Michael - Röstmeddelande
Länk Jag vet knappt längre vad jag tycker och tänker.. Så jävla mycket som händer som ökar trycket i längden Myttande vänner.. jag slickar sår... dom hittar på Kan inte direkt säga att det bygger lyckliga känsler Omgiven av rävar och halvfabrikat Nån måste bära skulden.. synd att det alltid är jag Skäms inte för att jag har jävligt nära till tårar Efter ett halvt liv så introvert.. skönt att lära sig gråta Ärligt talat, just nu mår jag piss Känner inom mig nån dålig vibb Det nåt som faktiskt inte stämmer Söker inro ro, inombords, men inget händer Minnen skrämmer, gör mig livrädd Balanserandes på livets knivegg Känner precis som jag berättar om Explosion på papper av en känslobomb, vänder om För jag vill inte gråta Men det bara rinner tårar Ber en bön, sluter ögonen Vill inte höra, fingrar i öronen Jag vill inte må såhär livet ut Huvudet i kudden.. skriker nu Känner mig som en råtta.. i en bur FUCK När känslorna plågar en, hånar en Till den grad att jag inte längre vågar gråta ens Det är fan bara så det känns Du vet mannen inombords: sår som bränns.. Hatat, skadat mig själv.. för många gånger Och på så vis matat min inre bomb utav ångest Som är på bristningsgränsen, på väg att explodera Det är fan inte alltid så jävla lätt att leva Men jag måste ventilera för det blir propp i flödet Någonting som tids nog kommer sätta stopp för ödet En kula i skallen, ett stadigt rep runt huvet Och vi ses i tunneln kompis.. längst där framme vid ljuset Allt är trasigt, jag menar allt är galet Åt helvete med alla jävla framtidsplaner Lämna mig ifred, mamma gå iväg Vet att du menar väl.. men jag vill inte må såhär Jag vill ha moderlig kärlek Istället för mina vänners horiga rävspel Jag går under, upphör att existera Bönhörd.. men fortfarande deprimerad Finns säkert någon mening med att Att allting ibland ska va ensligt och kallt *Klick* (Inlägget ändrat av Mabandep.g.a. för många uppningar 2009-05-05 10:04:16)
aa du e galet grym på texter. de va lite udda men ja gillar det, helt klart. kul att du börjar droppa nytt igen!
ääsch du yrar!
f0rest, Tack så mycket! :)
Rävspel/Kärlek var äckligt tight.. Inte närhet/kärlek som man kunnat förvänta sig.. Texten var bra, nice skrivet. Mixen - Du kunde skippat SÅ mycket diskant på versen.. Blev jobbigt för öronen efter ett tag.. Annars soft grej!
soundcloud.com/brormusk/sets
du kan din grej!:)
Http://www.myspace.com/besononline
El Crimmo, ja det hade jag kunnat men då hade ju hela grejen med att de skulle vara som ett röstmeddelande pajat Beson: Jag vet ;) Haha, nää.. tack så mkt!
fan michael du måste bra börja droppa igen mayn! Fett skönt text som kommer direkt från ditt hjärta som jag har sagt förr du borde fan börja droppa igen! känslan sitter juh kvar än hör jag! sköönt beat jaa...va mer kan man säga ?! BIG UP my friend!!
underbar.. thats all i have to say.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajjtz0r: Tack mannen! ja, straight outta di heart, thanx dåggy! RebeccaJones: tack..
grymt som fan! är du på gång igen eller ? :)
måste även tillägga att ditt textskrivande är sjukt big up
Rent textmässigt så flödar de en hel del.. men jag har ju ingen direkt studiotillgång så det mesta stannar ju på pappret liksom, lite småsynd, trist.. Tack!
Tungt grabben, längesen man hörde av dig.. ge folk mer, kör på!
www.JKIBMM.se www.myspace.com/WenMec
Det var längesen jag hörde/läste något av dig. Så detta blev en glad överaskning. Väldigt fin text, annorlunda.. jag gillar det! Kom och pärla pärlplattor med mig någon dag kompis!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag blev faktiskt lite tårögd. :/ Inte ofta jag blir det, men en grymt bra skriven text. Härlig låt/läsande låt också.
fett, extra bra när man kan relatera lite till det.. fortsätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack alla! Sophie, ja klart vi ska pärla! :D
ett bra tag sen jag hörde nått av dig, detta var faktiskt grymt bra! mer låtar vill jag höra med dig :)
fbg
texten är grymt bra asså, dina rimlekar är sjukt tight! flowet sitter bra fast ibland kan det blir lite otight men det är inget att bry sig om faktist, spela in skiten i en riktig studio utan en datormick!9/10 får denna! pusss
tack Dunstan och A-M-C alltid lika kul med positiv respons!
Graffare
2009-04-06 22:06
skön text:D
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
kul grej, galen text
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
ao , michael textskrivaren kan man säga. Jag älskar dina texter, då menar jag ALLA . MAn blir fan tårögd av att lyssna och läsa.. ditt ljud , om det nu är ditt det stör jag mig på jag vill höra dig i kvalité det är vad du själv är ! fortsätt, har hört mycket av dig på senaste tiden jämför med förr.... Mer musik till oss ! Peace !
somedays, s.o.p will change :)
Tack så mycket! Blir riktigt glad ju
texten är riktigt fet, och du låter lite organism 12 inspirerad. det är fett :)
Allt är sant på internet.
Detta va jävligt bra gjort! Ska lyssna på det några gånger till innan jag skriver mer .. Alla tiders!
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
oHer, på vilket sätt? tycker inte jag Peter-Pan-Komplex: Tack hörru!
du är soft som fan micheal soft att du ha släppt nytt igen ;) och texten afan den är soft som fan ;)
Låten var faktiskt otroligt annorlunda dock på ett positivt sett. Hade någon låt med dig back in the days som jag diggade. Kan inte komma på vad den heter men det här gjorde du ju helt klart bra. / Samzon
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Grym text men inget som jag lyssnar på mer än en gång. Jag söker dock en jävligt gammal låt av dig och jag undrar ifall du vet var jag kan hitta den: Caroline, finast i världen.
:)
Texten är galet bra ;) Skippa datamicken bara så är det riktigt bra ;)
054 - KARLSTAD <3
Diggade denna, schysst text! Kanske lite jobbigt där i mitten med att de var så mkt uppehåll mellan varje rad, även om de var menat så :)! Annars är detta nice! Peace!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
_ak4 nä jag vet inte, fick den känslan bara. lite på flowet kanske å texten :)
Allt är sant på internet.
Toastare
2009-04-08 20:23
Tack så mycket allesammans! Shit så kul o höra!
riktigt tung text mannen galet nice asså
Mycket bättre än förväntat måste jag säga!
styr upp studio kompis, du e tung tung! fiiree!
Peace out, get laid !<br><br>
tungt homie :D hooka sanrt? välkommen till orten bwooi!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Rimmen är ju tighta fan, fett annorlunda låt. Men fan man måste försöka iaf! tjotjo
texten e riktigt bra assow
det här var riktigt grymt, denna skulle sparas, men jag diggar inte mixningen. Jag vet att det är röstmeddelande-ljudet du är ute efter, men detta är inget som jag kan lyssna på. Om du nångång bestämmer dig för att spela in med en vanlig mixning, så vill jag gärna ha den här låten, den var grym! Underbar text, inget mer att säga än GRYMT!
Tack! Jo jag är faktiskt gode söt!
Ey brosh, den här shiten berör.. Inte ofta man får en sån känsla i hjärtat och kroppen.. Du har lyckats.. Fan va grym du är.. keep it up! <3