RMK gör det fabulöst som vanligt. Tycker hon ska vara stolt, det är fan inte alla som får en låt skriven om sig av RMK. ;b Nämen, bra budskap, håller med i texten. Har fan själv kompisar som gör allt för att efterlika henne, och det tycker jag är tragiskt. Bra låt och skönt gung, som andra redan nämnt! Alltid lika trevligt när du droppar nytt. :) <3
"jag är också skitgrym på att rappa". :)
sjukt soft. UPP!
haha, vi bor på landet!
RMK ; okej, massa var kanske att ta i, men menade mera att jag hört andra låtar med dig och dem e otroligt mycket bättre, textmässigt då alltså. men som du säger gör du vad du vill :) men tror du Petter, Ken, Snookarna, eller någon annan lite större & äldre skulle göra så.. Ne men Soft endå pumpa, Haffa Winnie med en saaaoung till, tungt! Hade, fridens! :)
Peace out, get laid !<br><br>
Padawon '' blondinbella vill bara meddela dig att hålla dig inne när jag är i sthlmtrakten.'' Shit vad patetiskt, vad ska du göra annars? slå henne? tuff kille. Låten va bra.
bra gjort RMK! och fuck blondinbella (vem det nu är:|)
fbg
tack för kritik och propz! haha zelay kul att du jämför mig med big dogz!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
ja kommer ihåg när man pumpa dina låtar me fonky;) nu för tiden hör man låter man tar åt sej av. som har lite handling i. inte som alla som bara snackar skryt shit.. du e fett me speciell! big up rmk!!
skönt!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Fett tung, Rickard med K
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-PMC- Tack fan! :) Det kommer lite skryt då och då också, men har man möjligheten att säga nått vettigt så ska man ta den :) Syntexxor.. du måste kolla över din stavning alltså ;) Gott nytt år!
Äntligen! Flickvännen sätter sig rätt ofta nu vid min dator och går in på hennes jävla blogg, blir tokig. Så frågar man henne varför, då får man svaret: För att hon är så fin, perfekt och allt! Då blir man helt skogstokig! Låten var riktigt skön, skickas till flickvännen direkt! Herregud, vart har världen tagit världen?
http://www.myspace.com/mrkumlin
Feting skööön låt:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grym låt :> R.I.P blondinbella (;
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
haha ja du. stavningen är katastrof :P
kul att du droppar , trodde inte du skulle släppa mer på whoa efter talang , verkligen roligt. och låten var vad jag hade förväntat mig av dig ! Bra.
Vem fan pratar du med?
Bra text som förstärks av mycket grymt rimteknik. Refrängen är riktigt tung med musiken.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Fett skön låt.... Hoppas alla tar till sej av låten
shhpräänki rikard. krilloboi diggar skiten iaf . usch twee på henne. grymt skit. ses 8e. tjuuz
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Jag tror inte RMK vill hata på blondinbella, det verkar som alla vill tro det? Jag tror snarare att låten är riktad för att kanske öppna hennes och folk som läser hennes bloggs ögon? Am I right, rikkkkyy? Låten var tung, du bad mig igår att jag skulle lyssna så här är lite kritik :) Refrängen var skön, men lite flummigt mixad, rörigt, blir nästan lite kaos, som du sa - du skulle lagt ner mer tid på mixningen. Andra versen var grymt skön när du hade lite melodi i rappen, tycker dock att dubbsen/stämmorna kunde varit lite högre. Texten var bra och genomtänkt. Och big up till Paco för beatet!
Ja, jag är en vitlök.
Tycker reffen blir lite knackig men du flowar ju som en upp speedad duracell kanin. bra budskap! overall bra låt!
