Sircuz - Min stad är en främling
Hallå ! Det här är en låt som beskriver något som kanske många personer kan relatera till. Min stad är en plats där jag bott ungefär hela mitt liv , på något sätt känns det som man växt ifrån den och ibland som man avskyr den. Sammtidigt så finns det så många minnen kvar och den är egentligen enda stället där man känner sig hemma på. Det här är så jag känner...Sircuz - Min stad är en främling Vore verkligen trevligt om folk tog sig tid att komentera.. Uppskattas!
www.myspace.com/thesircuz
TEXTEN Min stad är främling som bara skrattar till svars när frågar varför som den tagit allt och aldrig ger tillbaks Min stad är en främling du inte borde följa med hem ville ta mej tillbaka försöken var förgäves Min stad är främling som inte hälsar om du säger hej Den som alltid drar ner mej och den som alltid hejdar mej min stad är en främling en sån du träffar i baren som är redo att klippa till så forrt du släpper på garden Min stad är en främling jag aldrig någonsin har mött som trycker mej mot marken och plågar mej tills jag dör Min stad är en främling som sitter brevid mej i bussen som påminner mej om minnen och våra delade stunder min stad är en främling som frågar mej vad klockan är den är handen som föder mej den hand som krossar min värld min stad är en främling som bara korsar min väg min stad har fött en åsikt hemma bra borta bästMin stad är en främling som jag på nått sätt känner igen och den har mej fängslad i ett hjärngrepp som när som helst krossar mej splittrar oss ger mej ingenting tillbaks men en sak är säker mina minnen kan den aldrig ta Min stad är en främling kanske någon du träffat idag det gammla har dött ut och mitt i smeten blir jag lämmnad kvar Min stad är en främling han som förut var en nära vän sticker in kniven i ryggen vägrar släppa den min stad är en främling men för dej nått helt annat ett skal till det som varit som gör mej förbannad min stad är en främling som tror att han känner mej den är ofta anledningen till att jag säger nej min stad är en främling någon kvinna i reklamen den vackraste blomman men nu så vissnar alla bladen min stad är en främling som tränger före sig i kön ibland så isolerar den mej sätter mej på en öde ö min stad är en främling som lyssnar på min musik många gånger kan jag känna att den fyller mej med liv jag trycker på knappen tänker på vad den en gång har vart stänger min jacka stiger av på min ändhållplats
fett skön låt , bra flow diggar allt i den :) (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahh de är galet brusha assa du e så jävla bra så de är sorligt att man inte ser dig på ztv asså nobel pris till dig brysha <3 peace bre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt skön låt ! diggade reffen , beatet , verserna . aah allt helt enkelt ! FET !
du är galet tung sircuz diggar fan allt du släpper peace å puss bror säger som 2Fix Sorligt att man inte ser dig på ztv ... =/
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
ojojoj! Den här diggades riktigt jävla mycket! förstår inte riktigt hur du får till refrängen så jävla bra, den verkligen sticker ut och du låter som en helt annan i versen. Jag har ingenting jag kan klaga på! Temat var fett Verserna var feta Refrängen var fet skönt!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Riktigt bra Sircuz! Beatet passade bra ihop med texten som också var riktigt bra :) reffen var väl sådär tycker jag, men texten i den var bra (y) :)
vers 1: fet som fan! reff : fett!!! vers 2: säger samma sak igen fet!!! men en av dom bästa refrengerna jag någonsin hört !!:D:D
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
riktigt fet !.. en hel låt med metaforer, varje rappares våta dröm ! hehehe texten är välformulerad och bra rim flyt osv.. Flowet var tungt och framförandet var tungt vilket blir överfett alltihop ! holla !
Riktigt bra, lite lågt ljud - men det är ju lätt fixat!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Dame , Riktigt Tvärfet låt =) Tight flow , skönt beat och galet Nice Text.. Peace
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Tack
Fet, blev dock lite trött på att varannan rad var "min stad är en främling". Men, ja, en fetfet låt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tack!
Fett som fan, (y)
*ERROR*
ty ty
Svinfett!
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Ruskigt bra, fick dom dära rysningarna igen. Helt mad eru Sircuz ^^Fridens!!!
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
Tack hörrni
Godnatt
Finne inte mycket mer att säga än att det är grymt som vanligt
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Grymt tung låt Dave!, FET TEXT, bra flow och inlevelse, tungt beat !!!!!!!
tack tack
propps till mig själv för mixningen:) fet låt!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
fett bra låt och skit skön ref!! :D keep it up!
fet rakt igenom ,
054 - KARLSTAD <3
tack !
Diggar det här. Bra gjort mannen. Fortsätt såhär. :)
Graffiti can't be stopped!
Diggar den fett mycket, du gör så jävla bra låtar ditt flow och allt är hur bra som helst. Och reffen diggar ja fett mycket, bra gjort ! PEace
fet låt! "min stad är en främling en sån du träffar i baren som är redo att klippa till så forrt du släpper på garden"
hets, stress, fest!
Jo denna va fet asså .. Tung
Galet bra! Galen text tsm med en fet reff!.. Blir inte mkt bättre än så!
NS
Tack så mycket
Läckert , sjukt skön låt! Fortsätt med detta ;)
Har lyssnat på en fel med dig och du gör bra musik, bara att konstatera!
norrland
Jävligt tyng
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
ASFET låt de här bra jobbat !
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
Tack!
Beatet va tungt, texten var riktigt grymm, jag digga ditt flow, men tyvvär så gillar jag inte din röst :P.. Men riktigt bra låt ändå..
Ooh.. reffen är dödande! skön som fan!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
tack!
komigen bättre kan ni ay
fetaste jag hört från dig sirc ! diggade den som fan känns riktigt välgjord!
riktigt bra
Http://www.myspace.com/besononline
Tack verkligen kul att folk diggar