Det lät väll si sådär, inget som jag kommer att sitta och digga men det funkar i alla fall. Stör mig på Demkos brytning hela tiden, "Blatte brytningen" som den kallas, det skär sig i låten.
//Savinn
jag lyssnade nyss på din låt "helan o halvan" mannen inte undra att du inte gillar blattar du låter som en riktig rasse...DEMKO E KUNGEN I SVENSK RAP PUNKT SLUT
HAHAHAHA, jag var ärlig och sa vad som skärde sig i låten, undra vem som är rasse, hatar oss vita människor. Vi har olika åsikter, jag säger så här, lyssna på Nelione så får du höra bra rapp i Svensk Underjord
//Savinn
Låter inte speciellt bra, precis som alla Demkos låtar.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
HAHHA FUCCKKK alla som inte diggar demko! mannen finns ingen bättre,! brytning?! haha det e klart den tyngsta svenska rappen e från malmö!
kiing whit thaa bliing
vem fan e du savinn att snacka skit?
kiing whit thaa bliing
svinn snackar blatte brytning, hahahahha...hiphopen kmr från ghettot så grabben bör lära sig historia lr sluta "va hiphop" och gå över till dansband elle något;)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Glömde säga: Demko knullar han! hahahah!
Bra beat. Usel rap.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Demko och lilla_H måste vara dom sämsta som någonsin öppnat sin mun på whoa.goddamn..
jag säger så här, lyssna på Nelione så får du höra bra rapp i Svensk Underjord om du toppa han i svensk underjord är du ju körd. lol
http://www.znapmusic.com/myntah/
vart är andra snubbens diss vill kunna jämföra
Mah hatare kan dra Demko är tyngst i svensk underground va fan vet ni om hiphop om ni hatar på demko , skulle vilja höra en enda som knäckte honom i beef , mah stick härifrån , big up till Lilla H brushan mah änglalik du är inte speciellt fet... Demko knäckte X.L utan att svettas haha
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Lyssnade faktiskt på demko förr, brukar dock inte hålla mig up-to-date any more men jag gillade detta. Fick mig ett par skratt speciellt legenden raden där. Gj, men diggar de äldre dissarna mer <3
The thing is, we cant separate our feelings..
du är nog någont man måste lära sig o lyssna på för o fatta smak för det, du har rätt sköna rader o flow osv, dialekten hakar jag upp mej på dock
jag skulle våldta demko och lilla_h utan prob..
Tycker denna var bra, stör mig inte direkt på dialekten, men kan tänka mig att andra gör det. men för mig var detta helt ok.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Folk Dricker för mycket Hatorade här, Jag tycker inte heller demko kör sitt bästa här, men den är absolut bättre än vad många släpper här på whoa. Griz, du har nog inte lyssnat så mycket på Demko va?
Riktigt bra tung och skön, så här de ska låta. Vill höra XL´s svar på den hära. PEACE
Tung ! :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Måste man rappa med brytning för att vara äkta hiphop? Jag kanske helt enkelt tycker att svensk rapp låter keff med brytning och det betyder inte att jag har något emot det, men det skär sig helt enkelt. Låter kefft. Och måste även säga att Demko skämmer ut sig själv när han flashar sina häftiga ghetto msn konversationer, riktigt G alltså - Tjaffsar på msn och påstår att HAN gör bort sig? Haha. Bra beat, käääz rap.
Dra åt helvete!
D-Niiiice - Jag har hört kanske 10-15 låtar. Tycker verkligen inte han är bra.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tycker de låter cooolt:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
skönt beat.. kass räppppp
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
stäng din mun! du hade aldrig haft en chans mot demko ! haha din lilla fagot Änglalik
kiing whit thaa bliing
okej. alla battla demko se vem som vinner!
kiing whit thaa bliing
Lilla_H HAhaha vad kul du är att följa i tråden.. låter som en 12åring
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Entertainment kan stänga käften, änglalik lika så! vad vet ni om svensk hiphop?? ni e noobs, kolla er respect överhuvudtaget, den e 0? ni bara snackar mkt men vågar aldrig beefa? e ni så jävla mkt bättre än alla andra så komigen, utmana folk! va inte såna tangenttuffingar o lek ngt bakom branväggarna era töntar! och om demko suger så mkt kuk så äre väl drf han har 10 000 ggr mer hype än er? lr? o nej, man måste inte rappa me brytning men inte fan ska man klaga på den heller för inte fan kan han hjälpa att han bryter även om de inte ens e en dålig grej...... peace n love era töntar, dra tummen ur röven o släpp ngt emot ngn istället för att tjaffsa i trådarna! love/ kharma!
