Hur menar du med att jag skulle kunna kicka bra mycket bättre efter 8 år i gemet. Förklara det lite mer nogrant, exakt vad skulle kunna ha gjorts bättre? Jag tycker texten håller & att det flyter på bra! Det jag är missnöjd över är mitt tonläge på rösten, skulle inte ha tagit i så mycket. Men nu är det massvis med folk som säger att efter 8 år i gemet så bör man kunna sätta versen bra mycket bättre. Så snälla förklara då, exakt vad som skulle ha kunnat gjorts bättre? Ison & Fille, hur länge har dem hållt på? Ken? Promoe, Petter, Tim Buktu jag tycker dem låter i stortsätt lika dant nu som får några år sedan. Borde inte dem kunna göra bättre ifrån sig idag då också? Jag kan rappa snabbt, jag kan skriva flerstavliga rim, jag kan leka med rösten -ändra tonlägen etc. Men jag tycker inte att det passar sig i en sån här låt helt enkelt! Jag kladdade ner mina tankar & kännslor på ett papper, brydda mig knappt om rimmen för jag vet att i slutändan så kommer heltheten i texten att lyfta upp den! & jag tycker jag att flowar den helt okej! Mycket bättre en vad dem flesta gör på Whoa. Tack Sofie=) Håller med dig, har gjort bättre en det här det vet jag. Man kan inte alltid prestera på topp! Tappade rätt mycket fokus på den här versen pga av tandvärken jag hade men jag är fortfarande nöjd över flow & text.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.