Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Riktigt skönt dropp mannar Simons verser flöt på bra, kände inte till nå flowmissar men kan hända men den flöt på bra med faktiskt din lätt bästa inlevelse förutom låten frihetssökande. Berättarrösten sitter som bara den. Texten var fin, ganska simpade rimm men du lägger en meningsfull röd tråd just innan rimmen vilket är rkt bra. Så man inte bara kommer med sköna rimm som många andra rappers gör. Men just din stail inte igentligen att du behöver träna dubelrimm och sånt för jag tycker dinaslut i meningarna är behagliga och det skulle nog inte låta så mycket bättre med något överdrivet flerstavsrimm där eller men du kan ändå tänka på det i framtiden, att komma på bättre slut i meningarna, även om denna texten var fin och bra. Beatet var riktigt skönt, inte hört innan. Bra det Samzon la en hel aiit reffräng Hank Frid
bättre vara ökänd än okänd
simon galet, simon galet =) upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan har man hört den 1 gång vill man bara höra mer! Filosof droppar de fett ;) Men jag tycker reffen som Love lägger sitter så jävla skönt asså bästaste från dig :P <3Keep it up grabbar /Liri
Riktigt bra jobbat boys ;) Säger som Liridon, har man startat en gång vill man starta igen & igen & igen & igen;p Bra jobbat. det där vare bästa jag hört med dig filosof. och samzon gjorde det najs också...KEEP IT UP BOIIIS ;p
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
tack sötisar :D:D <3 one lööv /Samzon & Filosof
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Jag har lyssnat på dig simon, sen du droppade på whoa fan. Och jag måste säga att det här är nog det bästa jag hört med dig vet inte vad andra tycker, men det är enligt min åsikt iallafall & Samzon på reffen dödar totalt Droppa texten? skulle vara nice.
Fy fan va bra den va:) Bästa jag har hört på länge :)
insett vissa kliv gick snett men vadå viss tid hade flickvän men blev lämnad av gås nått år blev min chans att kunna kliva på rätt spår går inte alls jag står stillsamt i centrum. ensam känns tomt första dropparna faller, min ångest vill ut men blir stoppad av galler (vem är jag), hur ser du mig vem vill ni jag ska va vem ler för mig (ber för mig) när styrkan blivit svag utsidan är glad ni ser mig le fast spotta toner, att ingenting är bra faller ner under jorden ber om jag kunde se om önskan faller in de e svart i mitt inre när tittar mig omkring fick jag ingenting fan är glad att jag sparar minnen som liten min start på min saga glad att jag klara hit bit för bit, vänd skiten du skapa med logik poesi Jag kämpar dagligt för andetag men även faller jag varje dag Ta min hand när jag faller ner torkar tårarna som du ser söker mig tillbaka jag vill utforska mer, missat tonåren skola jobb vad mer kan gå fel, skev helt bränd efter 8 bakom filtret dimmig vill hem du finns där om jag minns rätt inget är förgivet man letar svar sanningen är skriven gud ger och tar seglar på öppet hav långt bak finns land driver med strömmen de enda sätt att ta sig fram, hoppas på mer att lyfta styrkan som fanns lång innan allt som hände dom stryker min chans chans att gå från skuggan som för länge funnits i mig sprang iväg för suttla jag chansa med principer skrik har ni hört tårar flyter ut med bläcket sidorna fylls upp med min skit för att må bättre sätt mig mig på plats visa vägen som sist ja e fuckt där jag är jag är klämd i min sits Jag kämpar dagligt för andetag men även faller jag varje dag Ta min hand när jag faller ner torkar tårarna som du ser är allt förgäves hade stopp vem ser förändring tappade hopp börja om ny vänding hamnade som sist längstbak ifrån start, lös gard sket i allt fortsätt knata men vart är min gatolyckta styr mig i min bäcksvarta natt flyr vid stigen vart är hoppet när ljuset blivit svart tappat allt samtidigt rasa världen när du drog (fett sviken det gör ont) hjärtat blöder inombords tårar blir till flod utan grunder eller gränser liten på min jord är jag dum som fick känsler? känns rätt men fuck det va min sista biljett hur kan det sluta som det gjorde när allt innan va perfekt känner trycket allt för ofta vill lyfta vill dra glömt känslan att softa va nykter en dag finna lycka ett tag så man (tänder en låga,) lycklig och glad maryjane torkar tårar Jag kämpar dagligt för andetag men även faller jag varje dag Ta min hand när jag faller ner torkar tårarna som du ser (inte exakt korrekt) tack så mkt, shit kul att den diggades :D det kommer så jävla mkt mer från oss så det är äckligt, håll utkik så hittnar ni oss här snart igen =) puss på er ;D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tack alla, shit vad roligt och höra! Galet med kärlek till er!
