www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Kommer med kritik senare, här är min text: Du får så jävla många hårda slag på käften att du skriker av smärta...dagen efter! Så du får på käften som cumshots, fitta rövsparkar dig tills du knappt kan sitta! Du har ditt crew och du leker tung med dom har dig fast i ett tufft grepp som full nelson! Skit ska skit ha, så whoa får en skitrad: bajs diarré prutt, rektumkorv fisgas
Slacker: Nee, inget jag gillade... Spades: Soft text, skönt flow 'manöver' punchen var tung! - bäst på sessionen Nero: Jobbig röst, tycker att du ska sluta leka knarkare. Almin: Annorlunda flow, tyckte det var skönt, inte så jättebra text. Dr K: Bra flow, rätt så bra text också - bland de bättre. John: Du stressar för mycket tycker jag, annars var det rätt bra text. Ari: "Het som solen" är väldigt played... Rätt bra flow iaf. Doose: Jobbigt mixat, tråkiga rader - bra flow. Anenkefali: Bra text som vanligt, hackigt flow. Epidemi: Skönaste flowet på sessionen tycker jag, duglig text. Pontus: Ganska rolig text, lite hackigt flow. Hundsim: Nja, inget jag gillade - tråkig text, tråkigt flow.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Fett med sessioN! Ska ta och ratea alla lite snabbt^^Slacker : Helt okay fan, låter lite som Afasi nästan på rösten. Nice lyrikHerr Moderator : Okay aswell, lite sämre än vanligt och ganska svag lyrik, men du flowar fett!Nero : Tyckte inte om dig så mycket. Störande röst/dialekt. dåligsjuk dialektAlmin : Okej. medel. Lite skrikig kanske?Dr K : Samma nivå,somJohn : Du var nice! tyckte inte om rösten så mycket men feta rader,Ari : över ok lät ganska oorginelltDoose : Keff tyvärr, eller helt okay flow men tyckeeer inte om norrlandsdialekten, låt efterblivet.Anenkeboi : OK. Alltid helgrymm (über) lyrik, men lät lite flippat med flowet, tra la la if u kno what i mean. Skön röst har du, använd den mer?Epidimi : lite läspig kanske men nice!Pontus = Fett skit! cleant flow som fanken!Hundsim , = älsk ( lite flowmissar, som vanligt) men du kör så skönt att allt blir nice^^ (no homo...) inte glömt någon va?
Blunted in stockholm
Slacker: bland de bättre på låten enligt mig mig själv: bäst på tracket enligt mig.. gillade min manöver punch! GE MIG PROPS FÖR DEN!! Nero: tycker som gussti Almin: han dög, inte den bästa men ja... DR.K: samma som ovan John: gillade varken röst eller text tyvärr... men du var bland de bättre Ari: gillade jag inte alls tyvärr :( Doose: helt ok flow men annars lät det fucked Anenkefali: bäst text på sessionen inge snack om saken, men långt från bästa flow epidemi: njae, inget jag gillade :/ Hundsim: han var på samma nivå som mig! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Som vanligt i audiosessions så är texterna överlag verkligen inget att ha.. med undantag för det mesta i Spades och Anenkefalis texter.. I helhet var Spades bäst i en halvdan session där Anen hade bäst text. Och Nero, att sitta på toa när man spelar in är ingen höjdare.. skämt åsido men enligt mig bör du tagga lite med den där rösten.. Srry om jag verkar negativ men jag har feber och orkar inte försöka vara snäll, jag sparar mig inför julen :)
som jag sa till dig spades på msn så är den riktigt nice speciellt din text riktigt bra (Y) det var många flera som gjorde det bra med.. men så fanns det några som förstörde lite men men bra jobbat iaf! pz
www.myspace.com/friphmusic
EY yoo Jag själv la skit, medveten om det! så yiihuu! Spades droppade tight enligt mig Nero var sådär Almin likaså Dr K var rätt skön john var oxå rätt tight Ari, skön röst som fan & najs flow Doose är chill Anenkefali nice lyrik, dock lite hackigt flow epidemi är tung som vanligt Pontus la det chill Hundsim la det gött mos
