|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
FÖRST! :D Riktigt fet allt sitter exakt där det ska som vanligt. älska beatet <3
KEEP IT UP
|
|
|
Jag försöker verkligen hitta en länk på både bloggen o hemsidan men hittar inte?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
|
|
|
Nu fanns det en speedyshare länk det gjorde det inte innan
|
|
|
Sorry! Jag sänkte acapellan och bytte ut länken som hastigast, hehe...
Tack Liridon!
www.danish.blogg.se
|
|
|
Beatet passade fint till lyricen. och flowet sitter lika fint som vanligt om inte bättre. Dannish va bäst i denna låten enligt mig.
Keep it up.
All support uppskattas /// Elaz
|
|
|
Dame så Jävla tuung låt , Tvärsköna texter , sköna flowish ifrån er som alltid =) och soft beat. Har för mig att du hade lite av den hära låten på spelaren på din hemsida förut :P DP-Sound 4-evah Pumpish in my Speakers Dude ;)Peyz!
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
|
|
|
Danish
Okej .. Låten va jävligt najs faktiskt. Inte mycket som fallar mig i smaken på audio forumet men detta va faktiskt bättre än det mesta.. Betet va riktigt flummigt också. Diggar den pitchade rösten eller vad det är i bakrunden på beatet..
|
|
|
Bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Låter riktigt soft laidback! In direkt i mp3an
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
|
|
|
Feting-tack alla!
abalon P22: Yes, helt rätt!
www.danish.blogg.se
|
|
|
|
Moderator
2009-03-04 11:35
|
Kul att den blev av fan,, härligt flow och texter på denna, tack för folk som diggar beatet också ! peace!
|
|
|
Tungt, som vanligt......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Det kan hända att du får scrolla ned ett par inlägg för att hitta låten. Klicka här om du har problem med att hitta den. Varför ens skriva in det när du sen länkar en direktlänk?
Http://www.myspace.com/besononline
|
|
|
Vill börja med min vanliga replik när jag skriver kommentarer till er: Jävligt bra låt!!
Fet najs beat men ni förstörde det! SpoilerNe skojar bara! ;)
Keep it on boys!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
bra låt! dock gillar ja den förra me kenny och dig mer. men denna sparas iaf :)
keep it up! och sov inte här whoa!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
hur tung som helst.
Stay strong
|
|
|
Kul kul kul att höra people!
www.dp-sound.se
|
|
|
|
|
|
Fet skit som alltid från DP!
Hej
|
|
|
Tack!
www.danish.blogg.se
|
|
|
nu när ja hört den lite fler ggr så diggar ja den faktiskt inte så mycket mer :/ gillar inte beatet så mycket faktiskt.... de är nice så, men de bara funkar inte me er tycker jag... synd för texterna är bra! :/
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
Producent
2009-03-09 01:41
|
Sådär ja, över förväntan! Fortsätt så och folk kommer börja lyssna på er igen :)
|
|
|
äntligen låter det på riktigt igen, känns som dom nyare låtarna är lite vilseledda, kanske bara är jag vet inte riktigt, men gillar verkligen era äldre låtar, känns som den glöden är tillbaka igen fast på en ny nivå tungt tungt ;D härligt att höra jaouli oxå ni lägger det äckligt bra boys!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
|
|
|
fetaste upp på denna
Stay strong
|
|
|
|
|
|
Fetaste tacken ska ni ha boys!
www.danish.blogg.se
|
|
|
feet låt av alla tre! danne fan hör med kenny om du kan släppa hela "om tron får bestämma" skulle vara tungt som fan.. peace out och uppmush!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
|
|
|
Töngt boys, alltid kul och höra nåt från er
Somebody asked if i knew you, A million memories flashed through my mind but i just smiled and said, I used to....
|
|
|
Nice boys! Kennys album har redan lagts upp i bloggen, men länkarna är nog med största sannolikhet döda vid det här laget...
www.danish.blogg.se
|
|
|
Ny länk på det säger jag! :)
Hej
|
|
|
|
|
|
Riktigt bra, skön som fan och rakt in i både mobil och ipod.
Alltid lika bra men länge sen nåt sånt här klistrades upp här på whoa!
|