på var när du stakar dig på "läskiga känsliga" och "som skriver". Sann lyricist var nog ordet. Till Emil; Du är verkligen sjuk på att skriva texter, inleder liksom med; "Jag släpper ballen, konstaterar att jag är väck i skallen för när jag runkade till bilolyckan utanför blev det en fläck i hallen!". Über dära asså! Sen var allt annat mer än bra också, fast inte lika bra som första raden! Sen självaste rappen var ju inte jättebra, fortfarande väldigt plain och tråkigt flow, men det kommer ju! Jag skulle inte kunna göra det bättre själv liksom! Men du kommer absolut bli bättre hela tiden, den du skickade nyss, softa chilla, har ju du bra flow som fan! Din vers här förstördes ju eftersom det var jätte offbeat, på ett dåligt sätt. Vem har lagt på acapellan på beatet? Var det du eller, för det var inte bra gjort iallafall! = P Men alltsom allt var det ju nice! Du har assoft röst dessutom, så det enda som behövs övas på är flowet! Som ch1ll sa så kanske det behövs lite bättre delivery också. Men bra var detta iallafall! Keepsa upp the good wörk båda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.