RMK - Bloggarnas Blonda Drottning
Tjenare.. Har sett lite debatter, intervjuer och blogginlägg av en omtalad "blondinbella" Och blir lite besvärad över att så många tar efter den här brudens värderingar och vanor.. Därför skrev jag lite.. Här är resultatet!Bloggarnas Blonda Drottning! Länk till http://www.speedyshare.com/310974489.html God fortsättning/Gott nytt! Ses 2009. (Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-12-29 02:17:48)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
usch på blondinbella. bra låt.
Graffare
2008-12-28 00:44
Tackar, förresten så va låten fet:)
-
skönt gung i låten! längesen man hörde nåt med dig..
Oohh, fyfan vad tungt! Till 100% on-point! :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
hah, så jävla skön..
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)
jävligt skön..
Iam just another rapper who wants my face in the paper..
Jävligt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten var riktigt fet, lite synd att det handlar om just blondinbella som redan fått för mycket uppmärksamhet, låter förtjänar bättre ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helskön låt, dessa tankar har snurrat i mitt huvud också så fort någon nämnt henne. bra skrivet och bra flowat här!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Producent
2008-12-28 10:52
Heltung låt
Flyger fritt, landar platt
koool
hets, stress, fest!
tyckte du var en grym rappare förrut, men den här stilen gillar jag inte alls!
bra låt som sjutton
Bra text och flow det var på tiden att någon sa något, bra gjort ! keep it up ! ! ! PZ !
nej, bra ide dock, men jag tycker du har ett ganska tafatt framträdande av texten. Reffen sätter ju lite gung men man stänger gärna av efter första versen+reff för sen blir det bara tråkigt.. Det finns så mkt mer att ta på blondinbella och säga om... du får fram syftet med låten säkerligen,men känns inte ett dugg intressant. holllaaa
Fucks your life up crew Tjabo!
skön känsla, refrängen var det bästa på låten!
DAMN. Tyckte det kändes lite töntigt först. Men fy fan så bra detta var! Refrängen är fantastiskt snyggt skriven, dessutom!
Haha fet!:P
Http://www.myspace.com/besononline
Producent
2008-12-28 20:21
DJ Paco på beatet! Propz till honom! _Ak4, Jaså? Har du sett till att hon hört den eller? :) Tack för alla kommentarer .. Synd att vissa inte diggar.. men sånt är livet!
braaa grejer! DIE BRAT DIE
Du var bättre förr mayn. Men detta är tight det är inget snack om den saken.
www.myspace.com/Sagoztyle
denna ska upp på den sakens blogg (Y) Bra gjort!
"Jag hatar citat"
Denna va ball och grym tyckte jag! :D kul att du börjar komma tillbaka nu! skulle dock önska att texten kom upp? :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Mycket bra gjort. Riktigt fett!
tvärrtung låt rickard =) Pz
Väntar man på nåt gott så väntar man aldrig för länge. . På tiden att nån gör nåt om blondinbella ;D Så klockren text. Riktigt soft beat. Tight som alltid (y)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Kikar runt på whoa och ser att du fortfarande är het i whoa och inte bara här har man märt det går bra för dig och man kan inte mer än säga att din musik låter proffsig fortsätt göra det du gör.Låten va helt oki inget jag skulle gå runt å lala på,men det är enbart för det inte är min typ av musik men allt annars va riktigt bra gjort.pz fortsätt gö din grej pz / Mr magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
bra track, den bloggen ska i min mening bli nerlagd förstå hur många fjorton åriga flickors liv hon förstör ;/ hade världen sett ut så att alla hade pengar i samma valörer som henne så visst fine, men så är det inte. tat lugnt
Redaktionen
2008-12-29 11:55
RMK: Jepp, skickade den åt henne! Haha!
Riktigt go´, innehållet är så förbaskat najs ! ;D Det var längesen man hörde dej, och det var gott att återigen få göra det ! ;D
Hur fan kan du lägga så mycket energi att göra en hel låt på den bruden? Känns ju bara som du hypar henne ennu mer.. If you wanna be a big star, bete dig som en!
Peace out, get laid !<br><br>
Soft låt! Första jag tänkte när jag såg rubriken var blondinbella! Usch!
Beat/inte riktigt min stil men ändå bra:) Flow/aa håller klassen:) Text/Bäst!:) den får 9/10 på grund av beatet:)
Djävulens Sal......
Haha riktigt nice ;D
Haha jäääääääävliiigt fett!!
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
Riktigt nice låt
http://www.stanislav.nu
Nice! haha Padawon, du tar i lite men jag hajjar :P Kul att ni diggar.. Sen Zelay; Vem sa att jag lagt MASSA energi på detta? Plus, jag är sån som vill göra min åsikt hörd, det är inte som att jag är ute efter att ge henne nån slags hype, jag vill bara att folk som blint följer hennes sätt att leva borde ta sig en tänkare.. Och att hon kanske tar och tänker efter också på hur hon lever, men framförallt hur hon påverkar andra.. Fortsätt pumpa!
Haha :D jag hoppas hon gör det!
beef mellan rmk och blondinbella! du börjar redan skriva svaret antar jag?
Riktigt bra text skönt gung
riktigt fet faktiskt, hoppas hon svarar :D
gött..! diggade inte riktigt framförandet, men jag gillade låten.. kände att det var värt att lyssna till slutet..! beatet var nahajs!
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat.. www.myspace.com/gkmonarken