KharMa, vad har det du skrev nyss någonting med det hela att göra? "Kolla er respect", "snackar mkt men vågar aldrig beefa", "e ni så jävla mkt bättre än alla andra". För det första, om man lägger ut en låt på Whoa så får man vara beredd på kritik, likaväl god- som dålig- och konstruktiv kritik. För det andra, att säga vad man tycker behöver nödvändigtvis inte betyda att man kan göra det bättre själv, vilket allt för många tror, utan man säger vad man tycker för att ge personen ens vinkel på låten. På så sett kan personen som lagt ut låten se sin prestation från olika perspektiv, och inte enbart sitt eget. Om man bara bryr sig om sin egen åsikt kan man inte heller tro att man ska utvecklas något speciellt. Sen vill jag även säga att allt detta "blatte och svenne", samt "rasist och nasist" prat bara är onödigt, och att påstå att någon är rasist för att man inte tycker om någons brytning är bara löjligt. Vi är alla människor och medmänniskor, vi diggar hiphop och rap (därför vi hänger på Whoa), både svensk och utländsk. Så varför hata? Nu menar jag inte att man ska älska alla, för det är fysiskt och psykiskt omöjligt, men att dra slutsatser som just "rasist" är bara fel. One, Teez.
Glömde säga att jag Demko la det fett, förmodligen en av de bästa jag hört med Demko. Diggar hans rader och flower är väl lagom regular. Malmörappen är på väg upp med Lazee i täten, synd att Lazee valde mainstream framför pure hiphop. One, Teez.
änglalik , du skulle inte haft en chans mot Demko haha skojar du , sluta spänn dig haha , och såklart du skulle tagit lilla H i beef han har gjort 1 låt haha , mah Demko är bäst , men sen om man gillar hans låtar är en smaksak , men man kan definitivt inte säga att han e kass o mena det , man kan ogilla hans låtar men man kan knappast säga att han e dålig.
Teezy de har mkt me detta å göra..deras komentarer är iq-befriade? dom kommer till trådar o trakkar ner på folk? någon måste väl förfan säga till dom! visst, du har rätt i de du sa men ska man ge kritik så ska de hellst va konstruktiv kritik annars ser jag de som hat bara....tack o hej
Teezy, skönt att läsa ett välstrukturerat och bra skrivet inlägg i denna tråden, det är väldigt tunnsått med sådana.
ja och du bearC är en av dom som inte skrev ett välstrukturerat inlägg!
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
KharMa, Hat skapar bara mer hat, det har denna tråden bevisat. BearC, Det är synd att inte folk kan bete sig civiliserat och resonabelt bara.
gillar detta mer än dina andra låtar =) mkt bättre ljud och det märks att du inte lagt ner så mkt tid på detta för du kan mkt bättre tror jag
varför kan inte folk bara ta emot kritiken och acceptera vad folk tycker? till låten: nej, jag digga inte detta alls. anledning: texten är inte bra. brytningen från malmö är det enda bra! flyt, nej. det kan bli mycket bättre. du artikulerar inte bra, och helt enkelt, ingen bra låt. har hört lite med dig innan, som har låtit bättre, men gillar inte din rap! fred.
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
änglalik:jag skulle våldta demko och lilla_h utan prob.. Nu tog du för mycket vatten över huvve, akta du drunka.
riktigt jävla uselt.
Blunted in stockholm
Äckligt dåligt, lär dig svenska innan du försöker rappa.
Henkish a.K.a ProNooB.
Demko hemsida tack? om han har något
www.myspace.com/tbbpro
tEmy P19 - Haha, vilket av mina inlägg var inte välstrukturerade din apa? Jag skrev ungefär en rad per inlägg, då behövs inte så mycket struktur. Är du verkligen så här korkad eller gör du dig till?
DEMKOOOOOOOOOOOOOOOO KUNG!!! :D
www.youtube.com/ajdiin91
Munter: haha Av dem som är riktigt underjord så tillhör Nelione nog dem bättre, Demko är i alla fall den sämsta i svensk underjord :d haha. Sämre än Stanislav. HAHA
//Savinn
om ni säger att han e tyngst i svensk underground har ni inte lyssnat på mycket svensk hiphop i erat liv.. men det var väl inget fel på demko, bra flow och najs text.. men låååångt ifrån tyngst i underjorden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara ja som tycker att de e rätt självklart att alla '' Blattar '' gillar demko elr rap med brytning? Har dock hört mycke bättre från demko, gilla inte denna alls!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Totalt värdelöst... fruktansvärt dåligt...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
de e inte självklart, ja har hört folk me brytning som e keffa. då ere självklart att alla från skåne gillar dig eller dom med skånsk dialekt...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Savinn P18 du måste ju va nergrävd långt ner och har hört 2 underground rappare i sverige. "du och nelione" o då kan ja tänka mig att han är bätre shoz