klart de är en jolle! vi kör på stenhårt me crack, amfetamin, brass å sömnpiller^^ heaheahea.. ne men var ett misstag de där^^ hade inte riktigt fattat att dom spelade in ^^ syns de inte hur förvånad jag ser ut.. ^^ om vi tänker på samma ställe tack alla som gillar.. å även ni som bara tagit er tid att kolla & lyssna och hatar^^
Hur mycke knark har du knarkat idag
skit som hamnar i min papperskorg
Vikkee, hamnar i dn papperskorg? känns rätt ologiskt eftersom den inte är för nedladdning?
Vikkee, du ska inte snacka om skit.. kollade just din myspace. hatar när kassa jävlar fittar sig! förhelvete lyssna på dig själv, jävla roookey
Vikkee är de sånn där kritik du nyss gav du vill att andra sa kommentera dina låtar med? säg vad som var bra/dåligt istället
låten va väl helt ait tycker jag.. flowmässigt ville jag gärna hört ngt cp snabbt eller ngt oxå. videon gjorde låten lite sämre tkr jag, han kekke va keff tkr ja men vafan man är ju inte den som är den .. :) bless Marius
fet video :) big ups till er!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
thanks
tycker det va tungt!
http://Gmxmusic.se
låten var helt ok faktiskt diggade första snubbens flow, dialekten har jag dock svårt för sista killen var också lite väl monotom
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Det var en rad från eran text jag tog.
tyty.. Vikkee, ja och du var så otroligt jävla rolig.. tror jag kissar på mig alltså. sluta skriva i tråden, blir fett less när kassa jävlar gnäller.. för du är verkligen kass^^
Fexy, seriously, calm down alltså.. du skämmer ju ut dig man! :)
tkr fexy va den ända bra hade te bakåt lutad flow(som han had rökta nån annat än cigg ;p) videon va vel helt okej men som jag sa te kekke dra filma i prästholmen med galna africaner med kniv o pistol hahaha nemen överlag bra låt diggar den fuk the htaz
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
WELL i like it :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej jag skämmer inte ut mig micke, blir lack när kassa idioter jiddrar.. vill ha kritik + och - .. inget annat hehe ty dogge boi å jones ^^
jag tycker då fan det är fett boys, videon va ändå soft för att inte vara så tidskrävande gjord! bra jobbat
inte dåligt, men ganska mediokert... videon va bara pinsam...
Music makes me feel...
ok när jag skrev sist hade jag inte sett klart videon... killen som rappar sist? va e upp me de? ere på allvar! så jäkla oskönt flow å artikulerar riktigt illa å de blir ju inte bättre me eran norrländska... de låter riktigt "bonnigt", alla tre men kekke eller va han kalla sig drog ner helheten fet mycket
Music makes me feel...
tack tack . TjawawawDawda
Producent
2009-07-11 11:13
nej jag skämmer inte ut mig micke. haha är ju precis vad du gör.
plus: ska en person inte få tycka att något är dåligt, även fast han själv inte kan göra det bättre?... shit, du måste verkligen vara riktigt insnöad på whoa och se folket här som SERIÖSA, när du inte ens kan låta en sån "kommentar" vara bara.
tungt crew me knoddar på 10 bast, dom va bäst
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Tungt bra! När släpper ni låten för nerladdning?
Den släpps med gratis plattan som kommer inom snar framtid=) håll utkiiiiiiiiiiiik;d
BeaVeR_ P17 Kidsen som är i bakgrunden är yngre lokala rappare som vi hjälpt en hel del med deras musik osv osv
Som ni snackat om över 1 år.. Plattan måste vara ett av årets bästa släpp med tanke på hur mkt tid det är bakom den om den inte är det, så blir jag besviken :)
tööööööööööööööööööööööööööng! :D
Käft
_Ak4 Haha ne inte ett år =) några månader.. just sen vi började med albumet. Taack alla=)
_Ak4 Aa saker tar tid när man har ett liv att ta vara på också. familj, jobb, flickvän, vänner och dylikt kommer iaf för mig i första hand. men albumet lär dyka upp tillslut :b
Hehe, brukar ofta inte kommentera på såna här grejer. Men varför försöker ni vara så G'd up? Jag tror inte fler börjar lyssna på er musik för att ni vill spela hårda, skådespeleri ses rätt lätt igenom framförallt här..och någonstans i låten hörde jag att musiken alltid kommer i första hand, hur kan sedan en artist ur videon komma och skriv en hel rad med saker som egentligen går i första hand? Ni borde följa mottot Real people, no gimmicks
I got more kicks than Jackie Chan.
