shit vafan händer här.. ^^ såg något om att inte vara sig själv i videon? tror du att någon i någon video, gjorde av en svensk rappare är sig själv till 100%? hmmmmmmmm. dock förstår jag inte vad du som skrev reagerade på när du säger att vi inte är oss själva?..vardagligt klädda.. förutom att jag själv inte använder mjukisar längre. röker, dansar lite C-walk och skojjar på bara.. och hur kan du uttala dig om att vi inte är oss själva? känner du någon av oss?^^ Den här videon var inte menad att klappas upp på MTV (ifall någon trodde det) det var ett skolprojekt som henka och kekke fick och vi pysslade ihop den på 2dagar. större delen av dom som sett videon och hört låten har tyckt att skiten är bra.. det uppskattas. sen är de vissa som inte diggar, och gnäller på ALLT och INGET.. tillexempel hur vi beter oss i videon, vilka kläder vi har på oss, vad vi röker och inte och massa annat skit som vi inte räknade med att folk skulle kommentera. Om alla bara kunde hålla sig till att kommentera låten och hur videon är gjord typ... så skulle iaf jag uppskatta det. och kan man inte uttrycka sig på ett trevligt sätt behöver man inte skriva. ------------------- FREE MIKE! FREE ENGFORS Ses om några år! ------------------- hehe peace out
Hur mycke knark har du knarkat idag