macke mannen: fett grymm som alltid diggar röst, flow o text:) spader: grymmt skön text o flow men rösten va bajs enligt mej:/ nero: la tungt men lite strange röst maan:/ almin : tjockt nice snubbe:) digga allt me han:) flow som va speciellt dr K: inte nått för mej john: grymmast i låten :) lite läsp men kan bero på mixningen också ari: lite likt markus:) även kallat grymmt najs:) doose: kostigt mixat. dels va de inget för mej..:/ anenkefali: ne inte soft i mina öron:/ epidemi:ja tkr själv ja la de jäkligt bra men ja suger på mixning så ja håller på att träna. så "gussti", ja läspar pga mixningen:/ pontus: rätt soft hundsim: de vart lite mkt med hund i början o på slutet men annars helt okey;) men ja tkr vi alla gjort en bra insats:) big upp på denna:)(Y)
Slacker Diggar rösten soft Spades helt ok Nero jag la skit sliten röst men flowet va väll ok Almin diggar den va soft Dr K soft som alltid John tungt delivery och sköna lyrics Ari DUNDER alltid dunder :) Doose Diggade lyricsen la nice Anenkefali tycker inte det låter bra alls Epidemi diggar flowet skönt delivery :) Pontus helt ok Hundsim ganska soft faktiskt
Slacker: Lite klen röst, men aight flow soft Spades: diggade inte delivery alls, men sköna lyrics Nero: skön delivery, jag tyckte tung röst Almin: bra som fan för att bara ha hållit på typ 1 månad Dr K: soft flow, soft lyrics John: Jag e John så, tack för kritiken, den som sa att jag stressade: venne de va mitt flow i denna låt iaf, men switchar ofta Ari: sköön delivery som vanligt, soft ordinary flow!!!!! Doose: Digga inte att de va så mycket echo, lite överdrivet, soft lyrics! Anenkefali: Diggade inte, de lät alldelles för osäkert. Epidemi: skön röst, inge bra adlips, aight! Pontus: borde ta i mer med rösten, så skulle de va tungt!, annars va de soft Hundsim: sluddra ibland, intressant flow, borde fixa till de lite så skulle de låta rätt hype! De va väll det!
John & Tim - JT http://www.znapmusic.com/jt/
Kan väl också kritisera när jag är igång: Slacker: Tycker du la det najs! Något som påminner om Frondas riktigt gamla grejer (tror det är rösten), vilket är rätt bra :) Spades: Bäst på den här tycker jag, gillade manöver-grejen och allmänt soft flow osv. Nero: Lät bajsnödig och hade lite tråkig text, men flyter på och så. Almin: Lite för mycket "till ett bla och ett bla" för en så kort text tycker jag, sen är ju röka-snacket rätt tråkigt. Något finurligare än "mecka ten sen blir du bäng" borde man kunna komma på. Flowet var rätt ok! Dr K: Soft faktiskt! Ingen supertext, men inte helt kass. Rätt mysig röst. John: Najs delivery och så, ingen supertext här heller, men soft ändå! Skönt flow. Ari: Flyter ju på, men vad fan tänkte du när du skrev? No offence, men "lika het som solen"? Uppenbart att den är tagen ju... Doose: Najs flow, lite låg acapella eller något, tror jag, men inte så man irriterar sig på det. Skön röst. Anenkefali: Fuckade ads, låg acapella på sina ställen, flowmissar lite överallt känns det som, texten är väl knappt ok. Rösten kan jag inte uttala mig om, känns fel. Deliveryt är inte bra :) Epidemi: Rätt soft flow och delivery, men texten är väl inte direkt något att hänga i trädet om jularna. Najs ändå... Pontus: Laidback röst som fan, soft flow också. Texten är inte super, men tycker din sköna röst nästan väger upp det! Hundsim: Flowmissar, men skön röst och på sina ställen najs flow, texten är najs :) Näst bäst enligt mig, efter Spades.
PS: tycker de är kefft av Spades o tro att han la de tyngst (inge diss) men fortfarande... Man kan låta dom som bedömer säga va dom tycker hah, lamt o säga "jag la de bäst, ge mig props för min punchline"
Tror inte han var särskilt seriös...
