galnaste.. eller? haha.. den va fet
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
hehe ty bro
www.myspace.com/thesircuz
This file has been downloaded 358 times ungefär en 10del som komenterar jävligt tråkigt men är inte förvånad. Thats just whoa!
För säga att jag håller med Sircuz, fan whoare skärpning, detta är guld!!! får man fan inte sova på!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tack markulinen P17
Fett Sircuz! Kan verkligen relatera till texten, good work!
Yeah, you know..
Tycker flow o sånt va riktig bra osv =) men texten tycker ja dock inte är så bra :/ faller inte direkt in o sätter sig , men riktigt grymt flow ska du veta =) Big up
grymt mannen! latjo flow!
www.RekFoto.se
kikar sen mannen, sitter på jobbet nu, peace
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
tack
app
fan blev så besviken igår . gick på ukm så kom ni inte :( varför ? peace
054 - KARLSTAD <3
Jadu, det var mycket bra på en gång här mannen :) Reffen är ju klart bäst :D Men kanske bara är jag, men nått låter knas. Mixningen ? Eller kanske det bara är mina högtalare det vet jag inte. Men bra jubb ! Keep it going !
www.myspace.com/Sagoztyle
_oRRE var tvungen att ställa in hadde en spelning i halmstad. Trodde dock att Jonas skulle komma å köra själv. Karlstad den 13de mars nästa på Uno.Sagoztyle P16 Det är inge fel på mixen? Men tack kul att du digga
okej . det var lite synn :/ men men kommer fler tillfällen ;)
054 - KARLSTAD <3
appp apppa ppapa
up med denna fan! den är fetaste den!!!!!!!!!!!! snart kommer REMIXEN:) tjuu!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
skönt flow, diggade dock inte att varranan rad var "min stad är en främling" men de göre samma, du droppade're fett, Upp.
u know me love this man ;)
Störtskön låt, in på mp3:n fan! (: Bomba upp låtar så jag har nått att nöta ;) Peace <3 ;)
GOOGLE KNOWS IT!
Får jag fråga vilken stad du relaterar till?
GOOGLE KNOWS IT!
Tack!ylb_zozo P15 Karlstad
app app
Komigen nu
JAg har sagt det förrr och jag säger det igem: detta är guldvärt så jag tycker whoa borde lägga mer kommentarer, alla som laddar ner t.ex? det finns mer som laddat ner än som kommenterat ju!!!!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Den var asbra ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TYNGSTE MANNNNNNNE JKEEEP IT UP BRO <3
Aight sircuz!
GOOGLE KNOWS IT!
kul att den diggas
Fyfan, gillar ofta dina texter och hur du framför musiken. Har aldrig gillat anaforer texter rakt igenom, men du gjorde det fan bra :) Peace
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
Weniwe P17 Tack kul att höra
Ghaaa
Ghaaa !!
riktigt riktigt bra :) Diggas fett det hära asså. en fråga, När hade du spelning i halmstad? & Vart ?
|†| Justic3 Productions |†| www.Justic3.inc.se |†|
Upp!
Justic3 P15 Tackså mycket! Det var den 6 Mars som jag var i Halmstad.
DAMN DAVID! FETASTE DU GJORT EVER!!!!!! :D Grym reff mannen, shit peace // Aldish
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
tack mayn !
This file has been downloaded 591 times Lika dåligt med komentarer som alltid jag ger upp...
Snart låser dom =!
Riktigt skön , denna ska du ha cred för! Fortsätt :)
denna låt var värd varrenda kommentar !
054 - KARLSTAD <3
trevligt
Vi kör på tills dom låser
Packat med metaforer & tight rapp i verserna och skön sång i reffen Och ett riktigt skönt beat,så vad krävs igentligen för att få lite kometarer här på whoa? Tycker denna är en bland dom skönaste som släppts i denna period dave! Garanterat den fetaste i detta forum som ligger uppe just nu. RIKTIGT TIGHT! One//Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
Tack mate