Remember remember. öhh?
fett skön låt rmk! skönt att du droppar på whoa =)
jävligt bra men du var bättre förr
Riktigt skön låt haha. Länge sen man hörde nåt från dig som va som den här ;D Flow: riktigt bra satt klockrent 10/10 Beat: nja skönt men kunde valt ett annat 7/10 Text: riktigt skön fet rader helt perfekt med riktig sanning 10/10 Mix: Skön mix passa helt perfekt till låten, dock kunde det varit lite mer accapella i den men riktgigt bra. Låten: Allt satt som det skulle beatet kunde du valt nåt annat inte för det va dåligt men aa skit samma den va riktigt jävla bra iaf nästa stopp MP:3 allt som allt får låten 9/10! God fortsättning !
töntig jävla topic, känns som du tappat din hype lite och försöker få mer uppmärksamhet.. onödigt att dissa en jävla bloggare när det finns så mycket mer vettiga saker att skriva om.. ta det inte fel, du är en jävligt duktig rappare. och själva låten låter bra. tycker bara du skulle lagt din energi på nåt annat än det här...
mr.mc-dr
fett soft låt fan bra text å känsla,men beatet va ett av dom tyngre man har hört fett skönt gung i den...peace
Först, riktigt kul att någon ifrån trakterna kommer långt med musiken :) Sen va låten riktigt najs, du satt allt perfekt 10/10 ! :D
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Ettdjur.. Du missförstår mig nog lite, jag skiter i huruvida det blir hype kring låten, och detta var bara en snabb grej för att jag ville få detta sagt då hon är en milstolpe för dagens ideal som många faller för, vilket jag tycker är sjukt.. Om du inte tycker detta är vettigt så vet jag inte vad.. Min hype är inget jag oroar mig för, jag tar det alltid som det kommer =) Och min energi ligger just nu på att spela in vår debutplatta som kommer i vår.. Tack till alla som kommenterar :) Kul med respons! One!
upp? :)
Jävligt soft låt, upp på denna!
Stay strong
man detta e bra asså;)
punkternas punkt...
tackar =)
vissa kallar de hype, jag kallar det en tankeställare! :) Du kan verkligen yttra dig på en konstruktivt sätt, fler borde tycka och hålla med till detta. fridens =)
Skönt att du hajjar grejen Cricko :) Sköt om dig!
SÅ FET!! galet man, mad props!! Flickan diggar de också, ska hälsa! pusspuss:)
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Fet låt, måste jag säga. Mycket bra budskap och riktigt välskriven på sina ställen. Dock på tok för mycket refräng och för lite vers. Och om det nu är BlondinBella som skrivit i tråden så är jag inte förvånad över hennes kommentar. Om Isabella Löwengrip egentligen hade en aning om vad hon gjorde och om ens ett löst tag om verkligheten skulle hon inte vara så som hon är. heh.
Spänks phono :) Hälsa tillbaka! Omen, jo det kan stämma.. men för att sammanbinda "storyn" och meddelandet till henne så var det enklast att klämma in refrängerna emellan =) Upp!
RMK, ja äre inte det du vill bli/vara? : )
Peace out, get laid !<br><br>
Låter soft RMK. Första versen var väldigt mainstream, bara mata på utan variation och melodi. Sen kom refrängen som jag ibörjan tyckte lät grötig och jobbig att lyssna på (med tanke på 1a versen). Men sen den andra versen och verserna var riktigt sköna och riktigt funkiga. Även reffen passade mycket bättre. Lite reggaefeeling i beatet också, det gillas.
Sen temat är ju helt underbart, väldigt bra skrivet.
Stay blessed!
/ Wizdom -
www.myspace.com/wizdomrap -
[email protected]
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
sluta beefa i tråden!
Bra låt, osv. Jag säger precis som alla andra säger liksom? men, hon må va dum, men hon är fresh som fan! ;D
RMK gör det igen! :)Diggart! (Y)
grymt! :D
underbar fan!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Ingen mer som har nått att tillägga?
du e grym! ere några jag önskar att de ska gå bra för å etablera sig å slå igenom på riktigt så ere RMK och The Larssons... men tror de bara e en tidsfråga för er... önskar man själv kunde låta så här!! fett
Music makes me feel...
Underbart gjort man!! har själv börjat på en rejäl diss åt lilla blogg-damen me lägre intelligenskvot än ett sopskaft.. ska bli kul o spela in hehe, hare bra! peace
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Riktigt skön låt och bra budskap :) Du har en riktigt skön röst älskar den.