Blunted in stockholm
Slacker; Vet inte varför - men jag tycker du låter yngre än vad du egentlgen är. Men bra kickat var det, gillar det mer än det mesta andra jag hört med dig. Festlig text och flow. Lite väl mycket "yeah, uh" bara.Spades; Åååh, spaden ba' kommer in och skiner i vanlig ordning. Typiskt spaden. ÅÅH, VILKEN FIN MANÖVERPUNCH. Dock fattar jag inte vad weed har med skogen att göra.Nero; Jobbig röst och inte så kul text, jobbigt när du panade rösten.Almin; Också rätt jobbig röst- palla tjat om weed.Dr K; Snabb som en tattare? Wtf? I övrigt mysig text och flow, utöver majjasnacket då.John; Jag gillar't, men ta inte i så du skiter på dig bara.Ari; Soft röst, soft flow. Tråkigt med bläjssnack.Doose; Hemsk mixning och lite väl lite känsla. Helt okej i alla avseenden utom mixning dock.Anenkefali; Kass mixning och inlevelse. Inte så kul flow, men som vanligt skiner du textmässigt.Epidemi; Konstig röst, men helt okej måste jag erkänna. Soft flow.Pontus; Yäy, jag hjälpte dig med rim. För lite känsla i rösten, och tråkigare flowat än vad du brukar göra. Annars gåre ju framåt vafan.Hundsim; Åh, dåligt blev det för mig. Tog två tagningar men skulle nog behövt ett par fler, känsla åt helvete och flowmissar som t.o.m. jag skulle kunnat åtgärda.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Yeah Tack N Jack, mjoo vet blev lite väl mkt uh o yeah, sen min röst är typ rätt ljus HAha
Slacker Rätt skön, diggar inte din mixning och vissa rader var lite dryga.. Men helt ait! Spades Helt ait här med men svårt att höra faktiskt. Nero Snälla stäng.. Almin Inget att hänga i granen direkt Dr K Funka väll men inget direkt fett.. John Helt okej men något som saknas.. Ari Sant mayn! En av dem bästa på denna! Doose Vad säger du? Hur flowar du? Anenkefali Har du inga ads eller? Epidemi Kör moppen istället.. Pontus Inlevelse ? ne Hundsim Bull Överlag, 3/10 Några som missar flowet, några hör man inte, ingen verkar vara mixad direkt heller.. Keep em comin!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
inte för att vara hatisk, men hela jävla skiten va wack, inte en enda la det bra här.. :S har hört jävligt mkt bättre från många av er!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
ty för kritiken :) skulle kalla denna en latch låt, där man inte la 100% Slacker skön röst, diggade inte texten så mycket, lite adlips missar men helt ok. :)Spades låter nice, men kanske lite mer "känsla"?Nero tycker det låter bra som alltid :) inte ditt sorts beat menmen..Almin jag tycker iallafall det låter bra, för en nybörjare faktiskt.Dr K det är ju jag, så kan inte säga så mycket om mig själv :p är nöjd iallafall. Med "Snabb som en tattare" menar jag snabb som en tattare , så är det - ta och fundera ett tag.John tycker det låter bra, skön text - skulle låta fett nice på något annat beat!Ari Fett tung som vanligt, inte chockad. :)Doose diggades inte så mycket, men du är inte dålig iallafall.Anenkefali haha, låter roligt. Kanske fixa till adlipsen?Epidemi du har en skön röst och en skön text.Pontus du har också en skön röst, kanske lite mer känsla? :)Hundsim jag har ingen aning.
broshan de dr K
"dekoy" tyck vad du vill;) //epi...
-PMS- P15 Just vad jag gör..
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Tack för alla kommentarer & det att mina ads & mix var keff stämmer 100 % adsen fuckade sig totalt, o mixxa kan jag inte säga att jag är höjjdare på, peyz!
JA gillar beatet ni skulle hojjatat hehe;D tyckte mest att de va lite jobbigt att de inte va ngn liknande mixning på allas verser eller vad man ska säga... Några va bättre ngra var sämre men igenom ganska jämn kvalite på alla, Orkar inte skriva ngt utförligt nu.. 'Tjoo//kallii
Kalliistudios© 2:avåningen
spädbarn P17; Han kallar sig Po, är det redan taget?
"Han kallar sig Po, är det redan taget?" kallar han sig pontus så är det taget för längesen av mig själv för ett antal år sen
Han kallar sig Po, bara Slacker som skrev fel ^^ Och Pontus har nog flera nickat under tiden.. Nåväl, nog med OT :D
Pontus är ju fan ett vanligt namn..
ch1ll p17 : äre sant? är du helt säker? aja somsagt nog med ot... inget jag riktigt gillade alls i denna session, men forsätt!
lyssnade på sessionen, första tanken var att mixen sög riktigt mycket asså, låten hade vart en gnutta bättre om någon kunde mixa den ordentligt, John & Ari la de okej men endå inte så bra, väntade på att pontus skulle komma in men de va inte den pontus jag trodde de va.. neej inge vidare faktiskt, men nice att ni drog ihop en på 12 pers, fortsätt träna de ger framsteg! John förresten de hörs som om du delar upp din vers på bars per gång eller nåt, om du nu gör de så träna på att lägga fler bars åt gången för din röst är fet mannen de blir nice i framtiden om du fortsätter! peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tack för feed
Slacker:Skittradig Spades: också bull Nero: har du nåt i halsen ? Almin: `han va ok Dr K: sådär. John: micen finns kvar till du är färdig så sluta stressa Ari: ganska skön Doose: trååkig Anenkefali: kass Epidemi: sådär Pontus: inte bra Hundsim: går o höra
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335