I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibancito - True Romance !

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-17 03:19

Ibancito - True Romance !

shoozan va händer whoaheads, länge sen man gjorde en solo track fan, finns inte så mkt o säga om träcken, den talar klart o tydligt för sig själv ...check it out o hoppas att ni diggar ajjjt

tanka ner-->Ibancito - True Romance !

ska också droppa en liten hemlis när man ändå har eran attention här, finns en FET madda fukkin mixtape på G!!!
säger bara höll ögonen öppna folkz ... peace!

checka myspace'n också

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-03-19 20:50
ALOOH
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-03-21 21:00
upp nu jeavla fifan

2009-03-27 03:39
"VÅR HIPHOP" E DÖD ... !!

2009-03-27 09:09
Okej nu har jag lyssnat på några låtar med dej, och kan konstatera att du lägger det tungt, men du gör inte musik i min smak, däremot kan jag tänka mej att många diggar denna sortens musik.

Flyter som en död fisk

2009-03-28 14:44
okey okey =) får man fråga va du diggar för musik då hehe
tack igen fan ! peace !

2009-03-28 14:48
Länge sen man hörde nåt av dig bror! Kul och höra nytt shit, och speciellt när det blir så här grymt! Riktigt töngt!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2009-03-28 17:06
ja fan de va ett tag sen ja släppte träcks bror, kommer en bunt med nytt shit snart brorsan, vore najs me en collab lr nåt, är in need av sångare ;) peace !

2009-03-28 19:13
riktigt fet brush!
GrimstaGrabb!

2009-03-28 19:23
tack så mkt bror !