Så G'd up? Snygga kläder har alltid varit min starka sida=)
HitEm Movement, så allt man skriver i en rap låt är till 100% sann fakta? å att vi spelar "G'd".. hmm.. vi har små knattar med i videon t.ex....?^^ doe vi är iofs rätt coola så förstår va du menar^^
men va faan sluta hata deras swagger va jag vet så har raperz baggy byxer lite förstora trjöer/t-shirt bandannas o dylik....eller ni kanske vill att dom ska stå läder byxer med nitar o nån tajt V-ringad stå headbanga....nee seriöst fokusera på deras låt dom gjort istl.....kanske inte ska komma från mej eftersom jag just dissa B-raz med solglajer inomhus xD aja wureva
fyra bugg och en coca cola spela freestyle med fräck musik
Swagg..i..deras..kläder..? Haha, damn folk har mycket att lära om ni tror swaggen handlar om vad du har på dig, det handlar om din utstrålning män.. Och nej, som sagt det handlar inte om era kläder, det var inget som föll mig i smaken men det har vi alla olika åsikter om. Det är hur ni försöker vara i videon, var er själva ist för att skådespela. That's what im talking 'bout, sen om ni ser det som hat, varsågoda.
JAG tycker att han ska knyta skorna! sikken uppfostring... låten i övrigt .. Nnjaaaaaaaaaaaaae.. men! KEEP IT UP!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
Ni som klagar? vem har ens bett er kommentera?
Legal#. Truestar^
HitemUp killen.. Vi är ju oss själva =( Så muppiga bondar från norrbottens varmaste skogar.. Do not think nått annat alltså.. ! IQfiskmås, okej men tack ändå=) Baffythedraculaslayer.. Nja alla har väl en tråkig dag?=)
hitemup du har mkt kvar o lära dej i grund o botten betyder swagger jacka sän har man ''gjort'' om de te kläd still och nu har man ''gjort'' om de så de personlighet/utrståling....so wurreva med din i think i no so much bull shit
Dogge, först och främst har jag absolut ingen aning om vad du försöker säga mig då din stavning är under all kritik. Swaggerjacking, dvs att du snor någons stil & härmar dess sätt att vara, vad har det med saken att göra? Nu får du ge dig, kan man inte engelska så låter man engelskan vara. Shut you blood clot mouth!
Sista killen va riktigt värdelös å låter väldigt väldigt speciell mer har ja inte å säga..
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Sluta chatta i våran tråd pojkar=( Tompa91.. Han har snyggare brud än dig iaf.. MOHAHA.. sorry är nyvaken. Pusspuss
nämen vi satsar på hundra så blir vi nöjd sen=) whaaraaap
Konstigt: Du kunde ju inte sagt det bättre. Förlåt "labra Lege", men ni är en av många anledningar till att jag inte lägger upp musik här. Och de som ger er positiv kritik bekräftar bara detta. Jag hade förhoppningar om att folk skulle kunna växa på den här sidan och sedan bli nåt. Men nivån här sjunker bara och ni definerar väl ungefär standarden, och lägg då till att ni knappt har utvecklats någonting sen jag hörde kekke för 4 år sedan. Men fortsätt gärna för er egen skull. Folk må uttrycka sig dumt, men några av er svarar på kritik som en medverkande i Ricky Lake - you're just jealouse. Ofta någon är det! Man kan vara kritisk fast man inte är bättre själv. Se bara på fotbollssupporters, filmkritiker osv. Ta till er av kritiken istället. Blir så trött på folk som inte förstår VARFÖR folk "hatar". (bland dessa hatare gäller givetvis undantagsregeln) Varför finns det inte ett forum där man diskuterar åt vilket håll man vill att whoa ska utvecklas? Detta är givetvis en spelplan för alla, men just nu domineras det av fel människor.
Snäppet bättre än s. s.
seebear.. va kul att du ville utrycka dina känslor=) tack så mycket.
HAHAHA Henka va fan har de me saken å göra?
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
tack tompalito nu vart jag själv 100 =) .. de har inget med saken att göra.. saken att göra är att saker görs av sig själv.. saken är saken och göra är göra.. dont mess with nån som can ord=)