Moderator
2009-04-27 20:29
Riktigt bra låt! Filosof har utvecklat sitt skrivande känner man, det är riktigt bra nu. Inlevelsen och rappen är hög klass på kan jag säga nu. Samzon lägger en sjukt bra reff också, går ju inte annat än att digga hans sång. Ni matchar perfekt ihop, blir alltid glad när man ser att ni droppat nått ihop, fyfaen asså! :) Aja, kul att höra ifrån er, fortsätt såhär!
time isn't wasted when you're getting wasted .
riktigt fet text. fint rimschema! reffen va soft med. skulle va mer styrka i den. bättre mixing kanske... aja, bra låt iaf!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack! Verkligen :D:D fett kul <3<3
Taaaaack! / Samzon
shit, sjukt fet. bästa i whoa på länge!!
Tack så jätte mycket! Upp!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
tycker det låter riktigt bra från både filosof å samzon =) upp!
Riktigt tung lyrik Filosof bra framförd osv grymt jobbat. Hooken kunde gjorts så mycket bättre men den va skön ändå Peace!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Det här gjorde du bra Filosof, jävligt bra verser. Samzon var dock inte lika bra, tyckte din röst skärde sig på nått ställe, men fortsätt öva för att lägga sången snyggt är inget man lär sig över en natt. Sen kändes det som att det fattades nått i låten, på beatet. Det kändes så tomt tycker jag, det skulle ha kunnat vart mer power i reffrängen tillexempel. Låten är dock helt okej så tummen upp! Linje 12, Rob!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
damn mannar det här gör det verkligen kul att fortsätta droppa här! tack så hjärtligt alla, min dag är gjord!Linje12 kan faktiskt hålla med dig om beatet men men :P haha <33
Tack boys! Nja, att den skär sig kan jag dock inte hålla med dig om. Men att jag borde ha andats ut mer på "slutet" av sången är jag medveten om, men som sagt. Bara och fortsätta att öva!
Samzon din sång skär när du använder någon slags "voice recivever" version som på din sång i introt och på bryggan i mitten av låten. men det är bara för att det är den effekten på då, när du kör utan den effekten skär den inte, snyggt jobbat!
den är mixad på exakt samma sätt som allt ananr i reffen :P visa grejer är bara filtrerat =P
lyssnar man i början innan simons första vers så är den mixad på ett annat sätt än den efter första versen.
jag vet det är jag som mixat / Simon :D
haha ja simon, då hör du att det skär om du skruvar upp volymen på högtalarna i början på samzons sång i introt :D
ja det blir högt när man skruvar upp :D jävligt högt! =D
Hehe, nog om det boys! Skär sig eller inte, kul att ni gillar how ever!
Upp!
nu ska det sägas att jag gillar denna typen av texter men snubben i verserna fick det att låta så hemskt och tråkigt,, beatet kanske gjorde sin del där oxå. reffen va bra dock. men verserna var jätte tråkiga enligt mig hatar inte utan säger bara ärligt vad jag tycker
ajjtajjt :D upp! tack så mkt! kärlek från oss! <3
upp!!
Vi finns i varje hörn
Glad valborg eller nått.. =)