Robie & RK Ft Sofiespets - Vill inte leva såhär
Linje 12 presenterar låten Vill inte leva såhär med Robie, RK & Sofiespets. Tycker att namnet på låten talar för sig själv! Vill inte leva såhär.. Lyssna så förstår ni!Vill inte leva såhär Intro, Sofiespets Vers 1 Robie Reff Sofiespets Vers 2 RK Reff Sofie..Vill inte leva såhär Vill inte leva såhär Beat Pappi Verserna är mixade av RK & reffrängen den är mixad av Änglalik. Tack till Sofie som ställde upp på att sjunga reffrängen & tack Änglalik som ställde upp på att mixa den. Lyssna & skriv gärna en rad om du känner för det. Det skulle uppskattas! Linje 12 Productions
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Robie - Diggar verkligen din röst! Riktigt tung och skön! Fast, det känns som att du hade passat bättre med lite mer speed i beatet, men tummen upp! Sofiespets - Aldrig hört dig tidigare, men du var grym på refrängen! RK - Som vanligt lägger du det tight som fan man! Du vet att jag diggar ditt flow, din lyric & ditt delivery! Men säger som jag sa åt Robie, tror du oxå sku passa bättre på ett beat med mer speed! Allt som allt 8/10! Men sedan ska ni inte lyssna så mycket på mig, jag är inte precis the pro på att lyssna och langa kritik xD Men det är så jag tycker iaf! Peeze / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
woozy, tack =) värmer. UPPPPPPPPPPPPPPPPPP!
Fan, kom igen nu Whoa! Låten är lätt värd kritik!!
Första versen diggas inte alls. Reffen va rätt sköön. Andra versen började bra men förlorade snabbt intresse. låter lite lamt faktiskt. Men texterna va väll rätt bra. Låten får 2/5 av mig. Pga att de låter som att de mest e ord på ett papper som ni läser upp me lite takt. Ingen hatare men säger va ja tycker. Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Jodå tycker detta låter helt okej. Robie har hört bättre med dig man. Men detta va helt ok sofie du blir bara bättre:D rk helt ok
Http://www.myspace.com/besononline
joshan synd att det inte diggades, tack för att du kommenterade iaf!:) alltid bra med kritik, tack beson också!
Jag börjar bli ganska trött på Robies röst, men hittills går den an och flowet detsamma, dock känner man att du efter så lång tid som rappare borde klara av att experimentera mer.. Dock är texten guld, din starka sida! Yea, Sofie kan sjunga! Rk var väääääääääldigt tråkig röst och flowmässigt, ingen känsla alls... Lät mest trött och butter, vilket kändes väldigt opassande, skärpning. Texten var ju inte heller någon av de bättre sorternas..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tack alla :) Kul och höra. Mer? Kom igen nu whoa! :D
Såhär tycker jag! Det är absolut inget hat bara min åsikt! Robie - Riktigt bra text och flow! Sofie - Lägger en bra reffräng! Rk - Jobbig röst , tråkig text.... Tyvärr inget som gillades men kör på!
Robie fuckar upp alla som vanligt måste jag väl säga!!!! Skön reff!!!! Rk du var skön som fan!
Nimerez Ny låt snart ; knas och bekymmer www.myspace.com/nimerezmusic
rätt skön låt! känns som de lilla sista saknas bara.. peace
Kul att folk gillar=) & att folk tar sig tid att skriva, det uppskattas värkligen!
dock känner man att du efter så lång tid som rappare borde klara av att experimentera mer Jag förstår vad du menar men det känns lite som att jag har hittat mig själv i musiken. Jag har experimenterat & testar nya grejjer men känner inte att jag vill släppa det helt enkelt.
Kul att folk gillar, mindre kul att folk ogillar:) Det är en smaksak:P
Robie!
Tack alla, värmer som fan :) Mer whoa!
Säger som tobbskii
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Digga osså bara sofies reff, Bra jobbat gumman :D<3
Tack Z och Lazy baby :D UPP WHOA!
säger väl som ovanstående, Robie du la en schysst vers med en guldtext! Men slår din mick över? låter så, pröva sänka den mayn! :) Sofia, du vet vad jag tycker om dig... goodie, men vet inte om du borde ha sjungit ut starkare i reffen, men hur som helst så låter det bra. Men kunde ha gjorts bättre Rk, aldrig hört dig förr, och blev inte så imponerad heller. Vart är inlevelsen? aja, de funkar, texten är ju hyffsad i allafall! Fortsät med de du gör!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
diggade robie och sofia vers2 var inget vidare
Riktigt kul att folk skriver;) Kul att folk gillar också! Det uppskattas värkligen=) Tack!! Jag tycker också att Sofie gjorde ett bra jobb på reffrängen. Det fanns vissa saker som hon hade kunnat gjort bättre. Sofie, i slutet av raderna hade du kunnat ändra stämma, ton eller vad det nu heter? Gått upp eller ner istället för att det låter likadant. Förstår du hur jag menar? Tänker inte hacka på dig:) Förövrigt så tycker jag att du har en jätte fin röst! Sen tänker jag ta parti för RK också;) Folk säger att han låter tråkig, att han saknar inlevelse & kännsla & det håller jag inte med om. Jag tycker han gjorde bra ifrån sig;) Han har en mörk & tung röst som gör att han låter lugn & avslappnad & det tycker jag är schysst! Yeah! Fortsätt att lyssna & skriv på bara, det uppskattas som sagt! Linje 12, Robie!
