Anenkefali & Forsberg - Bättre än dig
Anenkefali & Forsberg - Bättre än dig Vers 1: Anenkefali Vers 2: Forsberg Mix: Forsberg Beat: AnenkefaliAnenkefali Ni ser mig jämt med en spliff som ryker i käften och jag är han som slår din tjej och stryper dig efter nu byter vi ämne, jag är han som skriver bäst och flyter därefter med lysande texter, och satan som backup är alltid läbbigt hög som en flata på ganja innehåll, rim och flow du saknar dom alla! Lägg av med att rappa, du blir inte bättre du går inte längre - du lider av MS! Medan jag går längre än Forrest Gump ...på en påse tjackForsberg Jag är han som mixar lite överdrivet men det är klart när ingen tagit hand om beatet Men ska jag förklara en sak vet att jag är bra och och du tycker jag är glasklar Fan jag lägger dessa rader som explosion Precis som revolution fast med ett annat ord
Ganska nöjd med min del peace ! UPP !!!
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Ja, grabbar, träna på inlevelse och flow :) Inte värdelöst, men mixen på båda var ganska illa och lite flowmissar här och var. Anen har bra text som alltid, Forsberg får gärna trappa upp rimmen lite.. Tror dock både era texter på denna skulle passat bättre på ett snabbare beat. Men keep it up, så kommer allt i sinom tid! Peys ;)
Hej
PS. man brukar oftast skriva anpassat till fyra takter osv. alltså 4 bars, 8, 12, 16, 20, 24 osv :)
Hej
Haha dom där takterna på det där beatet passa in mig riktigt ! vet inte vad det var som var knas aja peace :)
Hypnoz Aldrig förstått varför folk hakar upp sig på det ;) Haha. Nej, men det är enligt mig lite kul att leka med formatet, bara köra liksom. Men jag ska nog anpassa mig någon gång också! Tack för kritiken!
Moderator
2009-04-24 14:01
Nice , rätt nice att höra liksom! Lite inlevelse, skönare mix och så är allting bra, kör hårt på're!':)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tuungt,riktigt feta liknelser av dig anen.bra flow från din sida också.Forsbergs del var lite för kort tyvärr,och flowet kunde finslipas lite,men dugligt:) pöss<3
(\_/) (O.o) (> <)
Tråkig delivery och rätt dålig inlevelse.. Men texten va snäppet bättre. Flowet va helt OK, känns lite segt.
Anenkefali En helt ok text och din rapp är bättre än senast, lite mer attityd i rösten hade du- fast det låter som du föreställer rösten rätt mycket med.. Flowet började rätt bra i mitt tycke men känns som du gled off som fan senForsberg Gudars vad kort, texten vad väl inget att hylla direkt men rösten är shoft och flytet ok- dock är mixningen på din del som sagt väldigt överdriven D: KÄMPA PÅ GRABBAR
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha roligaste jag hört på länge.. ifrån jokkmokk.. HAHAHAHA till rappen.. sådär.. träna inlevelse, flow, text.. Emil dumhuvve, jag vet att du kan så mycket bättre textmässigt.. keep wörkin
Anenkefali Bra text men flowet och inlevelse är väl inte så jätte bra, gillades inte!Forsberg Bra text, du kör väl det ganska bra men fan vad kort text! Gillar din röst föresten! :P
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
c-Chaos Jag kan ta att jag behöver träna, men texten är ju inte DÅLIG. Kan bättre, ja, dålig text, nej. Inlevels och flow ska jag träna på, men tycker jag flyter acceptabelt ungefär fram till "flata på ganja". Och ja, samplingarna är awesome ;) Hittade både "jokkmokk" och den andra lite här och var.Sellish On-beat åtminstone, flowet är inte SÅ kasst?
Sellish On-beat åtminstone, flowet är inte SÅ kasst? Det är det att du brukar skriva så bra texter och nu skrev du en ganska bra text (men inte lika bra som vanligt) och så rappar du lite halvdant, men träna mycket på flow och inlevelse så kommer du bli duktig! :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Anenkefali: Bra text, tråkigt och enformigt flow, men det ligger i takt iaf. Forsberg: Enklare text, rätt kort också. Effekten på rösten diggades inte, men bra flow.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Anen, din text är mad.. bra liknelser, du ligger i takt men låter sjukt tråkigt, tänk på det bara, ändra tonläget mer så slipper du mixxa det. Forsberg, klar bättre flow.. sämre text mässigt men det lät skönare därför var du den bättre här;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Anenkefali - najs mannen! du har blivit fetare på rappen nu :) liknelser och rim = sjukt fett, träna träna träna :D Forsberg - helt okey , inte hört så mycket av dig big up
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
är alltid läbbigt hög som en flata på ganja De måste nog vara den roligaste raden på länge fan haha
fick mig ett gott skratt
du blir b'ttre & bättre anenekefali :) forsberg var helt ok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ankan hade lite segare flow men bättre text. Och mixen på forsberg :S gilla inte
limp Segare flow betyder ju inte sämre flow :) Bara förtydligade det ^^ Tack för alla kommentarer!
Näääää men skulle låtit bättre om du speedat upp lite
Godd men seriöst dennis, ta tag i flerstaven ! :)
Aii
anen inlevelse, flow och delivery är väll det du behöver öva på. forsberg behöver öva på allt (dvs även texter).. det låter lite som en visa när du rappar ibland liksom, kanske testa att skriva med ett annat flow? en del flowmissar märkte jag också. det är bara att öva!