I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie & RK Ft Sofiespets - Vill inte leva såhär

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-18 16:18
Hur menar du med att jag skulle kunna kicka bra mycket bättre efter 8 år i gemet. Förklara det lite mer nogrant, exakt vad skulle kunna ha gjorts bättre? Jag tycker texten håller & att det flyter på bra! Det jag är missnöjd över är mitt tonläge på rösten, skulle inte ha tagit i så mycket.

Men nu är det massvis med folk som säger att efter 8 år i gemet så bör man kunna sätta versen bra mycket bättre. Så snälla förklara då, exakt vad som skulle ha kunnat gjorts bättre?

Ison & Fille, hur länge har dem hållt på? Ken? Promoe, Petter, Tim Buktu jag tycker dem låter i stortsätt lika dant nu som får några år sedan. Borde inte dem kunna göra bättre ifrån sig idag då också?

Jag kan rappa snabbt, jag kan skriva flerstavliga rim, jag kan leka med rösten -ändra tonlägen etc. Men jag tycker inte att det passar sig i en sån här låt helt enkelt! Jag kladdade ner mina tankar & kännslor på ett papper, brydda mig knappt om rimmen för jag vet att i slutändan så kommer heltheten i texten att lyfta upp den! & jag tycker jag att flowar den helt okej! Mycket bättre en vad dem flesta gör på Whoa.

Tack Sofie=) Håller med dig, har gjort bättre en det här det vet jag. Man kan inte alltid prestera på topp! Tappade rätt mycket fokus på den här versen pga av tandvärken jag hade men jag är fortfarande nöjd över flow & text.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-18 19:14
Tack Gudde:) Kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-22 10:10
den här låten var ganska värd att lyssna på. Han i första versen var skönare än andra.
054 - KARLSTAD <3

2009-05-22 12:46
Aah sofie spetts, vill du hooka lite och käka mackaroner och ketchup eller?

yes, vore schysst med lite glada toner robin! har fan inte hört den sidan på tusen år!

Take caaare!
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2009-05-22 13:30
tack Orre! and yes Willy=)

Rob
Rappare

2009-05-27 12:15
älskar den här låten asså

sofie sjunger lika fint som alltid , vilken röst !

peeyyys :)

2009-05-27 13:40
Kul att du gillar låten=) Thanx!

2009-05-27 14:28
Haha tack WillyBwooi & Madde :)

2009-05-27 14:35
Alltså, jag blir inte överaskad över någonting du skriver.. Men i förra tråden pratade du om att man ska ha några år bakom sig för att släppa skiva, det handlar ju inte bara om att släppa någonting utan att göra det bra?

Ständigt samma tema, ständigt andras beats och ständigt samma monotona hackande flow. Sen att du försvarar dig själv med att verkligen säga att du tror att du är bra, du låter precis som vilken jäkla nybörjare som helst på det här forumet, enda skillnaden är att dom har typ 7 år mindre i ryggsäcken och att dom inser vilken nivå de ligger på.

Svälj din stolthet.

Fred.

2009-05-27 14:43
Haha tack WillyBwooi & Madde :)

Vill du komma över och käka ;)
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2009-05-27 16:21
NWE om du har något att säga så ta det på beatet. Det är jäkligt lätt att sitta & hata i trådar som 90% av alla nötter gör här. Ska du nedtala nån så ska du ha teckning också.. Ta det med punches, rim & flow istället;) Du målar bara upp dig själv som spindeln i nätet när du hackar ner på andra & vill ha en bit av kakan.

2009-05-27 16:29
hört mkt bättre med robie, diggade bara reffen på denna låten faktist, den var söt :)

2009-05-27 17:08
Thanks Peramaki:) Hoppas att mitt kommande matrial faller dig mer i smak:D

2009-05-27 19:56
Tack Peramaki :)

2009-05-27 21:20
Tycker låten är bra men gillar inte Robie's röst.

2009-05-27 22:25
Linje12, jag har inget emot dig alls.. men.. lägger ni inte upp låtarna här för å få kritik?

isf borde du kunna ta det också

PZ meyn :)
http://www.myspace.com/bregeeochpour

2009-05-28 00:04
Okey tack Orrey, ah synd! Det är en smak sak. Är inte heller nöjd över min röst i den här låten=(

Vilken kritik är det jag inte har kunnat tagit BreGee, citera det tack.

2009-05-28 00:31
diggare inte nån av killarnas röster men de e väl en smaksak, o andra killen låter bara småtråkig typ, men ja hatar inte :) den går o lyssna på men kunde va bättre,

sofies reff var så guld att goldfinger skulle vilja ta den
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-05-28 00:33
Aight tack:)

2009-05-28 00:59
Robie du la det fett, jag känner i texten bror,

RK: känn beatet lite mer.

Sofie, du la det väl helt ok, lite halv tråkig sång bara, men du har nånting, bara att kämpa!

/Patetisk
mannen, jag är jag, hate or love

2009-05-28 00:59
förlåt, mitt fel
menade inte riktigt bara kritik, utan att folk kommer säga vad dom tycker

sen om man ska bry sig om det lr inte är ju upp till var och en :)

PZ / BG
http://www.myspace.com/bregeeochpour

2009-05-28 12:03
LINJE12

Haha, om du tror att jag ens kommer lägga ner tid på dig så tror du jäkligt fel, har nog mycket tid med andra produktioner. Tänker inte ens försöka övertyga om att jag skriver bättre punchlines än dig med händerna fastbundna. Och vill ha en bit i kakan? Jag blir bara irriterad när jag ser dina inlägg och dina argument för att försvara dig.