Robie damn diggar har alltid gjort kommer nog alltid göra.. Sofie, ett nytt namn, ny röst. och nått jag gillade här med! :D Kåre, tycker du utväcklas för varje låt jag hör, texterna är galna diggar sättet du skriver dom och det vet du! :D BEATET hade älskat det om inte en viss person knullat mitt liv på det..men men! mår keft av beatet så inget jag kommer lyssna på tyvärr :/ /Filosof maddafakkaz!
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Så ja Sofie =), myyyyyycket bättre än förra! ;). Tråkig låt som fan annars, ni är så jäkla sega att man blir trött av att höra denna låt. Fast kanske beror på att klockan e 4 på morronen. GONATT!
haha softa här nu gb.. jag hann lyssna 30 sek max på er, lyssna här och lär er något! /Filosof
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Tack som fan alla :) Men kom igen nu whoa!
Tack Filosof, diggar ditt shit med!
Tycker sofie låter as porrig! Och robin du borde köra lite 2004 stuk nu :) "2 galna idioter boxar ut dina tänder" haha, blir rätt tjatigt med att allt är skit hela tiden du vet, Den andra snubben hade tråkig röst ..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Haha,
as porrig! ;P
Jo jag vet, jag vill börja köra lite annat, mer gladare musik. Men när jag sitter där med pennan & spelar ett beat så blir jag inte nöjd med det jag får ner på papret. Man kanske måste trivas mer med sig själv, med sitt liv & känna glädje på en helt annan nyvå än vad jag gör nu!?
Vi får se vad jag kommer kasta för låtar i framtiden men tack för att klev in & skrev ett par rader.
Peace!
digga bara sofie
music is something u do, style is something u've got!
Okej^^
Komigen nu då:) 180 nerladdningar & 30 coments:P
robies text är guld värd! tycker alltid du har skrivit som en kung, din del var tight som vanligt. sofie måste lära sig att sjunga ut hade skit svårt att mixa hennes accapellor för de var så lågt osv, så fick höja den 18 db ungefär, som sagt det blev bra här men det kommer inte hålla du måste ta i mer =) men du var ändå bra här. RK diggar jag inte alls här ;(
sofies reff är guld ! :o
bara jag som inte diggade reffen alls? lät falskt...
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tack Änglalik=) Kul att så många tar sig tid att skriva någon rad! Kul att det diggas;) Linje 12, Robie!
Haha tack WillyBwooi ;D och Tack Linnea och Blom :) Mer? :)
tungt skit, du flippade beatet bättre än jag gjorde på samma beat. reffen är skön faktiskt, snubbe 2 var dock rätt keff. men fortsätt droppa, pz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tackar mannen! :)
Sofie, du gör det du ska i låten! låter helt underbart Robie, sry men diggade inte alls, inte min typ av smak men fortsätt med det du gör! RK: början på din text är helt sinnes bra haha.. sen är det fortfarande ok :) men just början.."är helt vilsen svär, hjälp mig fram på vägen" just flowet där ONE LOVE /BG
http://www.myspace.com/bregeeochpour
Okey tack=) Måste säga att jag håller med dig där med RK´s text;)
Tack JungSb och BreGee :) Kul och höra allt! Mer whoa?
Word! vi har fått mycket feedback & det har värkligen uppskattats från min sida iafall:)
Vem i helvete är det som sitter och mumlar och försöker lägga duett på den stackars flickas refräng? Som för övrigt var det enda bra, eller ja, hyfsade med låten iaf? Låter så jävla retarded. :) Men jag uppskattar utvecklingen iallafall. Robie har bytt ord från försörjningsstöd till socbidrag. Galant bra! Ett stort steg! Hahaha... ;)
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Det är RK som sjunger med i reffrängen & enligt mig låter det inte dåligt.. Är du hörselskadad också? Nämn en plats i låten där jag säger socialbidrag? Kul att så mycket vettigt folk tagit sig tid att skriva ett par rader. Nu börjar den andra halvan av Whoa att lämna spår efter sig;) Rob.
Killen är ju tondöv förfan, och ja du har rätt. Jag hörde fel :) Men, men... Still same topic. Nåja. Carry on.
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Graffare
2009-05-18 11:57
Du borde pröva på att lägga någonting annat det börjar bli utråkat med alla Sorgsna låtar. Du har lagt det bättre men hittade väll inget större fel.. Flowet var skönt, texten djup och sofie la det bra på reffrängen. big up / easy
http://www.myspace.com/easymatemusic
Sofies va det enda jag gillade med denna :).. efter 8 år i gemet så bör du kunna kicka bra mkt bättre linje 12, dock bra text.. Rk : har nog inte hört någon med mindre känsla förut, suck..
Tack alla :) Kul och höra! Jag måste bara få försvara Robie lite här, har hört annat med han som är så mycket bättre, en mindre bra låt gör inte mycket :) Håll ögon och öron öppna för mer ;)
Jag har svårt att gilla såna här låtar, men jag vet att det är skönt att recka nån ibland! reffen var nice, robie du la det felfritt, men RK ditt var inte alls bra tyvär! //Gudde