Fyfan va tungt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra jobbat, Kan inte hitta något särkilt jag tycket du borde ha gjort annorlunda. Den här går fan rakt in i hjärtat! Good work!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt, klockrent flow, och texten verkarr väldigt välskriven.. eftersom man inte vet bådas versioner så ska jag inte uttala mig, men de känns verkligen som att de e en "lätta-på-hjärtat-låt" mer än en diss..
Jorå satte...
Kingkong! exakt!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Basilusken, recca din låt istället för att gnälla i tråden
Riktigt snyggt gjort faktiskt väldigt mogen diss.. Vet inte historien bakom beefen så lite svårt att fatta varför ni är på varann, Men du gjorde de bra som fan ! Pz // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Är inte Basilusken en riktigt hård kille som suttit i finkan? det har jag hört. hade fan aldrig slängt en diss till en sån O.G
Geni
Padawon P18 Där fick du mej o skratta till rejält asså OG haha ! Suttit i finkan Nej fy fan snarare en klen liten rackare som suttit på behandlingshem
www.myspace.com/thesircuz
Haha hårt. Angående Petterraderna (jag har inte hört låten än så gissar mig fram lite) tror jag dom syftar på att Ampull och (?) Tony Rissla fick spela in med Petter för ett tag sedan, det stod i Emceeingforumet. Låten skulle tydligen komma upp men det gjorde den aldrig..
Hej
spela sten, sax, påse och se vem som vinner istället
100procent
sjukt mycket ballare!
100procent
Efter så många props känns det bull att säga att jag inte diggade detta alls. Det kanske e för att jag inte e tillräckligt modern som jag inte gillade det, men det kändes jävligt ztv pop hip hop, inte ett dugg originellt. Vilket inte mycket svensk hip hop är men varför kör alla upplands mc's med samma flow o stil? Efter Afasi (som jag diggade mest i No Ass Crew med Proffesorn) så försöker alla låta som han!? Sen var ju beatsen inga roliga heller tyvärr.
www.myspace.com/chrissie-p
Skön låt, synd att ni är osams, va sköna tillsammans
vad coolt o sitta på behandligshem.. Var mest sarkastisk osså, varför satt han på Behandlingshem då.
Geni
Well, väldigt intressant beef måste jag säga. Båda två är duktiga rappare. Kan bli jämt. Väntar på svar från Rissla.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Padawon P18 Det där kan du fråga honom om inget jag har nått att säga om
Producent
2009-07-07 18:26
RP P22 när flyttades karlstad till uppland? hur gick det i skolan för dig egentligen?
Haha
Skön diss fast den e väldigt lång så lyssnar man klart och inte stänger av skiten som man brukar göra på denna sida, skön diss ! Välarbetad text ! Simma lugnt ! p'z
Kan du inte slänga upp texten? Vore roligt. Jag diggade faktiskt första delen mest, de va den som jag skulle tagit åt mig mest av, den jag skulle bli upprörd av. Visst, din mördar attityd är ju också fett skön, inget jag kan säga om de. Riktigt tungt va detta. Men jag skulle gärna vilja se texten, låtar brukar vara bättre då. Förresten, bajs i luggen? Wtf? De vill jag höra mer om! :D Peace! /Gb.
när flyttades karlstad till uppland? hur gick det i skolan för dig egentligen? Haha,
Anyway, jävligt nice med fyra delar, ditt flow är så jävla schöönt!
Detta kan bli intressant ,,
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
varför satt han på behandlignshem någon som vet????
Geni
Padawon P18 fråga honom själv skriv till honom i pm svarar han inte så tycker han la att det är något du kan skita i
David med det kämpande och slitet för att ha kommit så långt är verkligen värd detta som jag ser det. Skiter i vad andra säger detta är min åsikt! Chansen kommer snart igen david! Fridens Liljor / magnus
054 - KARLSTAD <3
Fett flow, nice med 4 olika beats i samma låt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
text frågade någon om ahapp Säker? På en 9 min låt Det är väll självklart ni ska få det isf!
ni e löjliga båda två hehehe
detta va bra mkt bättre än risslas. Orkade inte ens lyssna klart på hans för den va så kass. Denna va bra rappmässigt och kvalitén va 5/5
Jag skulle vilja säga att denna får 10 av 5 möjliga ;) denna förtjänar att uppas dessutom så.... UPP!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Helt klart en bra diss. Ser fram emot svaret. Vet ingenting om beefen, så lite mer info vore najs. Jag kan bara säga att länken fungerar perfekt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
riktigt bra låt, mogen diss, precis som andra skrev. och han svarade & lekte jätta tuff, tycker det är synd att ni börja bråka. har alltid lyssnat på dig, "Sanna kungar" Vart tog de vägen? Vet att du skulle kunna knäcka honom, vet dock ingenting om beefen. Lägg inte ner tid i onödan bara, lägg det på något vettigt istället =D. Pösss / K.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Syftade mera på "Alla löften vi gett".
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Det här var riktigt bra =) /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
digga detta sircuz tkr du tog han finns inte så mycket mer att säga! / MkN
yeah..
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
låten var helt okej,men jag tycker att det är synd att ni är ovänner:/
Djävulens Sal......
Konstigt P21 hahahaha ajaj du fick mig....
www.myspace.com/chrissie-p
Riktigt onödigt grabbar =/
Tony chanslös. Sircuz UPPPPPP!
Riktigt fet! Du knullade upp Tony Rissla totalt!
Producent
2009-07-08 20:48
riktigt galen och mogen diss bra där
:)
Diggade sättet du la upp denna dissen på faktiskt, jävligt varierande o seriöst...inget bullshit utan fakta etc etc. diggas.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
håller med som många andra, fett upplägg! du får med alla dina skillz känns de som.. hörde rizzlas diss också, den är helt okej men går inte att jämföra med din. synd att de blivit beef dock. schlaakt
hets, stress, fest!
Kan inte tolka denna som en diss. Bara fakta om situationen ur din synvinkel, han bör ta åt sig å tänka om.. Bara löjligt att han svarade..
riktig nice!
riktigt jävla fet låt. bästa jag hört på länge. gillar såna här beefs mest. med riktigt mening än ngt "han snacka skit på msn" bullshieet. Du kan din sak, och du dödar! men som många andra vill jag ha text om det är möjligt!? :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89